Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

מורכב לי באוטו סט קומפוננט של JBL מסידרת POWER, משודכים ל HU של קלריון (776USB) מגבר JBL 75X4 וסאב 350 RMS של הרץ.

 

מה שלא ניסיתי, והיושב במרומים יודע כמה אופציות יש למשחקי חיתוכים בקלריון, הטוויטרים צורמים במובן שלא נעים לשמוע אותם.

 

האם ניתן להחליף רק את הטוויטרים? אם כן, מה מומלץ למי שמבקש דיוק (אבל לא צורמנות) ושהמוזיקה תזרום חלק וטבעי, בלי שתהיה הרגשה של מלחמה כדי לשמוע...(כן, אני יודע שזה מאד מדוייק:-P).

 

התקציב עד 700 ש"ח.

 

אני שומע בעיקר רוק מתקדם, מטאל, הרבה גיטרות.

 

תודה מראש,

 

רן

פורסם

נסית לשנות סלופ בקרוסים?

 

מנסיוני, ברוב הקרוסים ישנה אפשרות לחיתוך ב 3 וריאציות (בהרץ אני מכיר את זה טוב)

-2 0 +2 / -3 0 +3 DB .

 

שווה בדיקה , תעביר אותו ל -2 / -3 DB והוא יוריד לך טיפה מה טוויטר.

 

וגם ניתן להוריד קצת מהגבוהים באיקוליזר של הHU לפני שמחליפים את הטוויטרים.

 

תנסה הרבה מה להפסיד אין לך.

 

בהצלחה

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

איפה הטוויטרים ממוקמים ברכב ?

גם לי יש את ה-HU הזה ,אבל רק בהגברה אקטיבית הוא נותן

לך חיתוכים מדויקים ונוחים יותר.

 

 

 

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם

תודה על התגובות.

 

הטוויטרים יושבים על החלק הקדמי של הדלת מעל הדשבורד במין משולש פלסטיק אטום למדי. ב HU אין אפשרויות נוספות להורדת גבוהים. נכון שהוא מחובר ב 2 WAYS ואם היה מחובר בבי אמפ, זה היה עולם אחר.

 

אבל אני מבין מלהסתכל פה ושם, שבעיית הצרימה ב JBL ידועה, והם צווחים לא רק לאוזן שלי, אלא בכלל. יש משהו נעים יותר לפני שאני משגר את כל המערכת הזאת לבגדד?:twisted:

פורסם

אתה יכול לחתוך אותם עם סכין יפנית בסלופ 24 אולי ככה הם לא יצרמו לך :-)

או שתחפש טויטרים יותר רגועים ונחמדים לאוזן כדוגמת מורל,הרץ אבל רצוי לישמוע ליפני 700שקל זה תקציב מכובד אפילו תנסה הייבריד אודיו

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

גם אני ההיתי באותה דילמה כמו שלך ,עם הטוויטרים של פוקל (גם הם מאוד צורמים).

רק שאני לקחתי את קצת יותר רחוק ,והחלפתי את כל הסט (קומפוננט של פוקל) לקלארוס

C61-2 :-D.

אבל לפי דעתי אם רק הטוויטרים מפריעים לך ,אז תחליף רק אותם.

רק תשים לב שהם באותה התנגדות שהקרוס שלך תומך.

 

 

 

 

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם
:lol:כלומר, אפשרי לחבר לקרוסים של ה JBL מורל MX23 לדוגמא?

אתה מיתכוון ל-MT23

ה-MT23 מגיע בהיתנגדות של 6 אום לעומת מה שקיים אצלך שהוא 4 אום אבל יש לך את ה-MT22 שהוא 4 אום

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

תודה מקרב לב.

 

עכשיו קראתי שה-22 של מורל לא ברמה של ה-23, לאוזניו של מישהו מארה"ב.

 

אני מניח שאין ברירה אלא ללכת לשמוע בעצמי. יכולתי לקחת מראש את המורל בפומפה,

 

אבל הם פשוט דחפו לי את ה JBL (היקר מאד) ועכשיו, כשנה אחרי, אני עם צפצוף תמידי באוזן:wink:

 

בקיצור, איפה אוכל לשמוע? יש המלצות לחנות מסויימת חוץ מיוסי אלפיין (אשר נח לו בתאילנד כעת8))?

פורסם

מנסיוני, אם ניסית הרבה דרכים להרגיע את הטוויטרים ולא הצלחת - הבעייה בוופרים.

וופר שלא מותקן או מכוון כמו שצריך, לא מקבל הגברה מספיקה או מותקן בדלת בלי בידוד ישמע אנמי ויגרום לטוויטר להיות דומיננטי.

 

צריך לשמוע מה קורה אצלך ולהחליט איפה הבעייה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אם אין לך בעיה לשלוף את הטוויטרים מהדלת ,אז תנסה להניח

אותם בפינות של הדשבורד צמוד לשמשה .

יכול להיות שהם ישמעו לך נעימים יותר.

 

 

 

 

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

×
×
  • תוכן חדש...