Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא פיז'ו 406 שנת 97.המחירון לפי לוי יצחק הוא 16.5K , הבנאדם רוצה עליה 18K. לקחנו היום את הרכב לבדיקה

על מנת להיות בטוחים שאין שאסי ואין בעיות רציניות עם המנוע. כמו שגילינו באמת אין שאסי , אבל אני לא יודע מה להגיד בדיוק

על מנוע.

הנה תוצאות הבדיקה:

 

תוצאות בדיקה:

1.מנוע 2.מערכת קירור 3.מערכת דלק 4.מערכת הצתה - דליפות לחץ בינוניות בצילינדרים , רעש מערכת תיזמון מיסבי גלגלות ,

שאיבות שמן לחלל השריפה , תושבות מנוע פגומות , פגיעות ברשת רדיאטור , לנקות מערכת קירור + רדיאטור , קורוזיה וסימני

נזילה בחיבורים , רעש ממשאבת מים , רצועה פגומה , לטפל במערכת קירור מיד , לבדוק התנעת בוקר + עישון.

 

5.מערכת פליטה - דוד אחורי פגום.

 

6.סרן קדמי ומערכת היגוי - גומיות מגן להגה פגומות , נזילת שמן מערכת הידראולית מצינור , תותבים לזרועות מתלה פגומים.

 

7.קפיצים - בולמי זעזועים חלשים.

 

8.שילדת מרכב:

ליקויים בעלי משמעות נמוכה - פגיעה פח סף חיצוני , תיקונים כלליים בגוף המרכב ללא גג.

ליקויים בעלי משמעות שולית - ריפוד פגום בדלת אחורית ימין , פגיעות בפגושים , גריל קדמי פגום , טלסקופי מכסה מנוע פגומים.

 

9.מערכת בלמים(ללא פירוק גלגלים) - לפרק גלגלים ולבדוק רפידות.

 

10.צמיגים - תקין

 

11.מערכת תאורה(כולל מצבר) - תאריך מצבר 11\2008 , לתקן אור בלם , אין אור ערפל אחורי.

 

12.העברת כוח - גומיות מגן לציריות פגומות , חופש ונקישות בציריות , נזילת שמן תיבת הילוכים , תושבת תיבת הילוכים פגומה.

 

13.מחוונים - מד דלק פגום (הכוונה שהוא מזייף)

 

הבנאדם רוצה לתקן תושבות מנוע , תושבת תיבת הילוכים , גומיות מגן לציריות לפני המכירה.

 

האם הרכב שווה את המחיר 18K שהוא רוצה עליו? כדאי לקחת אותו?

פורסם
כמה ק"מ עבר הרכב? איזו יד המוכר ? האם יש הסטוריית טיפולים מסודרת ?

 

הרכב עבר 145K , יד 4 , יש הסטוריית טיפולים.

פורסם

נראה שמערכת הקירור דורשת תשומת לב, מעבר לכסת"ח הרגיל.

שיסדר גם את מערכת הקירור.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם
אתה יכול למצוא רכב יותר טוב פחות ק"מ וידיים באותו מחיר או אולי טיפה יותר תחשוב אם זה שווה לך...

 

תאמין לי שזה הרכב הכי טוב שמצאתי עד עכשיו ואני מחפש כבר חודשיים וחצי שבהם ראיתי לא מעט רכבים במצב

הרבה הרבה יותר גרוע. ועוד במיוחד שכולם עם ק"מ הרבה הרבה יותר גבוהה למרות שהם יד יותר נמוכה.

בעיקרון פרסמתי את הבדיקה כדי לבדוק האם שווה לי לקנות את הרכב , והאם התקלות הן עד כדי כך רציניות.

פורסם
אתה יכול למצוא רכב יותר טוב פחות ק"מ וידיים באותו מחיר או אולי טיפה יותר תחשוב אם זה שווה לך...

פחות ק"מ??145000ק"מ לרכב בן13 זה הרבה?

פורסם

בכל מקרה התכוונתי להשקיע על יישור קו רציני. אני די בטוח שרכב בן 12 - 13 לא יהיה במצב חדש.

פשוט זה הרכב היחיד שמצאתי בתקציב שלי שאין לו שאסי או משו רציני.

 

בקשר למה שהוא התחייב לסדר הוא יסדר מחר כבר. נראה לי שאני אלך על הרכב.

פורסם

עוד שאלה:

אם יש מערכת גז באוטו זה מעלה את המחירון שלה?

השאלה נובעת מכך שהמחירון של לוי יצחק הוא 16.5K ובאוטו יש מערכת גז ולכן הבעלים רוצה עליה 18K.

פורסם

כן, יש תוספת עבור מערכת הגז.

 

 

תגיד לבחור שלא יסדר כלום, שיוריד 4K על הציריות, התושבות ועל הרדיאטור הדפוק.

 

סגור איתו על 14K שזה מחיר שלא מקבלים בד"כ על האוטו הזה וסע לשלום.

פורסם
כן, יש תוספת עבור מערכת הגז.

 

 

תגיד לבחור שלא יסדר כלום, שיוריד 4K על הציריות, התושבות ועל הרדיאטור הדפוק.

 

סגור איתו על 14K שזה מחיר שלא מקבלים בד"כ על האוטו הזה וסע לשלום.

 

לא נראה לי שהוא יסכים כי פחות מ-18K הוא לא רוצה למכור אותה.

ואז אם אני לא קונה יוצא כאילו סתם זרקתי 650 שקל באוויר. וזה פעם שניה שאני עושה בדיקה

ואין לי כל פעם לזרוק כסף ככה על בדיקות.

מה לעשות? איך אז אני אמור למצוא רכב נורמלי שיהיה בלי בעיות?

פורסם

בקדתי שוב עם המערכת גז והמחירון לרגע זה הוא 20K. הבנאדם עדיין רוצה 18K ולא

מוכן לרדת מכך. מה אני אמור לעשות?

מישהו יכולצלעזור לי? אני באמת לא יודע מה לעשות כי משני הכיוונים יוצא שאני מפסיד.

פורסם

נשמע קנייה רעה במחיר מחירון עם כל התקלות האלה.

למה אתה נעול דווקא על 406? יש המון 306 אוט' מהשנים האלו וזה רכב בלי שוק.

הבן אדם חושב שיש לו מציאה אז שיישאר איתה.

ועוד הצעה אם יש לך מוסך שאתה עובד איתו וסומך עליו קח אליו לבדיקה לפחות כללית לפני שאתה משלם 650 שקל שוב.

בשביל לראות שמערכת הקירור לא במצב טוב לא צריך ליפט אפילו ,מספיק שמכונאי טוב יסתכל במשך 2 דקות.

גם בשביל לבדוק גומיות ציריות לא חייבים ליפט.

פורסם

תשמע ידידי -

לא משנה מה תקנה, צפוי לך בערך 8K של תיקונים.

 

אני קניתי עבור אבא קאיה קלארוס עם נתונים מושלמים, 100 אלף ק"מ יד 2 שנת 97.

הגענו לבדיקה וגיליתי שיש בערך 7-8K בבעיות.

 

עכשיו, יש פה מלכוד רציני. אם המחירון היה 50K, הייתי יכול להוריד 7K בלי בעיות. אבל המחירון היה 18K בסה"כ.

 

בסופו של דבר הרכב נמכר ב-15K כשהיה ברור שהמחיר הסופי יהיה 23K.

 

הרעיון הסופי היה שב-23K אנחנו קונים רכב בן 10 ומסדרים את המצב שלו כך שיהיה מושלם.

 

 

עכשיו אם המחירון הוא 20K, ויש מערכת גז שמוסיפה לך בערך 3K למחירון (כי בכ"ז, עולה כמעט 10 אלף להתקין אותה) -

אז הבחור הוריד לך 5K מהמחירון.

תגיד לו שאתה מוכן ב-17K מחיר אחרון, אחרת לא משתלם לך. אני בספק אם הוא ימשיך לסרב ויתמקח איתך הלאה.

 

אני מודע לבעיתייות במחירונים האלה, יכול להיות שבאמת ב-25K מדובר בהחלטה לא רעה על רכב.

 

קח בחשבון שב-10 אלף ש"ח אקסטרא, אם תצליח לגרד - כבר תתחיל לראות 406 משנת 2002, חלקן עם ק"מ נמוך מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...