Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

UPSOLUTE VS REVO VS APR


98civic
שימו לב! השרשור הזה בן 5337 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מהניסיון שלי הKO4-001 הוא אכזבה ואני מאמין שלא יהיה הבדל בהחלפה מהKO3S

 

המחיר לטורבו KO4-001 הוא באזור 5500ש"ח

במחיר הזה ניתן לקבל טורבו משופר HYBRID המורכב מפליטה של K03S ויניקה של הK04-023{ אודי טיטי 225כ"ס} או K04-029 {מAUDI RS6 }אלה KO4 אמיתיים ואיתם יהיה שיפור מורגש יותר ללא הגדלה של השהיית הטורבו וניתן להגיע להספק של 290-300כ"ס

 

תוכל לפרט באיזה טורבואים מדובר ? זה לא מקורי נכון ? סיניים ? אם זה כבר K04 כמו שצריך ועד הסוף בטח יש צורך בטלטלים מחוזקים, לא ?

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 207
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עכשיו זה כבר מעניין..

 

באיזו סדנה ? משהו מוכר ?

יש ניסיון איתם בארץ (אמינות..) ?

צריך לחזק טלטלים ?

איזה שינויים נוספים נדרשים ? (מזרקים, משאבה, אינלט..)

למה לא שומעים על ההכלאות האלו באתרים רציניים כדוגמת SEATCUPRA ו VWVORTEX ?

 

תודה.

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטורבו מתאים אחד לאחד במקום לK03-KO3S .מומלצים כל השינויים הרלונטיים לK04-001

המזרקים המקוריים 282CC מספיקים בקושי ל250כ"ס למי שמעוניין ביותר מומלץ להחליף מזרקים או להתקין הזרקת מיים מתנול ולהנות גם מטמפרטורת אויר נמוכה יותר בסעפת יניקה ואפשרות לקידום הצתה יותר אגרסיבי מה שיתן בסופו של דבר גם יותר הספק

 

הטורבו תומך ביותר מ25כ"ס מאשר הKO4-001 ומאפשר גדישה של1.2-1.3BAR ב6500RPM

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שאתה מדבר על משהו כזה:

 

http://www.backdraftmotorsport.com/bdm-18t-k04-hybrid-turbo.html

 

או כזה:

 

http://www.jbsautodesigns.co.uk/product/1743/jbs-05-hybrid-k04-turbo

 

מי צריך GT28 אם אפשר להוציא 320 כ"ס על סטאפ +- מקורי ?

 

קופרה עם 300 כ"ס ב 10,000 ש"ח השקעה נשמע מפחיד..

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צ'יפ צנרת וקולר עולים משהו כמו 10 אלף, לא הבנתי בדיוק איך מגיעים ל 300 כ"ס באותה השקעה.

אהבתי את הטורבו HYBRID שאביחי הציע, יש טעם להתקין אחד כזה באיביזה בלי צנרת וקולר?

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קולר הוא בבחינת חובה על סטאפ שכזה.דאון פייפ גם יוסיף המון.

 

K04 HYBRID יעלה פחות מ 5500 ש"ח.

 

קולר יעלה 3500 +- ש"ח.

 

דאון פייפ עולה 1000 ש"ח.

 

צ'יפ יעלה 3,000 ש"ח.

 

סה"כ פחות מ 12,000 ש"ח ואתה עם בערך 280 כ"ס..

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עם מזרקים?

מה עם ווסת לחץ דלק?

מה עם שאר הצנרת פליטה?

עדיף כבר את זה למי שלא רוצה טורבו גדול.

http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-VVW-201&Category_Code=VVWTK

או זה

http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-VVW-203&Category_Code=VVWTK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי על 105 סוסים שהיו לי בגולף שנמכרה טרם זמנה.

כרגע אני נוסע על 50 סוסים מתים בדייהטסו :)

לא שהגולף לא הספיקה לי, אני פשוט רוצה את החויה של נסיעה ברכב טורבו\ ספורטיבי

 

נראה לי ש-180 סוסים יספיקו לי בתור התחלה, אבל אי אפשר לדעת :)

אני מקווה להישאר כמה שיותר סטנדרטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עם מזרקים?

מה עם ווסת לחץ דלק?

מה עם שאר הצנרת פליטה?

עדיף כבר את זה למי שלא רוצה טורבו גדול.

http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-VVW-201&Category_Code=VVWTK

או זה

http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-VVW-203&Category_Code=VVWTK

 

האלימיניטור של ATP הוא קומבינציה רעה מאד

השהיית טורבו גדולה EGT גבוה ביגלל השימוש בסעפת הפליטה המקורית אשר מגבילה את זרימת גזי הפליטה

ומהווה מיכשול לעבור את ה250-255כ"ס

כל מי שחושב שניתן להגיע ל240-250כ"ס עם הצנרת פליטה המקורית שיקנה פופקורן הוא חי בסרט!!!

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השוואה בין KO3-KO3S-KO4-001

שימו לב שטורבינת היניקה בKO3S גדולה יותר מאשר בKO4-001 מה שנותן זמינות גבוהה יותר ודחיסת אויר רב יותר בפחות סיבובים של מגדש הטורבו .בצד של הפליטה הKO4-001 מצוייד בטורבינה מעט גדולה יותר

 

 

Ko3 - 2000

 

COMPRESSOR WHEEL

Inducer: 33.6mm

Exducer: 46mm

Tip height: 3.7mm

TURBINE WHEEL

Inducer: 45mm

Exducer: 38mm

Tip height: 6.8mm

Blades: 11

Ko3S - Late 01+

COMPRESSOR WHEEL

Inducer: 38mm

Exducer: 51mm

Tip height: 4.4mm

TURBINE WHEEL

Inducer: 45mm

Exducer: 38mm

Tip height: 6.8mm

Blades: 11

Ko4-001

COMPRESSOR WHEEL

Inducer: 35mm

Exducer: 50mm

Tip height: 3.7mm TURBINE WHEEL

Inducer: 50mm

Exducer: 42mm

Tip height: 6.4mm

Blades: 11

 

245-250כ"ס קשה למצוא גם עם שיפורים נוספים מעבר לKO4-001 ווסט לחץ דלק

אנחנו הוצאנו 253כ"ס מKO3S והרכב נסע באמינות מעל ל3 שנים עד ששידרג לטורבו גדול

 

) »« » 5:33 PM 1-28-2009 reply.gif

OTHER DYNO PLOTS

n654968436_1420709_9041.jpg

Quote, originally posted by Atl337 »Here is the dyno pull from yesterday.

dyno0001.jpg

This is with the added K04, Neuspeed TIP and APR K04 93 octane program. If you check my earlier post you will notice a gain of +16 hp and +22 lb-ft, which is what you should expect. Also, given what I ran stock with CAI/Exhaust and chipped I tend to rely on the numbers I have versus what I am seeing other people post. Doing the driveline loss conversion puts me at published numbers for stock (+10 approx for mods) and published APR numbers as well.

Peace

Quote, originally posted by TheGreasyJap »Both runs on the same dyno.

January 2008:

Mods: APR 91, AEM CAI, APR TIP, APR TBH, Tyrol UGSMIC, Milltek 3-2.5 TB

standard.jpg

April 2009:

(134,250 miles)added Kinetic Hi-flow exhaust mani, K04-001 and APR K04 91 octane program with MBC holding spike to 22/23psi

standard.jpg The numbers look low, but the curves look good, and the car feels really good on the road.

 

 

Quote, originally posted by Blu--Pearl »Here's Mine from back in the day hahahaha I have a few time slips also.

Here the dyno with;

ko4-001

apr ko4 file with v-tune

devilown meth kit

3" turboback

highflow ko4 mani

stock block and head

eurojet street intercooler

and the other crappy bolts ons smile.gif483839591_1b5209d7d8_o.jpg483839593_50888b28dc_o.jpg

 

 

Quote, originally posted by PjS860ct »2001 GTi 1.8t 68,000 miles... Dalhback chip ( needs an upgrade, still a ko3 file) ko4-001, evom fmic, dalhback dv, cai, tt 2.5" full turbo back, n75k, mbc (inline), silicone boost hoses, ngk7s = ~209hp and ~245tq sly.gif

dynorungraph18t003.jpg?t=1201409408

dyno2008.jpg

Mods: K04-01

APR K04 s/w (dyno'd on 93 oct.)

Greddy fmic

Kinetic hi-flow exhaust manifold

Eurosport 2.5" turbo back

Forge 007

Injen cia

ECS stage 1 clutch kit

 

 

Quote, originally posted by IFiONLY »2-774-11448-l-O4IGhNEQeCzbjImrKtSfHQ.jpg

APR K04, 3" GHL TB, Forge 007, P-flo. i had the boostvalve in and had the N75 looped off. I had it screwed all the way in. and it was only giving me about 18 psi. i wanted to turn it up more but i couldn't. and this was on the 100 oct program. and each run was with a little more boost. i wanted to go up to about 22 or 23.

 

 

Quote, originally posted by welty »k04-001

98oct in Russia (between 91 and 93 yours biggrin_upper.gif )

2.5" custom downpipe w/o cat

2.5" cat-back Milltek Sport

Digi-tec file 221.9hp, 242tq 117720831.jpg

 

 

 

Modified by NOLA_VDubber at 11:10 AM 9-9-2009

 

 

star.gifFS: Stiff KONI Coilover Springs $60 Shipped star.gif

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5337 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...