Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האגן שמן קיבל סדק כתוצאה ממכה, לאחר ריתוך עדיין יש נזילה קטנה כנראה שכדאי להחליף וכמה שיותר מהר אז השאלה היא כמה הולך לעלות דבר כזה ומה כדאי לעשות?

לחפש אחד בפירוקיה? מה המחיר לאחד חדש? כמה תעלה העבודה?

ראיתי פה איזה שרשור שרצו 2000 שקל??!??!

רציתי לעשות את זה לבד אבל יש שם איזה כמה ברגים מאחורי הצינור פליטה ועוד אחר בכלל תקוע שאין לי מושג איך להגיע אליו כמה מסובך התהלי?

 

סורי על הבלאגן לא חייבים לענות לפי הסדר :oops: תודה.

פורסם

מחיר חלק חדש מבררים אצל ז'אן חלפים בתל אביב, 036393393.

 

בפירוקיות תוכל להשיג בקלות את החלק המדובר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תודה איציק רק כמה אמורה לעלות עבודה במוסך? אם כדאי לעשות את זה לבד?

ועוד משהו קטן יש צינור בין הרדיאטור למזגן, אם הוציאו את המזגן צריך לסתום את הצינור או שזה לא משנה?

פורסם

החלפת קרטר היא אינה פעולה מורכבת כ"כ ... אתה יכול לעשות בבית אפילו .

העלות במוסך לדעתי תהיה באיזור ה 200 ש"ח לעבודה לא כולל מילוי שמן מחדש .

 

אם תעשה לבד זה יקח בערך שעה + .

 

אם אתה צריך עזרה תוכל לפנות בפרטי .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
החלפת קרטר היא אינה פעולה מורכבת כ"כ ... אתה יכול לעשות בבית אפילו .

העלות במוסך לדעתי תהיה באיזור ה 200 ש"ח לעבודה לא כולל מילוי שמן מחדש .

 

אם תעשה לבד זה יקח בערך שעה + .

 

לי יצא לפרק ולהחליף הרבה מאוד קרטרים כאלה!!

הנה הסבר קל .

א) יש לפרק צינור פליטה בחיבור לסעפת ב) לפרק פחית מיכסה על ההאוזינג

של הגיר ג) מכסה פלסטיק תחתון ד) מיסב מותח רצועת מזגן + רצועה

ה) מדחס מזגן (הוא מחובר לקרטר) . ו) לרוקן שמן מנוע

ורק לאחר כל הפרוקים האלה ניתן לפרק את הקרטר וכמובן לא לשכוך

שיש מיספר ברגי אלן ארוכים ליד האוזנים של המזגן.

וכמובן להרקיב את הכל חזרה אחרי שמנקים היטב ומגרדים בסבלנות את הסתם

הישן ולהדביק חדש בקרטר פזו' חיבים להרכיב את הקרטר אם סתם . יש לקנות

כי אם לא בסגירה אתה מיסתכן בכך שהקרטר יסדק בחיזוק

אם תצליח לשכנע אותי שאתה מבצע את העבודה בזמן שצינתה אני מוכן לקבל

אותך לעבודה אצלי במוסך מחר. :roll:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אוי בני 1000 תודה

המזגן כבר היה בחוץ גם הרצועה המותחן הפלסטיקים והשמן מנוע הייתי בדרך לפרק את הצינור פליטה ואז פתאום קלטתי בורג מאחורי הגיר אז החלטתי שעם זה אני לא מתעסק, אם אתה אומר שזה רק מכסה אז נוציא גם אותו :lol:

 

בינתיים נראה שיש עוד בעיות במכונית שאני לא יוכל לפתור בעצמי אז היא תגיע למוסך בכל זאת. :? תודה רבה על העזרה :!::!:

×
×
  • תוכן חדש...