Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב עם הפורד פיאסטה שנת 97 מנוע 1300. פעם שלישית נכשלה.

להלן התוצאות:

פעם ראשונה.

סרק. co 0.12 תקין

סל"ד גבוה. למבדה 1.28 לקוי

co 0.14 תקין

הוחלף דוד באגזוז לאחר שהיה חור, אמרו לי שיש סיכוי לשיפור.

פעם שניה:

סרק, co 0.95 לקוי

סל"ד גבוה: למבדה, 1.11 לקוי

co 0.19 תקין

נעשה ניקוי (יסודי עם ספריי ייעודי) בית מצערת, הוחלף פילטר אוויר לאחר שהיה סתום וקרוע.

פעם שלישית:

סרק. 0.74 לקוי

סל"ד גבוה: למבדה 1.02 תקין

co 0.46 לקוי

מה עוד צריך לעשות ומה מומלץ?

תודה מראש לכל העונים והעוזרים.

פורסם

האם בפעם השלישית (האחרונה)הגעת לבדיקה כאשר חיממת היטב את הממיר (לפחות 15 דקות בנסיעה בינעירונית ) ?

אם לא,חבל על הזמן כי הנתונים של הבדיקה האחרונה גבוליים מאוד.

כמובן שתיתכנה בעיות נוספות ויש שרשור ייעודי בנושא.

מה שניתן לעשות הוא לגשת למכון להזרקות שוב בדגש כאשר הרכב חם /למוסך ולבקש בדיקת 4 גזים.

אם במכון להזרקות/מוסך הכל תקין אין שום סיבה בעולם שהרכב לא יעבור טסט.

אם משהו לא תקין יש לתקן את הטעון תיקון.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מה מצב הפלאגים? מתי הוחלפו לאחרונה?

כדאי גם לבדוק כיוון הצתה.

 

במורשה לרוב מכירים את הרכבים, ולא מתחלים סתם להחליף כל מה שיש במחסן

בהצלחה

פורסם

פעם שלישית:

סרק. 0.74 לקוי

סל"ד גבוה: למבדה 1.02 תקין

co 0.46 לקוי

 

 

על פי הנתונים מתוצאות הבדיקה נראה שיתכן שהמנוע שורף שמן.

האם הרכב שורף שמן? האם סוג השמן במנוע מתאים לסוג ומצב המנוע?

פורסם

יכול להיות שהרכב שורף שמן, לא בדקתי.

האם הבעיה יכולה להיות שלא החליפו שמן אחרי הניקוי מצערת?

והפלגים אכן לא חדשים האם החלפתם תפטור את הבעיה?

תודה מראש לכל העוזרים, ולילה טוב.

פורסם

אותה בעייה היתה לי בפיאסטה זהה לשלך לפני שנה .הדברים שעשיתי הם: החלפת פלאגים החלפת שמן מנוע לשמן 20-50 זול והוספת פחית שמן דבש שהעלימה את העשן ניגשתי לטסט כאשר מנוע הרכב חם לאחר נסיעה והוא עבר טסט לאחר מכן החלפתי שמן מנוע ומסנן שמן.

פורסם

אין שום קשר לשריפת שמן.

 

הממיר הקטליטי שלך לא תקין או על סף מוות.

אתה יכול לנסות לחמם אותו טוב לפני שאתה מגיע לטסט וזה אולי יעזור אבל המלצתי היא להחליף אותו באחד תחליפי חדש וזהו.

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
פעם שלישית:

סרק. 0.74 לקוי

סל"ד גבוה: למבדה 1.02 תקין

co 0.46 לקוי

 

 

על פי הנתונים מתוצאות הבדיקה נראה שיתכן שהמנוע שורף שמן.

האם הרכב שורף שמן? האם סוג השמן במנוע מתאים לסוג ומצב המנוע?

מאיפה אתה ממציא את זה? לפי מה שאני רואה הממיר פשוט לא עובד ויש להחליף ממיר.

חלופי לא יחזיק הרבה זמן, לידיעה.

פורסם
מאיפה אתה ממציא את זה? לפי מה שאני רואה הממיר פשוט לא עובד ויש להחליף ממיר.

חלופי לא יחזיק הרבה זמן, לידיעה.

אומנם יתכן שטעיתי ולא מדובר ב"באכילת שמן" אבל ברור שהנתונים מצביעים על "תערובת דלק עשירה מדי".

הרכב ישן ולכן חיווי של תערובות עשירה מדי עלול להגרם מאדי שמן בתא השרפה.

מכאן שממיר קטליטי הוא כנראה לא הפיתרון. במיוחד לאור העובדה שפותח השרשור לא סיפק נתונים לגבי ערכי ה HC ו NOX שהתגלו בבדיקה.

הערכים גבוליים ולכן ממיר קטליטי חדש יתכן ויכנס את הערכים לתחום שבו אפשר לעבור טסט (מטאטא חדש מטאטא טוב) אך בטסט הבא הבעייה תצוץ שוב.

×
×
  • תוכן חדש...