Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

UPSOLUTE VS REVO VS APR


98civic
שימו לב! השרשור הזה בן 5336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שוב נחזור על זה, רק בארץ יכולים לעשות השוואה אבסולוט לבין החברות הגדולות.

 

תחזור שוב לפורום הגדול בעולם לואגים ותראה מי הכי חזק. http://vwvortex.com/

 

יש מספיק בדיקות על דיינו ובדיקות.

 

אגב לגבי APR ליניארי ולא חזק,

 

סרטון של בדיקות פה בארץ:

 

הרכב עם APR STAGE 1 עם דלק 95, צי'פ שנותן בסך הכל 247 כ"ס ללא פילטר וללא שום תוספת למעט עץ ריח. הבחור הוציא 2600 ש"ח על תוכנה ועוד 5 שקל על עץ ריח משופר.

 

לעומת שתי מכוניות שכל אחת מהם הוציאה 7000-8000 ש"ח על צי'פ קסטיום עם פילטר ועם דאון פייפ. שאמורים להיות 270-280 כ"ס .

 

אלו שהוציאו פי 3 לכל היותר השיגו תיקו

 

 

 

 

 

חומר למחשבה

 

כנראה שיש סוסים ויש סוסים.

 

http://www.youtube.com/watch?v=wgPfe4FawHA

 

 

[חבל שאתה רושם דברים לא מבוססים ולא נכונים!

[דבר ראשון התרד הנוכחי מדבר על מנוע ה1.8T ולא על ה2.0TFSI

[לגבי הקישור שהעלת

[רכב אחד היה עם ציפ אפסולוט מותאם לדאון פייפ ורכב שני עם ציפ APR

[בדקו מעל 6 פעמים והתוצאות היו זהות הרכבים היו שווים

[לרכב עם האפסולוט היה דאון פייפ שמוסיף כ15כ"ס אבל הוא היה כבד יותר 5 דלתות לעומת הרכב של APR שלוש דלתות. ובנוסף הרכב עבר 10000ק"מ בלבד והמנוע עדיין בתול לעומת הרכב של APR שהיה עם 50000ק"מ והמנוע שלו היה בשיאו

[לא היה ברכב קיט פילטר אויר ולא ציפ קאסטום ובעל הרכב שילם 5000שח על התוכנה והדאון פייפ

[אז חבל שאתה סתם טועה ומטעה

 

[יותר מאוחר אני יעלה אינדיקציה בין הקופרה האדומה של תו.... עם APR דאון פייפ צמיגי סליקס ועוד חמוצים מול קופרה עם ציפ של E&A ובוסט קונטרולר ואז תוכל לראות כמה שאין קשר בין הרכבים

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 207
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שני בעלי הרכבים אמרו בעצמם שיש להם קאסטום. בסרטון כתוב V-POWER שזה בחור מאנגליה בשם וינס לא?

פה אתה אומר שזה אבסולוט? מה נסגר? לפחות ב APR אתה יודע בוודאות מה אתה מקבל.

 

כנראה שתירוצים והסברים לא חסר אבל אין אף תירוץ לעובדה שגם אם הכל נכון, עדיין הבחור שילם כפול רק בשביל לצאת תיקו עם התוכנה הכי פשוטה שיש ל APR.

 

ולגבי הלחיצה האחרונה, שכחת להזכיר שלבחור שלך היה גם פילטר פתוח, צנרת מלאה והזרקת מתנול (ברור שהוא יותר חזק וגם הוא שילם הרבה יותר), לסליקס אין משמעות כ"כ כשלוחצים בשני/שלישי בהספקים האלו. אבל כנראה שככה זה בארץ, אין משחק הוגן ובגלל זה אמרתי שאני לא סומך על הרבה אנשים כאן.

שיהיה לכם בכיף עם הצ'יפים שלכם. לפחות בינתיים, את המידע בתחום הזה אני ימשיך לקבל בפורומים מחו"ל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים לא לריב, היה לנו מספיק מזה.

כולם חזקים, כולם טובים, כולם אלופים וזהו.

 

מי שרוצה X שיקח ומי שרוצה Y שיקח

 

שנה טוב לכולם. שנדבר בעד ולא כנגד.

דודי

לשפר בלי להתפשר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציפ קאסטום זהו ציפ שנעשה עבור רכב ספציפי ולכן זה לא ציפ קאסטום

הרכב השני היה עם 115000ק"מ של נסיעה אגרסיבית והוא לא ממש במצב תקין לכן הוא לא מהווה אינדקציה.כרגע הבחור עם הAPR השקיע עוד כ10000שח על משאבת דלק וצנרת פליטה כך שבקרוב תהיה אינדיקציה נוספת כאשר ברכב השני תהיה תוכנת קאסטום שמותאמת לרכב ספציפית על הטיונר שלנו מאנגליה נעדכן בהמשך לגבי התוצאות

לגבי ההשוואה עם הקופרה

ההזרקת מתנול לא עבדה בלחיצה וכמו שזה ניראה גם בLOW BOOST הקופרה עם הAPR הייתה מקבלת בראש

יש כאן בחור בפורום שלחץ עם אותה קופרה עם הAPR אינטק דאון פייפ צמיגי סליקס ... ועמד איתה רק עם ציפ אפסולוט

אני מקווה שהוא יוכל להעלות את הסירטון

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביחי,

זכותך לומר כאן כל מה שתרצה ואין לי כל בעייה עם זה אבל, בכל הקשור לעלות המשאבה והדאון פייפ, אתה טועה (וגם לצערי מטעה בדיסאינפורמציה) ב-ע-נ-ק.

ממני קנו רק את המשאבה בעלות שרק שני אנשים יודעים, את השאר אתה יכול לברר אצל המקורות שלך, ורצוי לפני השימוש במקלדת.

 

 

 

חג שמח

לשפר בלי להתפשר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רשמתי מחירים בהתאם לפירסומים שלך

משאבת דלק 5500ש"ח וצנרת פליטה 4500ש"ח

אין לי מושג אם הוא קיבל את החלקים בהנחה או במתנה

 

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה על הסטיה מהנושא, אבל כשאני צופה בקליפ שהעליתם אני מקבל בחילה כשאני רואה את הנהגים מתחרעים ככה כשלידם, ממש צמוד, נוסעים רוכבי אופניים.

לא נוח לי עם סיטואצית המטיף, גם אני נוסע חזק, אבל ראבק - איזה חוסר אחריות! איפה שיקול הדעת?

מכיוון שמקריאת הת'רד אני מבין שמתוכננת לחיצה חוזרת, אני מקווה שמישהו עם טיפת שכל יתעשת פה לפני שהטמטום הזה ישלח מישהו לעולם הבא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבחור עם ה-GTI שמותקנת בה APR הוא במקרה חבר שלי, במקרה...

מה זאת הקביעה הזאת שהוא שיפר בעוד 10,000? איזה ניחושים פששש.

הוא לא קנה מדודי בכלל! רק את המשאבה. למה לזרוק באוויר למה!?

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

qwerty - אחלה שם משתמש בשביל תגובה אחת.

 

הכל אפקטים במחשב, הרוכב אופניים הוא צלם מהוליווד

 

 

ואם זאת התגובה הראשונה שלי פה, זה משנה משהו? רק למשתמשים ותיקים מותר להגיב באינטרנט?

זה חוק חדש שהעבירו ולא סיפרו לי עליו?

זאת קבלת הפנים שאתה רוצה לתת למשתמש חדש שחושב שהנושא של הפורום הזה מעניין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נחזור לנושא המקורי ונהנה.

 

נ.ב.

 

אני מכיר את הצלם. הוא לא מבין מילה בעברית. הוא הולנדי.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשוואות שנעשות פה תלושות מהמציאות מסיבה אחת, הרכבים שונים ולכן אין מקום להשוואה.

 

אם רוצים לבדוק צ'יפ ולהשוות אותו לאחד אחר, צריך להרכיב את שניהם על אותו הרכב ואז לבצע בדיקות על דיינו. כל בדיקה אחרת תהיה לא נכונה.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה התגובה הכי ניטרלית שיכולתי לפרסם:

לפני 10 שנים,רכשתי גולף GTI 1.8 חדשה ונוצצת,על הרכב הזה ,עשיתי את כל הניסויים האפשריים והוספתי את כל השיפורים (כמעט...) שהיו קיימים באותה תקופה.

אחד השיפורים, היו החלפת המגדש המקורי ,במגדש משופר (K-04-001) ,החלפת ווסת לחץ הדלק וכמובן החלפת תוכנה לכזו המותאמת לעבוד עם השינויים הללו.

התוצאה היתה חד משמעית: א כ ז ב ה !

הרכב אמנם "החזיק " את הגדישה טוב יותר,אבל הציפיה היתה הרבה יותר גבוהה מהתוצאה ולא הצדיקה את עלות הפרוייקט.

שיפור מסוג זה אינו מומלץ בלשון המעטה, והדברים הללו נכתבים מתוך נסיון אישי.

לגבי שאלתו של פותח התרד: מה עדיף ?

התשובה לשאלה הזו היא אינדבידואלית! מה שטוב לך ,אינו בהכרח טוב לאחר ולכן:

במקום להשקיע זמן בכתיבה,גש לכל אחת ואחת מהסדנאות השונות ובחן את המוצרים על הרכב שלך.

התנסות אישית,תקל עליך את ההחלטה.

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...