Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

UPSOLUTE VS REVO VS APR


98civic
שימו לב! השרשור הזה בן 5323 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בואו נמקד קצת יותר את השאלה שלי.

אני מתכוון במקסימום של המקסימום לשים פילטר INBOX + אינלט אלו השיפורים היחידים שיהיו ברכב

 

אם אני לא רץ לשפר את הרכב איזה תוכנה תהיה לי הכי מתאימה ?

אני מדבר על זמינות של כח + אמינות .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 207
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בכמה אתה קנית את הקופרה? 130 אלף?

אני קניתי את שלי ב42 אלף, ויספיקו לי רק 5 אלף לקולר וצנרת מתוך ה 88 אלף שמפרידים ביננו

בשביל לתת לך רכבות, צינורות וזרנוקים מכל הכיוונים.

הבנת? אז אל תתנשא, אתה עם קופרה יפה תתחדש ותהנה ממנה.

למרות שאני חושב שאדום זה צבע של כוסיות.

איזה יפה זה שכוס*ת באדום נותנת לך רכבת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה קטן יצאת אחרי שציטטת את התגובה האדירה שלי ורשמת כזאת הודעה ילדותית.

לפעמים עדיף לשתוק ויחשבו שאתה טיפש מאשר לדבר ולהוכיח את זה.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה, לא לריב... אתם סתם גולשים מהנושא המקורי.

 

ואגב, לא הייתי מזלזל כ"כ בקופרה האדמונית של שרון - נוסעת טוב...

כבודה של הכחולה שלך במקומה מונח, אבל אני לא חושב שהיא נוסעת במידה שנוסעת הקופרה הנ"ל.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תקרא את הת'רד תבין שאני מסכים שהקופרה בצורתה חזקה מה20VT בצורתה.

אבל שתתן ל20VT את הקולר והצנרת בעלות זניחה של כ-6 אלף שקל, הקופרה תשאר הרחק מאחור.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אונו, אתה עם K03S ? הקופרה האדומה לא פרייארית. אבל אתה קל יותר ב 100 קילו בערך.. יש מצב.

 

יאללה קולר - איפה אתה ? נעלמת לי..

 

אגב, זו לא חוכמה. וולוו S70 שנת 98 עם צ'יפ וצנרת תעשה משניכם מטעמים (והיא אוטומטית) לפחות עד שהיא תשבור גיר.. (בכל זאת, 300 כ"ס ו 43 קג"מ לא באים ברגל..)

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תקרא את הת'רד תבין שאני מסכים שהקופרה בצורתה חזקה מה20VT בצורתה.

אבל שתתן ל20VT את הקולר והצנרת בעלות זניחה של כ-6 אלף שקל, הקופרה תשאר הרחק מאחור.

 

 

באותו סכום אתה יכול לשפר גם את הקופרה וליצור את אותם מטעמים

 

בכל מקרה אני חושב שמשחקי ה"למי יש יותר גדול" די עברו את השלב המעניין שלהם ועכשיו סתם נמשכים כמו מסטיק.

 

לגבי הצ'יפ, לי היה אפסולוט על האיביזה FR שלי, היא הייתה מהירה , הרגישה חזקה ונתנה סאונד מעולה, לא היו תקלות מיוחדות ובקיצור היה מאוד משתלם, לפחות מנסיוני, אני ממליץ על התכנה חום.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב סיימתי להגיב בשרשור הזה, התכוונתי שרכב ב-130 אלף חזק יותר מרכב ב-42 אלף.

אבל ב-6 אלף שקל הרכב הזול ביניהם יהיה הרבה יותר חזק.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב סיימתי להגיב בשרשור הזה, התכוונתי שרכב ב-130 אלף חזק יותר מרכב ב-42 אלף.

אבל ב-6 אלף שקל הרכב הזול ביניהם יהיה הרבה יותר חזק.

אתה צריך גם להחליף טורבו לk03s בשביל לנסוע יותר חזק מקופרה

לעידן שהוא הk03s הכי חזק בארץ נותן בלחץ רכב אחד גג 2 רכבים לקופרה

שהוא כבר החליף חצי רכב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגדיר בבקשה "החליף חצי רכב".

ב-20VT משופרת בגג 10 אלף תעמוד עם כל קופרה.

קופרה עם צ'יפ תתן 217 כוח גג.

20VT עם צ'יפ וקולר חזית כמו בקופרה תתן משהו כמו 225 כוח.

20VT קלה בכ-100 קילו פחות.

אולי אני טועה אבל אני מאמין שלא.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן משהו כמו 15 אלף שקל אולי קצת יותר...

קופרה עם צ'יפ תתן 217 כוח גג....תיתן 212 כוח סוס לא יותר

20VT עם צ'יפ וקולר חזית כמו בקופרה תתן משהו כמו 225 כוח...נראה לך בחיים לא אולי גג שבגג 205 בלחץ

קולר לא יוסיף לך יותר מי 20 כוח סוס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את האיביזה שלך:

 

K04-001 --> בסביבות 4000 ש"ח (מקורי של BORG) או 2500 ש"ח סיני איכותי יחסית (אני לא מדבר על הסיני ב 300 $). טיפל'ה יותר חזק מ K03S - יושב 1 ל 1 ולא דורש שום התאמות.

 

קולר חזית (לא ניתן להשוות את המקורי של קופרה לקולר חזית כי הוא דק והוא לא יושב במקום הנכון..) --> 3100 ש"ח.

 

צנרת + דוד --> 3000 ש"ח.

 

פורק פנימי --> 500 ש"ח.

 

משאבה 255 --> 800 ש"ח.

 

שדרוג תוכנה (בהנחה שיש לך אחת קיימת.) - בסביבות 1000 ש"ח (APR בחינם !!)

 

זהו !! - אתה עומד על +- 250 כ"ס ושוקל פחות מקופרה. אין שום סיבה שלא תשאיר לה רכבת שהיא לא תשכח. כל זה בעוד שאתה נשאר זמין מ 2400-2500 סל"ד. אם תשאל אותי, יותר מזה זה פשוט מוגזם ומסוכן ברכב כמו שלך. מה גם שבאינדיקציה, איביזה של 350 כ"ס לא הצליחה לברוח לאיביזה עם 250 כ"ס עד 150 קמ"ש מהסיבה הפשוטה שהיא פשוט פירפרה כל הזמן.

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בדיוק נכון לעידן יש 20vt הכי חזקה בארץ לטורבו k03s והוא לחץ עם קופרה משופרת של גיא ועידן לקח את גיא אולי אולי ב2 רכבים אז זה לא נקרא רכבת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5323 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...