Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

BURZUM אני מבטיח להביא היום בערב את המפרט של השמן.

בקשר לטלפון ולעובדה שלא מצאת את החברה באינטרנט נשמע לי באמת מוזר.

 

זהו ספק מאוד גדול שמייבא את AGIP, ,תוספי MotorUp , צבעי Motip ועוד.

 

היום בערב אני אכתוב כאן את כל הפרטים.

לפי מיטב זכרוני יש לו ACEA לשמן הזה.

 

כל הפרטים בערב.

פורסם

איני מבין מה המהומה מוכרים שמן בזול מאד מי שירצה יקנה ומי שלא רוצה יקנה יקר יותר, יכול להיות שאיכותו לא בראש סולם האיכויות זה לא מונע להשתמש בו.

במקרה לבני רכב ישן קליאו 95 אני שמתי לו בטיפול לפני האחרון שמן זה + תוסף M2SO (מוליקוט) אחרי 5-6 K אני זרקתי ושמתי שוב המנוע עובד שקט ויפה והשמן נראה חדש עד תום התקופה .(מה רע למה להתפרע ולקנות שמן ב160 ש"ח)

כמובן שב C5 הבעייתית שלי שאוהבת החלפות רחוקות של שמן אני שם שמן אחר המתאים לה ולמזדה 3 השמן שמתאים לשנה ולותק שלה על הכביש , אין לזלזל בשמן......הכל תלוי למה ואיזה רכב הוא מיועד.

חג שמח.

פורסם

אחת מהתכונות של השמן זה לנקות את המנוע מפיח אז הוא חייב להיות שחור כבר אחרי שבוע בערך.

אם הוא לא שחור אז זה עושה בוצה במנוע ומוביל לסתימות בהמשך.

אני לא מבין למה אנשים מתקמצנים על שמן טוב.

אפשר לקנות דלקול באותו מחיר אולי 10 שקל יותר וזה שמן עם תקן שמשחיר כמו שצריך.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

ציטוט "הוא חייב להיות שחור כבר אחרי שבוע בערך".

 

לא נכון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

השחרה זה מסיבות אחרות לגמרי .

אבל לא נורא , כנראה שאין כאן מספיק מכונאים שיגיבו למה שכתבתה .

 

חג שמח

 

יש לבדוק את האותיות שמצורפות אחרי מספר השמן והוא בלבד יואמר את הרמה .

פורסם

תיקון-מה שכתבתי מתייחס לדיזל.

בבנזין זה אחרי חודש בערך.

חג שמח!

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

הסתכלתי היום על השמן הזה. התווית מאחור נראת כאילו הודפסה במדפסת דיו ביתית שחור-לבן. אין שום פרטים על היבואן ואין שום פרטים על היצרן. מה שכן, מצוין Made In Usa וזה הכל. כמו כן ישנם שגיעות כתיב שלא מקובלות על הדעת, כמו במקום תקן יפני ILSAC GF-4 כתוב ILSCA GF-4. דבר כזה לא קיים בשום מוצר שלא מזויף.

 

אבל היה להם בזמנו מבצע על המובייל 1 הוא עלה 199 ש''ח ל4 ליטר היום הוא עולה 350 ש''ח ,ועכשיו אני מצטער שלא קניתי אז.

האם יש מקום שמוכר במחיר הישן?

 

ב-OTO בראשל''צ השמן הזה Mobil1 0W/40 ארבע ליטר נמכר ב-170 ש''ח.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

נכנסת לאתר שפרסמתי את הלינק שלו? לאתר של היצרן?

 

בקשר למדבקה מאחורה. על המדבקה כתוב גם השם של היבואן וגם הטלפון שלו, ועל השמן עצמו כתוב האתר של היצרן.

פורסם

כן, נכנסתי. המידע באתר שונה מהמידע על המדבקה! ILSAC GF-3 לאומת ILSAC GF-4

כמו כן על פי האתר ניתן להבין כי השמנים בצמיגות 5W/30 מיועדים למנועי בנזין בלבד, ובכלל אין שום קידמה של המוצרים. אין שמנים אוניברסליים לבנזין ודיזל והכל די מעורפל. אין תקנים של יצרנים, אין תקן של פורד לא לבנזין לא לדיזל (לא ניתן להשתמש ב-5W/30 בארץ לשום "פורד"). כמו כן כבר כתבתי כי המידע באתר שונה מהמידע על המדבקה על המוצר ויש בה אפילו שגיעות כתיב באנגלית. כמו כן לא ראיתי פרטים אודות היצרן, רק כיתובית MADE IN USA. גם אין מדבקה של היבואן בעברית, אני מבין שזה לא חוקי בארץ. יכול להיות שזה ככה על חלק מהסחורה, לא יודע, אבל הכל מאוד בלתי אמין בשבילי.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...