Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Air-Time בכבישי ישראל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מקום חביב עלי לביצוע זאת, הגשר הממלוכי בואכה יבנה מכיוון רחובות(יש להדרז, כביש חדש נסלל במקומו).

בהתקרבי אל הגשר אפילו ילדי מאיצים בי להאיץ את הרכב בשביל התחושה הנפלאה של התעתקות הנשימה("לב צונח").

 

עמית

 

כן כן כל פעם שאני לפני הגשר ביבנה אני מתחיל לתת בגז :twisted::twisted:

 

נ.ב עוד הייתי בן 12 דודה שלי הראתה לי את זה חחח :lol:

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אחרי צומת בית ליד לכיוון כביש 6 יש עליה ממש תלולה ואחריה ירידה עוד יותר תלולה מומלץ לבוא עם המגנום על 120 ככה לקבלת תחושה אופטימלית :D

 

יובל

פורסם

שמתי לב שכולכם חולים :screwy: כאילו סבבה זה דבר נחמד מאוד אבל 3 עמודים על

 

זה ? :biglaugh:

 

משעמם לכם בחיים.

 

וד"א הגשר ביבנה הוא לא סתם כביש שצריך לבוא אליו שמהירות גבוהה כאן אתה מגיע

 

במהירות נמוכה ומרגיש זאת.

פורסם
רק שתהיה מעודכן , משטרת התנועה גם היא מתה על הקפיצה הזו , רק שהיא עוצרת מייד אחריה , בירידה ,כדי להתאושש , ובאותה הזדמנות להפעיל אקדח לייזר (דוגמא ניתנה גם היום אחה"צ :? )

 

אני מודע בהחלט. אני כבר לא נוסע שם מהר, אפילו שזה דורש.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

גשו לפורום תאונות דרכים בתפוז, יש שם צילומים של שני גשרים מטורפים לגמרי ליד נתב"ג 2000, מניסיון התחושה לעבור אותם במהירות דומה לרכבת הרים יותר מכל באמפ או קפיצה בכביש, אבל הם גם מסוכנים מאד בגלל ראות לקויה.

פורסם

מעניין איפה צולמה התמונה הזו? זה אגב, ניר בן ארי, שמדגים AIR TIME אמיתי! (גם יצא חרוז).

306_2_03-07-2003.jpg

second is the first looser

פורסם
מעניין איפה צולמה התמונה הזו? זה אגב, ניר בן ארי, שמדגים AIR TIME אמיתי! (גם יצא חרוז).

 

הנה זו דוגמא טובה :mm_yeah:

 

מישהו יודע מה בידיוק קורה לרכב שרגע שהוא נוחת מ Air Time ? (למשל כמו בתמונה)

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם
מעניין איפה צולמה התמונה הזו? זה אגב, ניר בן ארי, שמדגים AIR TIME אמיתי! (גם יצא חרוז).

 

הנה זו דוגמא טובה :mm_yeah:

 

מישהו יודע מה בידיוק קורה לרכב שרגע שהוא נוחת מ Air Time ? (למשל כמו בתמונה)

 

מכות בסעפת פליטה (+/- 200 ש"ח), קארטר מנופץ (כפי שציין alfa_draco), רק שהייתי עד לאירוע (אגב, ~5500 ש"ח)... להמשיך, או שהרעיון הכללי נקלט?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...