Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה:

הרכב עם 100,000 ק"מ, צבע אדום, מטופל במוסך מורשה, מחר אני ניגש איתו למוסך לקבל היסטורית טיפולים, עבר לא מזמן טיפול 90,000 גדול מאוד.

המוכר גבר מבוגר בן 50-60, ברכב ישנם שפשופים קלים בפגושים, שאני מאמין שקצת קוסמטיקה במוסך תפתור את הבעייה.

 

במקור הרכב היה ליסינג, מה שכן לא ראיתי תזכורת לכך ברשיון...

הרכב גרסת PK, והמחירון לפי יד 2, 55 אלף, המוכר מוכן להוריד 20% מהמחירון.

 

השאלון הן כאלו:

1)האם לדרוש להתייחס למחירון יד 2, ולא לוי יצחק? כי זה מחירון שאמיתי יותר למחיר השוק.

2) האם לא מחשיד שהוא מוכן להוריד 20%, (לרכב לא היו תאונות)

3) האם שווה לקנות במחיר הזה או להמשיך לחפש מהצורה החדשה?

4) שפשופים קלים זה עסק יקר?

 

בברכה,

אסף

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

פורסם

אתה יכול להסתמך על המחירונים, אבל בסופו של דבר מה שקובע זה כמה שאתה חושב שהאוטו שווה. הייתי ממליץ לך לבדוק מחירים של מכוניות אחרות מאותה הקבוצה באותם השנתונים - תגלה שהם ה-ר-ב-ה יותר גבוהים. כלומר ה-C5 היא קנייה מעולה ביחס למחיר שלה כמשומשת. יש סיכוי שהמוכר מבקש מראש 20% מתחת למחירון, אבל בדוק היטב אם אין תאונות (קח לבדיקה במכון) ואל תסתמך על מה שהוא אומר.

 

שפשופים קלים זה שטויות - כמה מאות שקלים לצביעה מחדש. רוב הסיכויים שאפילו לא הייתי נוגע בזה. זה רכב משומש, אי אפשר לצפות שהוא יהיה מושלם חיצונית.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לבדיקה בטוח אני אקח!

 

הבעייה המרכזית שלי זה האם לקחת צורה ישנה או חדשה.

 

אגב הוא עושה טסט השבוע זה אומר עם טסט לשנה גם...

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
לבדיקה בטוח אני אקח!

 

הבעייה המרכזית שלי זה האם לקחת צורה ישנה או חדשה.

 

אגב הוא עושה טסט השבוע זה אומר עם טסט לשנה גם...

 

נו...........?

קנית בסוף או לא? הפסקת בשיא המתח... :-)

"הפחד הכי גדול של בני האדם הוא נאום פומבי. מספר שתיים הוא מוות... זה אומר שאדם ממוצע יעדיף בהלוויה להיות בתוך הארון מאשר לשאת את ההספד!" (סיינפלד)

פורסם

היי

לא, לא קניתי ממנו בסוף.

 

א. הלכתי למוסך מורשה עם מספר הרכב, באישור שלו כמובן, ושאלתי כמה שאלות, אכן הוא עשה טיפולים בזמן, אבל היו כמה דברים שהציעו לו לעשות בזמן האחרון והוא העדיף לא לעשות, כנראה בגלל המכירה.

 

ב. בנוסף, פתאום הוא החליט על מחיר אחר שלא ממש מתאים לי... הרכב אגב עדיין מוצע למכירה :)

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

פורסם
היי

לא, לא קניתי ממנו בסוף.

 

א. הלכתי למוסך מורשה עם מספר הרכב, באישור שלו כמובן, ושאלתי כמה שאלות, אכן הוא עשה טיפולים בזמן, אבל היו כמה דברים שהציעו לו לעשות בזמן האחרון והוא העדיף לא לעשות, כנראה בגלל המכירה.

 

ב. בנוסף, פתאום הוא החליט על מחיר אחר שלא ממש מתאים לי... הרכב אגב עדיין מוצע למכירה :)

 

:mm_yeah:

"הפחד הכי גדול של בני האדם הוא נאום פומבי. מספר שתיים הוא מוות... זה אומר שאדם ממוצע יעדיף בהלוויה להיות בתוך הארון מאשר לשאת את ההספד!" (סיינפלד)

×
×
  • תוכן חדש...