Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

ברכבים האלו הייתה בעיה עם הכיוון של רגישות חיישן הזעזועים,או שהוא התנתק ממקומו(מודבק עם דבק דו צדדי) ואז כל ויברציה גורמת לו להפעיל את האזעקה.

אורן

פורסם
אתה טוען שהרכב לא צפצף בשני המקרים, ואני אומר לך שקח בחשבון שכן, ולא שמעת.

 

 

דני

 

סקופ! עכשיו השכנים שלי אומרים לי שהאזעקה שלי פעלה פעמיים בימים האחרונים בשעות הלילה המאוחרות! אז באמת לא שמעתי אותה.

 

הקפצה, איפה נמצא החיישן הזה? ומה עם הכיוון שלו, איך מבצעים?

 

תלוי מאוד מה מותקן באוטו שלך. צריך לבדוק, ויש להתחיל דווקא בהשמשת גלאי הנפח, שלהם אגב, אין כיוון והוא אוטומטי. ניתן לנסות להצליב בין התקעים שלהם. את שמאל לימין ואת ימין לשמאל ולבדוק שנית.

 

אתה יכול לנסות להתייעץ עם "בית קוברה" , ורצוי שיהיה לך את הדגם המדוייק שהותקן, אלא אם ההתקנה בוצעה אצלם, אז תהיה להם הסטורית התקנה של הרכב לפי מספר הרכב.

 

לגבי החלון שנפתח דווקא עת הפעלת האזעקה, יש לרסס בספריי סיליקון ייעודי בלבד את המסילות, זה אמור לשפר את המצב, להפעיל את החלון מס' פעמים, ולהתיז שוב על המסילות באופן נדיב.

 

שים לב, לא להתיז חומרים שומניים מסוג אחר, אחרת הנזק בלתי הפיך.

 

בהצלחה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

באזעקה הזאת של קוברה חוץ מ-2 הגלאים (אלו שנראים כמו 2 מיקרופונים קטנים) אין עוד גלאי נוסף אלא אם הוסיפו משהו חיצוני לאזעקה.

כל האזעקה שכוללת גם סוללת גיבוי והסירנה נמצאת ב"מוח" שמתחת למכסה מנוע.

 

לגבי הפוטנציאומטר של הרגישות - צריך לפרק את 4 הברגים הקטנים על המוח (היכן שהולכת צמת החוטים) ויש שם חור קטן שאם תסתכל טוב תראה "+" של הפוטנציאומטר - סיבוב לכיוון אחד מגביר את הרגישות וסיבוב לצב שני להפך.

 

הערה חשובה: הפוטנציאומטר מאוד רגיש אז בעדינות עם הסיבוב!

פורסם

החיבור של גלאי הנפח הוא על החיווט של הצמה שיוצאת מהמוח - תעקוב אחרי הצמה שנכנסת מהאזעקה לתוך הרכב ועל הדרך (בדר"כ בתוך הרכב) תראה את המחברים בצורת שקע תקע כאלה קטנים : אחד בצבע לבן ואחד בצבע אדום (לאחר שתסיר את השכבה של האיזולירבנד).

 

אלכס

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
אתה טוען שהרכב לא צפצף בשני המקרים, ואני אומר לך שקח בחשבון שכן, ולא שמעת.

 

איני יודע אם בדקת את גלאי הנפח באופן שיש לבדוק אותו, בכל אופן, השאר חלון אחורי פתוח, הפעל את האזעקה (מבלי שהחלון הזה יעלה) המתן דקותיים לפחות, והכנס יד לכיוון חלקו הקדמי של תא הנוסעים. לכיוון העיניות של הנפח. אם לא יפעל, לא תקין.

 

דני

דני שלום לך. אתה יודעה אולי למה כאשר אני פותחת את האזעקה של קוברה זה מצפצף 3 פעמים. יש לי את הרכב כמה חודשים. ותמיד זה היה נפתח בצפצוף 1. פתאום בזמן אחרון זה עושה לי 3 צפצופים בפתיחה :( מה יכולה להיות הבעיה?

ולפני איזה חודש לאחר שטיפת רכב יום למחורת נתקע לי הווינקר. כל המנורות מצד ימין היו דלוקות אפילו לאחר סגירת אורות ורכב. הייתי צריכה לנתק את המצבר שלא אגמר.. ויום למחורת זה עבר לבד. אמרו לי שזו בעיה באזעקה. בעיה של הווינקרים לא קרה לי יותר. אבל זה שהרכב נפתח ב 3 צפצופים די מדעיג אותי וזה קורה פעם ביום :(

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

עזרה בבקשה,

האזעקה השתגעה כבר יומיים שלושה!! מצפצפת ללא התראה, לפעמים בהמשכיות עם אתנחתות קצרות מאוד (פשוט מאוד פאדיחה)!

ניתקנו את הכפתור של נעילה המנוע, לא עזר. ניתקתי את גלאי הנפח גם לא עזר. הייתי אצל אורן בן סימון לטיפול והוא חיפש חיישן זעזועים קרוב לידית הילוכים ולא מצא!

מה לעשות?!! אגב הדגם הוא קוברה 3865. ודבר שני, ברגע שהיא מצפצפת ואני מנטרל אותה, האור האדום מהבהב פעמיים ברציפות. לפי שרשור שפורסם כאן, שני הבהובים מציינים "גלאי נוסף"!

מה דעתכם?

האוטו כמובן C5 2002

×
×
  • תוכן חדש...