Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, בשבועיים האחרונים יצא לי לראות הרבה סרטים, התאכזבתי כמעת מכולם, ואני סבור שרמת הסרטים ירדה משמעותית בשנתיים האחרונות. (חוץ מאחד, ארץ קשוחה)

 

אז תנו לי לחסוך ממכם את הסרטים הממש גרועים :

1. טרנספורטר 3 (למרות השניים הטובים)

2. גראן טורינו. (רציתי להתאבד אחרי הסרט)

3. מהיר ועצבני 4 (אפילו שהציפיות היו ברצפה הוא הצליח לאכזב קשות)

4. המעניש 2 (The Punisher 2 ), הראשון היה נחמד, זה סתם טיפשי.

 

יש עוד כמה שאני לא זוכר כי השמדתי אותם מיד.

 

אז אם יש לכם המלצות לסרטים ששווה לראות, אנא הרגישו חופשי להמליץ, אני תקוע בבית לשבוע הקרוב. :roll:

 

בן.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

דווקא גראנד טורינו הוא אחד הסרטים היותר טובים שראיתי לאחרונה.

מסכים לגבי כל השאר.

ראיתי את אויבי הציבור לא מזמן - הדעות חלוקות, יש מבקרים שטוענים שזה מצוין, אני חושב שנעשה שם נסיון מעניין לצלם באופן הוליוודי סרט דוקומנטרי - וזה עשה לי חור בראש.

אבל זה די נחמד חוץ מזה.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

תלוי מה אתה מחפש בסרט. אני מחפש סרטים מנותקים ממציאות שיש בהם מאט דיבורים והרבה אקשין.

 

אהבתי מהיר ועצבני 4. לפי דעתי סרט הכי טוב בסדרה. הראשון היה נחמד, אבל זה עוקף אותו בסיבוב. :-P 2 ו-3 היו די חלשים לטעמי.

 

אהבתי את כל סרטי טרנספורטר. רק דבר אחד מאכזב אותי, שהוא עזב את הבומר (מצד שני אולי טוב שנתנו לו לקלקל אוטו אחר :lol:).

 

רמבו 4, למרות קטע לא מציאותי אם BARETT 50 שכאילו היה לו משתיק קול ובפועל לא היה לו, הסצינה האחרונה הייתה מאוד משעשעת.

 

שליחות קטלנית 4, סרט חזק מאוד. סצינות קרבות פשוט מדהימות.

 

טרנספורמרס אחרו, היה ממש יפה. קרבות הרבה יותר יפים מבראשון.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

היום אני אראה אויבי הציבור ואוסיף דעה אחת לאוסף.

אהבתי מהיר ועצבני 4. לפי דעתי סרט הכי טוב בסדרה. הראשון היה נחמד, אבל זה עוקף אותו בסיבוב. :-P 2 ו-3 היו די חלשים לטעמי.

 

אני פשוט לא יכול להסכים איתך, כל הסרט חשוך ואפל, האפקטים זולים וכל הסצינת מנהרות פשוט טיפשית וממוחשבת ללא השקעה מינימלית.

 

סרטי מהיר ועצבני הקודמים תמיד העלו לי חיוך על הפנים, אם זה הבחורות היפות או הרכבים המושקעים, הסרט הרביעי פשוט ביאס אותי למשך שבוע. (למרות גל גדות ברו-לס):lol:

 

דווקא גראנד טורינו הוא אחד הסרטים היותר טובים שראיתי לאחרונה.

כל הסרט מבוסס על גאווה אמריקאית, לא סובל את זה.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

אני ממליץ בחום על שבע נשמות ( 7 pounds) עם וויל סמית.

המקרה המעניין של בנג'מין באטן - סרט מעולה!

 

אתמול ראיתי את הסרט PUSH והוא ממש ממש גרוע...

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

מסכים איתך לגמרי.

 

הסרט היחידי שנהניתי בו בזמן האחרון (ואני לא חובב סרטים מטורף - אבל רואה פעם בשבועיים איזה סרט) הוא הטרמינייטור האחרון (ואני כלל לא חובב סרטי מדע בדיוני אפילו..).

 

כל השאר - פשוט זוועה.

פורסם

ממליץ בחום על "the prestige"

מסוג הסרטים עם הרבה הרבה הפתעות בעלילה המצוינת שלו.

(בעל דירוג מוצדק לדעתי של 8.4 בimdb..)

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

שים לב שכמעט כל הסרטים שכתבת הם סרטי המשך ,

וזה שסרטי המשך נוטים להיות מאכזבים זה לא חדש.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

לפי דעתי "מהיר ועצבני 4" היה טוב (לא מעולה אבל טוב).

סרט ממש אבל ממש טוב הוא "שליחות קטלנית- ההתעוררות".

פורסם

קבלו המלצה לסרט מעולה אם-כי קצת ישן (2007):

 

INTO THE WILD של הבמאי\שחקן המוערך שון פן. מלבד העלילה, הנופים והשחקנים, הבונוס האמיתי של הסרט הוא הפסקול של אדי וודר; השירים פשוט שמיימים והקול המיוחד של וודר הוא משהו נדיר. אם כבר הזכרנו שחקנים, צריך לציין את קריסטן סטיוארט, לה יש תפקיד קטן בסרט- לטעמי האישי, מדהימה ביופייה.

 

הורדתי וראיתי את הסרט לפני כמה חודשים ומאז צפיתי בו שוב ושוב (שודר גם ב-YES).

 

כאמור, מומלץ מאוד.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

יש שנים טובות יותר וטובות פחות. מה שכן, בזמן האחרון כוווווולם עברו לסרטים ארוכים,

באטמן זאת דוגמה קלאסית אבל הוא ממש לא היה הראשון. מתי בפעם האחרונה נתקלתם

בסרט שאשכרה נמשך 90 דקות?!

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

דבר ראשון רצית המלצה אז Death Race סרט אדיר.

גם את There will be blood ממש אהבתי.

ואם טרם ראית, Beerfest הוא סרט גאוני וקורע מצחוק. מאוד מאוד מומלץ!

 

באשר להמלצה שניתנה פה; INTO THE WILD- לדעתי האישית, סרט משעמם משהו פחד.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
מה שכן, בזמן האחרון כוווווולם עברו לסרטים ארוכים,

באטמן זאת דוגמה קלאסית אבל הוא ממש לא היה הראשון. מתי בפעם האחרונה נתקלתם

בסרט שאשכרה נמשך 90 דקות?!

 

גם אני שמתי לב לזה, ובניגוד אליך.. אני מאוד אוהב את זה.

זה סרט!! איך אפשר לדחוס עלילה שלמה ב שעה ורבע ?

מבחינתי, שעתיים שעתיים וחצי זה לא יותר מדי.

 

(וגם, כל הסרטים המוערכים והטובים נוטים להימשך יותר זמן מסרט ממוצע וממוסחר.)

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

פורסם

 

 

כל הסרט מבוסס על גאווה אמריקאית, לא סובל את זה.

 

 

אני חושב שבצורה המאד לא מלוטשת ומאד בנאלית של קלינט איסטווד - זה בדיוק הקטע של הסרט, להסביר כמה זה מגוחך.

אני חושב שהוא עושה את זה מצוין, למרות ששוב - הוא מאד מאד לא מלוטש, הוא עושה את זה בצורה ברורה מדי.

אבל זה הקטע שלו.

 

ואני חושב שהסרט עשוי מצוין.

 

ממליץ גם כן על 7 נשמות עם וויל סמית. לא אקשן, אבל חזק חזק.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

×
×
  • תוכן חדש...