Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חודש הבא אני רוצה לקנות רכב הכי חשוב זה אמינות וכוח לא עגלה אם אפשר שיהיה חסכוני אם לא מינימום 1:10

תקציב 12-13 אלף

חשבתי על פולו שנת 98 מה אתם אומרים?

ואם לא אז עוד הצעות בבקשה

תודה..!

פורסם

פיג'ו 205, אפשר להביא את גרסת הGTI 1.6 או 1.9 שיהיו חזקות למדי (משקל רכב נמוך). אמינות מכנית מצוינת, אמינות חלקי פלסטיקה וכדומה פחות.

גם ה1.4 רכב מהיר ממרבית המכוניות בכביש (יש לי כזו, נפתחו סיוויק והמון מכוניות "חזקות"), הרבה יותר מאשר הפולו.

 

עריכה:

אצלי ב1.4 צריכת הדלק נעה בין 11 ל13, ויש לי רגל "כבדה" יחסית, אוהב להביא האצות נחמדות. =] צריכה לעירוני רוב הזמן.

פיג'ו 205 FOREVER

פורסם

כמה כוח אתה צריך? פולו זה לא ממש רכב חזק במיוחד. הרכב בא לרוב עם אחד המנועים האלו: 1.6 עם 75 סוסים, 1.4 16V עם 100 סוסים ו-1.4 8V עם 60 סוסים. יש כמובן GTI עם 120 סוסים בנפח 1.6, אבל הוא לא במיוחד נפןץ ובספק שתמצא אחד בתקציב הנ"ל.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
כמה כוח אתה צריך? פולו זה לא ממש רכב חזק במיוחד. הרכב בא לרוב עם אחד המנועים האלו: 1.6 עם 75 סוסים, 1.4 16V עם 100 סוסים ו-1.4 8V עם 60 סוסים. יש כמובן GTI עם 120 סוסים בנפח 1.6, אבל הוא לא במיוחד נפןץ ובספק שתמצא אחד בתקציב הנ"ל.

אני צריך אוטו שיסחוב ולא יהיה עגלה שמאיץ ולא רועד ב 120-130 וסוחב עליות בקלות

ה205 1.9 כמה צריכה? ואם היא עדיפה על 1.6 gti

בכללי נראה לי קשה להשיג את הגרסאות האלה אולי 1.4

פורסם

205 זה רכב מתחילת שנות ה-90'. בגלל מחיר וביצועים קונים אותם לעיתים קרובות צעירים. מצד אחד קורעים לרכב את הצורה ומצד שני לא מטפלים כמו שצריך. למצוא אחת שמורה לא יהיה קל.

 

אם מכוניות מתחילת שנות ה-90' בכל זאת גם אופצייה בשבילך, הייתי ממליץ לך לשים לב לאלפא 75.

זה רכב הכי מיוחד שאתה יכול לקנות בתקציב כזה. גם הנעה אחורית, גם 4 בלמים דיסק וגם גיר נימצא מאחור לחלוקת משקל עדיפה. גיר מאחור אפשר למצוא לאלפא 8C, קורבט, מזארטי וגם אלפא 75. :wink: סופר קאר עממי.

 

גילוי נאות, חבר טוב שלי מוכר אלפא 75, אם אתה מעוניין יש בלוח מכירה של הפורום. :-)

קישור למודעה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=279710

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
205 זה רכב מתחילת שנות ה-90'. בגלל מחיר וביצועים קונים אותם לעיתים קרובות צעירים. מצד אחד קורעים לרכב את הצורה ומצד שני לא מטפלים כמו שצריך. למצוא אחת שמורה לא יהיה קל.

 

אם מכוניות מתחילת שנות ה-90' בכל זאת גם אופצייה בשבילך, הייתי ממליץ לך לשים לב לאלפא 75.

זה רכב הכי מיוחד שאתה יכול לקנות בתקציב כזה. גם הנעה אחורית, גם 4 בלמים דיסק וגם גיר נימצא מאחור לחלוקת משקל עדיפה. גיר מאחור אפשר למצוא לאלפא 8C, קורבט, מזארטי וגם אלפא 75. :wink: סופר קאר עממי.

 

גילוי נאות, חבר טוב שלי מוכר אלפא 75, אם אתה מעוניין יש בלוח מכירה של הפורום. :-)

קישור למודעה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=279710

 

תודה אבל שנת 90 יותר מידי רחוק מינימום 95

ויש לי שאלה למה רנו מגאן דיזל שנת 2000-2001 עולה 12 אלף?

×
×
  • תוכן חדש...