Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

UPSOLUTE VS REVO VS APR


98civic
שימו לב! השרשור הזה בן 5321 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

K04-001 נותן עוד 10-20 כ"ס בהשוואה ל K03S. קולר כניסה יציאה באותו צד הוא הרבה יותר יעיל (כי הוא בנוי כמו שני קולרים) ועם פחות לאג (כי הוא דורש פחות צנרת) - אי לכך ובהתאם לזאת, לא מן הנמנע שתקבל רכבת :lol:

 

אפשר לזרוק לשיפור גם סט פולים קלים מאלומיניום ב 250 שקל ואינלט ב 450 ש"ח שייתנו עוד קצת ויתנו רכבת עם קרון או שניים.

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 207
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מי פה בעל הידע והניסיון ב K04-001 ? עזוב אותך משטויות. ההמלצה הגורפת ב VWVORTEX למי שמעוניין להישאר "מקורי" היא להחליף K03 ב K04-001 ולא ב K03S.. ההבדל ביניהם הוא לא מהותי אבל אם כבר מחליפים והם עולים אותו הדבר.. למה לא ?

 

ה K03S מוצהר לעד 240 כ"ס והוציאו ממנו גם 260. ה K04-001 מוצהר 260.

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו יופי, זה מגלגול.. מה זה אומר ? תביא סרטון כזה מפתיחות ואז נדבר..

 

נהג זה טוב ויפה אבל פיזיקה זה דבר יפה יותר.. אני מוכן לשים כסף שבפתיחות ה 250 כ"ס לוקחת.

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיזה סל"ד ה-K04-001 מתחיל להכנס?

הוא לא יכול לגרום נזק למנוע של FR אם אני אשים אותו במקום ה-KO3S

והאם הוא נמכר בחברה בתור טורבו חליפי? כלומר מאיפה אפשר להשיג אחד כזה מקרי של בורג?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא אמור להיכנס באותו הסל"ד +-. ניתן להשיגו ישירות מהחברה בחו"ל או ב EBAY (מקורי עולה 1000$, סיני איכותי עולה 500$, סיני פשוט ל 10000 ק"מ עולה 300$)

 

בארץ היו כמה בסדנאות ויש מי שמייבא, אני לא יודע מי.

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיט כולל טורבו, אטמים, ברגים, ווסת לחץ דלק, אינלט והכי חשוב - תוכנה טובה.

http://www.goapr.com/products/tvk04.html

 

השדרוג הכי שווה ל 1.8T בתקציב כולל של פחות מ 10,000 ש"ח

לשפר בלי להתפשר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דודי אני ינצל את זה שאתה פה לשאול 2 שאלות ברשותך.

משאבת דלק של וולברו מוסיפה כ"ס?

האם ווסת לחץ דלק יתן משהו לאיביזה סטנדרטית? (פילטר צ'יפ אגזוז אינלט)

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משאבת דלק לכשעצמה לא מוסיפה כח. תפקידה הוא לתמוך בדרישה הגוברת בעקבות שדרוגי תוכנה ושדרוגים אחרים.

סתם לתקוע משאבה לא ישנה הרבה אם בכלל. כנ"ל לגבי ווסת לחץ דלק.

 

הטורבו בקיט הוא K04-001

לשפר בלי להתפשר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר היו מקרים הפוכים, אבל זה קורה רק בגלל הנהגים ולא הרכב.

 

אני חושב שרואים פה שהאיביזה עם הטורבו הקטן עשתה 0-100 מהר יותר, כנראה הטורבו GT28 לוקח לו זמן להתעשת אחרי ההעברה לשני ולהתחיל לדחוף שוב. בהילוך שלישי במהירויות 120+ כשאין אבדן כוח על פרפורים וכשיש מספיק זמן לטורבו לבנות לחץ (ההילוך לא נגמר תוך 2 שניות כמו השניים הראשונים) אז האיביזה החזקה נעלמת קדימה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5321 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...