Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרצה- כמה ואיך


Romeo
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמקבלים אוטו חדש צריך כמובן לעשות הרצה.

כמה זמן או ק"מ צריך להיתייחס אליו בעדינות?

ומהי רמת העדינות- עד כמה סל"ד לימשוך ובאיזו עוצמה לילחוץ על המצערת ודוושת הבלם?

 

Molto grazie, Romeo

פורסם

לדעתי בכל רכב זה שונה.

קרא את המלצת היצרן.

למשל בבורה אם אני לא טועה זה 1500ק"מ, לא זוכר סל"ד ומהירות מקס.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

אומנם זה שונה מיצרן ליצרן אבל זה די דומה

עד כ1500-2000 קילומטר ראשונים:

1. לא לעבור את ה100 קמ"ש.

2. לא לעבור את קו ה4000 סל"ד.

3. לנסות לא לבלום חזק מאוד.

4. לבדוק אויר בצמיגים.

 

ובכלל להיות איתה עדין, סה"כ רק היכרתם.. :wink:

פורסם

בימינו אלה, הרצה כבר לא משנה הרבה.

 

מה שכן- צריך "לעזור" למנוע כשהוא ברגעים הקריטיים שלו - כלומר בבוקר.

 

השניות הראשונות הן הכי קריטיות לכל מנוע, מכיוון ששמן עדיין לא הגיע אל כל החלקים.

 

ב 1000 הקילומטרים הראשונים, אל תעבור 4000 סל"ד ובכל התנעה שנעשית אחרי שהרכב עמד יותר משעה, תן לו לעמוד 3 דקות בסרק ולהתחמם.

 

זהו בערך. בהצלחה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
ומה בקשר להרצה של המנוע אחרי אוברול ??

 

ההמלצות של לאון תופסות ,ואז (אחרי 1500 ק"מ) לגשת למוסך לחיזוק ראש המנוע.

פורסם

הכי חשוב ורבים לא מודעים לו.

מומלץ לא להיות בסל"ד קבוע כל הזמן כדי לעזור למחשב הרכב "להתכייל" לטווח דינמי רחב ולא לקבל אופטימום בסל"ד יחיד (ועוד של 2300 סל"ד).

פורסם
ב 1000 הקילומטרים הראשונים, אל תעבור 4000 סל"ד ובכל התנעה שנעשית אחרי שהרכב עמד יותר משעה, תן לו לעמוד 3 דקות בסרק ולהתחמם.

 

:mm_yeah:

 

בכל אוטו שאתה נוסע בו צריך לעשות כך...

חבל על המנוע :!:

וכמובן לא להגיע מעבר לתחום הסל"ד הבינוני עד שהמנוע מגיע

לטמפרטורת עבודה.

 

מי שרואה ראלי מדדה לה בבוקר ברוגע בתוך העיר , שיצפצף לי :wink:

MCS 2008

פורסם

בסיום ההרצה, תחליף שמן ופילטר שמן.

בתקופת ההרצה והפעולה הראשונה של המנוע הוא "מתאים את עצמו".

הצילינדרים והבוכנות לומדים להכיר זה את זו.

בשלבי ההכרות הראשונים נוצרים גראדים - שבבי מתכת זעירים.

לכן מומלץ להחליף את השמן.

 

תתחדש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

עקרונית היום מנועים חדשים אינם זקוקים להרצה... כמו פעם.\

 

מה שכן לפחות באמרקיות אחרי אובראול וכאלה יש איזה 1200

ככה להצה שקטה לפני שמתחילים להיתחראה....

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
עקרונית היום מנועים חדשים אינם זקוקים להרצה... כמו פעם.\

 

מה שכן לפחות באמרקיות אחרי אובראול וכאלה יש איזה 1200

ככה להצה שקטה לפני שמתחילים להיתחראה....

 

ומה בקשר לגרמניה ישנה וסתמית (קאדט)

2001 Opel Astra 1.6

×
×
  • תוכן חדש...