Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ראיתי יונדאי סונטה שנת 2000 מנוע 2000 בצפון הארץ

הרכב עשה 140 אלף ק"מ

באוקטובר הרכב צריך לעבור טסט

 

השאלה היא איך הרכב מבחינת

 

א. אמינות

ב. צריכת דלק - המוכר אמר לי 1 ל 10

ג. נוחות - הרכב בהחלט יותר נוח מרכבי הקודם

 

עכשיו ישבתי על הרכב , בתחילת הנסיעה לרכב קשה קצת לזוז אבל הוא יושב טוב על הכביש

וממש נסיעה נוחה מהנסיעה הקצרה שעשיתי עליו משהו כמו 10 דקות

 

הרכב יד ראשונה , כל הטיפולים נעשו במוסך מורשה מיום עליתו ,

 

הרכב נמכר מהסיבה שהאישה החליטה שהוא גדול מידי עבורה והיא רוצה רכב יותר קטן

 

וכן קנתה רכב חדש וקיבלה אותו לפני מספר ימים.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

שלום לך.

 

בבעלותי סונטה 2000 מנוע 2000 כבר כ 5 שנים עם 180 ק"מ

רוב נסיעותי בת"א והצריכה בעיר היא 7-8 ק"מ לליטר (נבדק כול תדלוק)

מחוץ לעיר האוטו צורך כ 12-13 ק"מ לליטר עם מזגן.

 

אכן הרכב יציב יחסית (לרכב משפחתי רגיל) על הכביש, אבל זה כתוצאה מהמשקל הרב של הרכב.

 

הרכב אמין מאוד, וחוץ מטיפולים אינו עושה שום בעיות, המחלה של האוטו זה המתלים אבל אני בספק אם זה מה שיעצור קנייה של אוטו כזה.

 

האוטו מאוד נוח, תא מטען גדול, מרווח ענק מאחורה ומקדימה.

 

עכשיו למקרה שלך, יד ראשונה, "רק" 140 אלף (האוטו הזה מסוגל להרבה יותר) אני חושב שזה מציאה.

השאלה כמה מבקשים עליו ומה האלטרנטיבות בסכום הנ"ל

שים לב שהרכב נמכר ביד 2 יחסית בזול 25-30 אלף

פורסם

בזמנו חשבנו גם לקנות הסונטה 2000 סמ"ק

איך היא מאיצה לעומת היפונמטיות?

האם יש הבדל משמעותי בהחזקה בין הדגם המפואר יותר בעל המנוע 2500?

תמיר.

פורסם

מניסיו אישי - רכב מרווחם, נוח, נותן הרגשה מאוד טובה.

צריכת דלק סבירה לרכב עם מנוע כזה וגודל כזה.

כדי לקבל משיכה של ידית כוח יש לבצע קיקדאון ואז בסל"ד גבוהה אין בעיה. אבל יש הרבה רעש מנוע.

לי זה לא הפריע........

מושב נהג נוראים. היה לי מאוד לא נוח.

כרית קטנה באיזור גב תחתון סידרה את העיניינים.

מתלים של הרכב אכים ומתנדנדים בצורה מוגזמת גם כאשר הם חדשים.

אבל מצד שני הנסיעה רכה ולרוב נוחה.

שים לב לפנסים ראשיים שלא יהיו עכורים מדיי.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...