Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דניאל ידידי

 

מחשב ניהול מנוע משתמש בנתון של חיישן מצב מצערת ,

 

משתמש בנתונים רבים נוספים.

 

או במצערת חשמלית בפוטנציומטר דוושת העצה,כדי לווסת את סיבובי הסרק, אם נתון מהירות רכב היה משמש כפרמטר לסרק אז כאשר אתה נוסע ברכב ומוציא את ידית ההילוכים לניוטרל מהירות מנוע היתה נשארת גבוהה, בגלל שחיישן מהירות מדווח שהרכב במצב נסיעה,

 

לא, מחשב ניהול מקבל מידע על מיקום ידית הילוכים, והילוך משולב, או סרק. נתון זה קיים כבר ביחידות בקרה בדגמים ישנים של רכבים.

 

ולא זה המצב בפועל, לכן אפשר להבין שמהירות רכב הוא לא פרמטר לסרק, לגבי הווסת יכול להיות שהוא מקור הבעיה ,ובדרך כלל יש תופעות נוספות כמו סלד מנוע נמוך,וסלד לא עולה בהפעלת מזגן

 

ירידת סל"ד למצב סרק תלויה גם בחיישן מהירות. כבר לפני שנים רבות מאוד, תופעה כנ"ל כפי שמתלונן פותח התרד', אובחנה על ידי, ברכב ישן ופשוט מאוד, כמו דייהו (סופר) רייסר.

 

 

ואולם, אין כאן התעקשות או קביעה שזו הבעיה, אלא המלצה לבדוק אפשרות כזו.

 

 

 

תשובתי בגוף הציטוט.

 

דני.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

כל החיים לומדים : לא הקדשתי לעולם מחשבה למצב זה , עכשו מובן ששמירת סל"ד מעט גבוהים בנסיעה כאשר הידית ב-N באה למנוע בלימת הרכב על ידי המנוע כאשר משלבים שוב הילוך. תודה דניאל על ההסבר.

תמיד הסברתי למי ששאל שנתון VSS למחשב מנוע באה למנוע הזרקת דלק או למזער אותה במצב שהנהג עוזב את רגלו מהדוושה של הדלק והרכב נמצא בנסיעה מהירה כדי למנוע זיהום וביזבוז דלק ולמצב שבו יש עליה המנוע מתאמץ והנהג לוחץ על דוושת הדלק , חיישן מהירות הרכב שולח אות למחשב המנוע (דרך CAN BUS אובלעדיו) על מהירות נמוכה של הרכב ואז גדלה כמות הדלק המוזרקת למנוע . על המצב של N בנסיעה והתנהגות הטורים במצב זה למדתי היום.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

×
×
  • תוכן חדש...