Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מכיר את הבעלים של "גוגו איסר" והעסק עדיין חי ובועט באותו מקום בתחנה המרכזית ומייבא חלקי חילוף למכוניות יפניות וקוראניות...

 

אגב ה"גוגו" בשם נגזר מ"גוגומוביל"

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
שלום.

 

גם לי היתה איזבלה ולצערי ניגמבה ממני :-(.

אבל האיזבלה והארבלה והא DKW היו מכוניות כמעט זהות לחלוטין והחברה היתה אוטו יוניון לימים אודי

והנציג בארץ היה נמחק בשם גוגו איסר שיצג גם את גוגו מוביל וגם את NSU .

בין היתר הוא גם יצג מכונית מתוצרת גלס שהיתה מדהימה ומיוחדת במינה אם מנוע 4 צל' העומדים בזוגות והיו למנוע הזה 3 גלי ארכובה.

 

 

בברכה בני ל.

 

גוגו איסר מעולם לא ייצג את NSU, נכנסתי אליו לפני כמה שנים, והוא כל כך אנטיפת, פשוט גועל נפש.

אם הוא הביא את תוצרת גלס, אז היו בוודאי מכוניות כמו ה גלס 1500 (שבטח עליה אתה מדבר), גלס איסר (גם כן מנוע בוקסר מקורר אוויר) ואולי גם את ספינת הדגל של גלס, ה V8 המדהימה.

ב 1968 גלס נרכשה ע"י חברה בווארית אחרת, BMW וה V8 יוצרה כשנתיים, 3 נוספות תחת BMW.

פורסם

בורגוורד היתה דוגמא מצויינת לפתגם הידוע - בטבע רק החזקים שורדים.

מכוניות בורגוורד, שיוצרו בברמן שבגרמנייה, אמנם היו טובות לזמנן, אך קשיים פיננסיים שנבעו בעיקר מפיתוח הבורגוורד P 100 הסאלונית, הכריעו אותה והיא ניסגרה.

גלאס ניבלעה בב.מ.וו, שלקראת סוף שנות ה 60' החלה להיתייצב כלכלית, בעיקר עקב הצלחת ה "סידרה החדשה" - 1600\1800\2000.

גם ייצור מכוניות הבועה הופסק בתחילת שנות ה 60', וכך נעלמו מותגים כמו טרוג'ן, מסרשמידט וגוגומוביל.

עם קריסתה של NSU בסוף שנות ה 60' והיבלעותה באודי, היתייצבה תעשיית הרכב הגרמנית, והפכה למעשה לאחת מתעשיות הרכב היציבות ביותר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
גוגו איסר מעולם לא ייצג את NSU, נכנסתי אליו לפני כמה שנים, והוא כל כך אנטיפת, פשוט גועל נפש.

אם הוא הביא את תוצרת גלס, אז היו בוודאי מכוניות כמו ה גלס 1500 (שבטח עליה אתה מדבר), גלס איסר (גם כן מנוע בוקסר מקורר אוויר) ואולי גם את ספינת הדגל של גלס, ה V8 המדהימה.

ב 1968 גלס נרכשה ע"י חברה בווארית אחרת, BMW וה V8 יוצרה כשנתיים, 3 נוספות תחת BMW.

 

הסיבה לאנטיפתיות היא העובדה שכבר שני עשורים ויותר שהחברה מוכרת את מוצריה לעסקים וסיטונאים בלבד - אין מכירה לפרטיים בכלל, וגם לא שירות לקוחות. יש שני אנשים שמקבלים הזמנות ומדפיסים חשבוניות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...