Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום חמישי (היום) תערך באצטדיון יד-אליהו, או בשמו החדש "היכל נוקיה" - "Nokia Arena"

אליפות אירופה(!!) בפריסטייל ע"י אופנועי מוטוקרוס וישתתפו בה

מיטב הרוכבים מאירופה.. פרטים יש פה:

http://www.motobike.co.il/motobike/news/news.asp?id=1664

וגם פה

http://www.motocar.co.il/motobike/news/news.asp?id=1670

תמונה של המגרש בתהליכי הכנה...

1670_4_25-02-2004-18-58-41.jpg

 

תמונות של הכרטיסים שלי

 

1.gif

 

2.gif

 

במהלך יום שישי החל ב11:00 בבוקר ועד 15:00

תהיה תערוכת רכבים ואפנועים ברחבת "היכל NOKIA" ומידי שעה עגולה יוצגו פעלולי אופנועים

ביום שישי הכניסה חינם..

 

ביום שבת בערב יערך מופע FreeStyle נוסף כמו ביום חמישי בערב.

 

 

כרטיסים הן ליום חמישי והן ליום שבת ניתן לקנות במשרד הכרטיסים לאן ו/או בקופות היכל NOKiA.

כאשר בעלי פלאפון מסוג NOKIA זכאים לכרטיס שני בחצי מחיר!

 

 

מי מגיע?? :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אני מגיע............אבל

 

אבל בתור מאבטח!!!

 

 

אני יעבוד שם ואני רציני!!!

 

פותחת תיק בבקשה!! :lol::lol:

 

 

אתה מצחיק פשות מוות...............

 

וזה לא זה מה שאתה חושב...

POWERD BY C....

פורסם
אני מגיע............אבל

 

אבל בתור מאבטח!!!

 

 

אני יעבוד שם ואני רציני!!!

 

פותחת תיק בבקשה!! :lol::lol:

 

 

אתה מצחיק פשות מוות...............

 

וזה לא זה מה שאתה חושב...

 

אחי סתם בצחוק !!!

 

אז אתה תיהיה בטח במאבטחה השרירי :2gunfire::loco:

פורסם
הכרטיס הוא לחמישי+שבת או שזה שני כרטיסים נפרדים?

 

לפי מה שאמרו לי במשרד כרטיסים זה עומד להיות אותו דבר.. ואין הבדל..

אולי מישהו יתרסק בחמישי/שבת אז יהיה צחוקים.. אבל לא משהו מתוכנן..

 

הכרטיס הוא רק ליום אחד.. או חמישי או שבת.. תלוי איזה אתה קונה..

ביום שישי כמו שרשמתי יש "הפנינג מוטורי" בחינם.. שכולל תערוכת מכוניות + אופנועים

ותצוגות פעלולים מיד שעה עגולה החל ב11 בבוקר ועד 3 אחר הצהריים :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
הכרטיס הוא לחמישי+שבת או שזה שני כרטיסים נפרדים?

 

לפי מה שאמרו לי במשרד כרטיסים זה עומד להיות אותו דבר.. ואין הבדל..

אולי מישהו יתרסק בחמישי/שבת אז יהיה צחוקים.. אבל לא משהו מתוכנן..

 

הכרטיס הוא רק ליום אחד.. או חמישי או שבת.. תלוי איזה אתה קונה..

ביום שישי כמו שרשמתי יש "הפנינג מוטורי" בחינם.. שכולל תערוכת מכוניות + אופנועים

ותצוגות פעלולים מיד שעה עגולה החל ב11 בבוקר ועד 3 אחר הצהריים :wink:

 

סתם שאלה: אם זה "אליפות" - איך יכול להיות שזה יהיה זהה ביום חמישי ושבת? איזו מין "אליפות" זו?

פורסם
הכרטיס הוא לחמישי+שבת או שזה שני כרטיסים נפרדים?

 

לפי מה שאמרו לי במשרד כרטיסים זה עומד להיות אותו דבר.. ואין הבדל..

אולי מישהו יתרסק בחמישי/שבת אז יהיה צחוקים.. אבל לא משהו מתוכנן..

 

הכרטיס הוא רק ליום אחד.. או חמישי או שבת.. תלוי איזה אתה קונה..

ביום שישי כמו שרשמתי יש "הפנינג מוטורי" בחינם.. שכולל תערוכת מכוניות + אופנועים

ותצוגות פעלולים מיד שעה עגולה החל ב11 בבוקר ועד 3 אחר הצהריים :wink:

 

סתם שאלה: אם זה "אליפות" - איך יכול להיות שזה יהיה זהה ביום חמישי ושבת? איזו מין "אליפות" זו?

 

שאלה טובה.. חשבתי על זה.. אין לי מושג :D

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

היה גדול!!! :twisted:

פשוט אדיר! יש כתבה חדשה בYNET בנושא..

בזכות המצלמה הדיגיטלית שלי הסרטתי כמות נכבדת של הקפיצות (כמעט כולן!!),

ובקרוב נערוך קליפ ונעלה!

 

ספורט מוטורי בישראל! איזה שווה :wink::p8):D:twisted:

 

 

בקשר לשאלה של UrbanDK-

האליפות היא לא רק בארץ..

זהו סבב באירופה הם עוברים בכמה ארצות וצוברים נקודות..

כאשר בסופו של דבר נקבע האלוף! כמו סבב ראלי קטן :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...