Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למעשה, ככל שהנהג מיומן יותר ככה קל יותר להתגבר על הבחילה. כשנהג צעיר נוהג הוא פתאום בולם, פתאום תת היגוי, ספינים...

 

עם נהג מיומן יש כיוון נסיעה והרבה יותר קל להשאר רגוע.

 

בלי קשר - יש לי נטייה לבחילות. בשישי לפני כשלושה שבועות הדרכתי חדשים והיו לי כל כך הרבה בחילות שלא יכולתי לנהוג בעצמי. בשישי שאחרי זה כבר לא ישבתי עם אף אחד :-)

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עוד נראה :twisted:

 

אני מצפה לאתגר. :twisted:

 

בתור נוסע - צריך לדעת איך להתנהג:))

אם מצפים למה שיקרה - אז אפשר להגיד שהנוסע יהיה בסדר, אבל אם לא - זה עושה חתיכת סחרחורת

ל' , תודה על הסרטון ותמונות

שמחתי מאוד להכיר אותך8)

 

הדדי ביותר, נעים להיות בחברת נהגים ואנשים נחמדים כמוכם, זה היה בילוי צהריים של שבת נהדר עבורי.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
למעשה, ככל שהנהג מיומן יותר ככה קל יותר להתגבר על הבחילה. כשנהג צעיר נוהג הוא פתאום בולם, פתאום תת היגוי, ספינים...

 

עם נהג מיומן יש כיוון נסיעה והרבה יותר קל להשאר רגוע.

 

בלי קשר - יש לי נטייה לבחילות. בשישי לפני כשלושה שבועות הדרכתי חדשים והיו לי כל כך הרבה בחילות שלא יכולתי לנהוג בעצמי. בשישי שאחרי זה כבר לא ישבתי עם אף אחד :-)

 

 

סליחה בקשר לזה :roll:

ליעד.

פורסם

אין צורך בסליחה :-)

 

כולנו התחלנו ככה וכולנו עברנו רבות כדי להגיע ליכולתנו היום. היה נחמד להגיע כדי לתרום, ללמד ולהכשיר את הדור הבא.

 

מקווה שכשתהיה סוף סוף תחרות או ליגת דריפטים אמיתית - יהיו מספר רב של מתחרים שיגיעו, יעלו עשן ויקדמו את הספורט הזה עוד צעד אחד קדימה...

פורסם

 

היה נחמד להגיע כדי לתרום, ללמד ולהכשיר את הדור הבא.

 

דווקאה לארוע הזה לא אתה ולא אחיך לא הגעתם למרות ההזמנה. אפילו ל 5 דקות להגיד שלום.:?

לי אישית זה נתן הרגשה לא נעימה:-( כי החבר'ה שלא יכלו להגיע (כמו דודי למשל) לפחות שלחו SMS או התקשרו.

אתם לא חייבים לי כלום, אני גם לא בא בטענות... זה סתם אני אומר כמשהו שאני מצפה מחברים

פורסם
היה נחמד להגיע כדי לתרום, ללמד ולהכשיר את הדור הבא.

 

yoda.jpeg

 

LOL אני מצטער אבל זה ה image שישר קפץ לי בראש :lol:

 

למען הסר ספק, לניב לא היה כל קשר לארוע של אולג + מסלולים ושלי בשבת האחרונה, אפילו לא טרח להתיחס לפני אחרי או תוך כדי... אבל לנסות לעשות thread hijacking בזה הוא טוב.

פורסם

 

למען הסר ספק, לניב לא היה כל קשר לארוע של אולג + מסלולים ושלי בשבת האחרונה .. אפילו לא טרח להתיחס לפני אחרי או תוך כדי... אבל לנסות לעשות thread hijacking בזה הוא טוב.

 

אכן לי לא היה קשר לארוע המדובר. הארוע שליעד ואני מדברים עליו נערך לפני שבועיים-שלושה.

 

לא הגעתי מסיבות שאני מעדיף שלא לפרט פה, וברשותכם אני אמשיך לא להגיב על הארוע ולהשאיר את הכבוד לאולג ואריק.

פורסם

רבותיי

 

ראשית עליי לציין שבהחלט ניכר כי התקיים אירוע יפה ומעשיר את ידע המשתתפים בתרגול.

שנית, חבל על כל האי-נעימויות הצפים כאן לגבי מי שלא בא או מרגיש שלא הוזמן.

משחקי הכבוד קברו את מרוצי אשקלון, אז כדאי שתתבגרו, תלחצו ידיים

וניפגש כולנו , כולל כל מי שהגיב כאן וקרא את הת'רד

באירוע הדריפט הבא שיתקיים ביום שבת

20.6.09 בשעה 7:00 בבוקר במנחת ערד.

 

עכשיו אל תגידו, לא ידעתי , לא שמעתי, לא הזמינו אותי.

האירוע פתוח לכל חובבי הדריפטינג ,רק תגיעו עם חיוך ורצון טוב

וכמובן עם ההנעה במקום הנכון...

 

izac

פורסם

אני לא ממליץ לכם ללכת לערד. פעם אחרונה שארגנו שם אירוע תוך פחות משעה הגיעה משטרה ושלחה את כולם הביתה.

מסלולים זה המקום האידיאלי לאירועים כאלה מכיוון שהמשטרה לא יכולה לעשות כלום.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

ניב!

אתה לא לוקח מאף אחד כבוד. אני רוצה שתבין אותי. מהצד שלי אתה ותום חברים שלי. ולכן הזמנתי גם אותכם לארוע הזה

כי רציתי לראות אותכם. ביגלל שאני מחשיב אותכם כחברים ציפיתי לפחות למילה לגבי כן מגיעים, לא מגיעים, למה? מאדם זר אני

לא מצפה ומחבר כן. ביגלל זה נתתי כדוגמא את חברינו המשותף דודי שהתקשר כדי להגיד שקיבל את ההזמנה אבל ביגלל סיבות

אישיות לא יכל להגיע. אני מאוד מעריך את זה.אין פה שום משחקי כבוד! אנחנו כרגע מעט אנשים ומאוד חשוב הגיבוש, החברות

הפירגון והעזרה... תום, ניב אתם לא מסכימים איתי?

פורסם
אני לא ממליץ לכם ללכת לערד. פעם אחרונה שארגנו שם אירוע תוך פחות משעה הגיעה משטרה ושלחה את כולם הביתה.

מסלולים זה המקום האידיאלי לאירועים כאלה מכיוון שהמשטרה לא יכולה לעשות כלום.

 

 

אני מסכים איתך 100%

אני לא מכיר את IZAC ולא משוכנע שאצא מביתי ב 5 בבוקר עד לערד על מנת להיות מגורש ע"י משטרה גמלים וטרקטורים

 

אני משתדל לבצע את הדריפטינג שלי במרחק סביר מהבית ובמקום סטרילי כמה שיותר

 

אבל אשמח אם IZAC יהיה איתי בקשר בפרטי לשמוע יותר what you have in mind ועל אפשרויות שיתוף פעולה

פורסם

izac תודה על ההזמנה אבל עם כל הכבוד אני לא מאמין שנגיע לאירוע מבלי שאנחנו מכירים את המארגן. :lol:

ערד מבחינתי לא בא בחשבון, בפעם הקודמת שהגעתי לשם הגיע המשטרה בדיוק אחרי שסיימתי להרכיב את צמיגי הדריפט לM.

המקרה חזר על עצמו אצל חברים שהתעקשו לחזור שוב למנחת במועד אחר.

 

אולג יש דברים שעדיף לשמור לטלפון.

דרך אגב, אריק ידע שאנחנו לא מגיעים כמה ימים לפני האירוע ובכלל לא אישרנו הגעה מלכתחילה.

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out


×
×
  • תוכן חדש...