Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Renault Clio B Sport - למה כ"כ הרבה מעל למחירון?


rrronnn
שימו לב! השרשור הזה בן 5438 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לי הייתה ZX וולקן. עגלה? עגלה מתה. מהנה? מאוד! שילוב גאוני של נוחות והתנהגות, שאין בהרבה רכבים אחרים. אפס תת היגוי. זנב מאוד שמח.

 

רק אל תגידו עליה שהיא לא ספורטיבית כי אין לה כח.

 

הפתרון שאני מצאתי היה לנסוע בנס הרים בכיוון הירידות - וקיבלתי רכב אחר לגמרי.

 

זמני מסלול לא אומרים כלום, ולא כל רכב מהיר הוא ספורטיבי. פורד F350 עושה 0-100 יותר מהר מ-106 ראלי. נסו לעלות איתה על המסלול :lol:

 

--------------

לגבי הקליאו: בואו תגידו לי מה אפשר לקנות ב-40K שמהנה כמוהה. (חוץ מ-306 ספורטיביות דור שני/106GTI - שכבר אין למצוא). אחר כך נבחן את האלטרנטיבות. (שאין :))

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 164
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לי הייתה ZX וולקן. עגלה? עגלה מתה. מהנה? מאוד! שילוב גאוני של נוחות והתנהגות, שאין בהרבה רכבים אחרים. אפס תת היגוי. זנב מאוד שמח.

 

 

נו ו?

 

 

רק אל תגידו עליה שהיא לא ספורטיבית כי אין לה כח.

 

היא הוט האטצ'. אולי טובה לזמנה ומהנה לנהיגה, אבל לא יותר מזה. בדיוק כמו אסטרה GSI, אלפא 145/6 בגרסאות החמות, ועוד הוט האטציים מהתקופה.

 

הפתרון שאני מצאתי היה לנסוע בנס הרים בכיוון הירידות - וקיבלתי רכב אחר לגמרי.

 

 

וזה יתרון?!

 

 

זמני מסלול לא אומרים כלום, ולא כל רכב מהיר הוא ספורטיבי. פורד F350 עושה 0-100 יותר מהר מ-106 ראלי. נסו לעלות איתה על המסלול :lol:

 

זמני מסלול אומרים המון, אחרת לא היו בוחנים כל רכב שמתיימר להיות ספורטיבי ברינג ודואגים "להדליף" זמני הקפה ולא היו פינות מסלול בהרבה מגזיני רכב. הם, אם תרצה, המיצוי של מאפייני השליטה של הרכב. נכון, לא מאפייני הכיף, אבל הי, לא כל רכב מהנה בהכרח טוב וההיפך.

 

--------------

לגבי הקליאו: בואו תגידו לי מה אפשר לקנות ב-40K שמהנה כמוהה. (חוץ מ-306 ספורטיביות דור שני/106GTI - שכבר אין למצוא). אחר כך נבחן את האלטרנטיבות. (שאין :))

 

 

שאין לטעמך. אבל הרי הטעם שלך הוא זה שקובע, נכון?

 

 

העהרות באדום לעיל.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא תגיד לי מה אפשר לקנות ב-40K לטעמך.

 

אגב, אלפא סובלת בדיוק מאותה התופעה כמו הקליאו והסיטרואן - רכב נהדר במחיר מצחיק.

יכול להיות בהחלט שעוד כמה שנים תהיה לי (או 3.2) 159JTD, רכב נהדר. עוד שנתיים שלוש הן יסחרו בגרושים, איזה כיף :lol:

 

לגבי שאר הדברים שהערת - בוא לא נשכח שהוולקן בזמנו עלתה לי 17 אלף שקל. לכן זה נסלח שהיא נסעה טוב בעיקר בירידות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל ההשוואות בין זמני הקפה של רכבים שונים על מסלול ספציפי משקפות דבר אחד בלבד - מי הרכב המהיר יותר על המסלול הזה.

במסלול שונה, היתרון יכול לעבור לרכב אחר. אם רכב מסוים מהיר מאחר באופן עיקבי - אז ניתן לומר שהוא מהיר יותר אבסולוטית.

 

ועם כל זאת, מדבור על פרמטר אחד מיני רבים להגדרת ספוטיביות של רכב.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמצא לי 325 ממודל סביר ידנית ב-40K. אני מקווה שלא התכוונת ל-318 או ל-320...

 

אלפא 156 ידנית 2.5 V6 - ברצינות, אני רוצה לראות מודעת מכירה ב-YAD2 או אתר אחר. סביר להניח שתמצא אחת או שתיים. ולא מדובר ב-40K. אגב, יופי של רכב - ואם הייתה אכן נמכרת ב-40K יכול להיות שהייתי מעדיף אותה על הקליאו.

 

ונחזור לנושא העיקרי של השרשור: חבר'ה פה 'מתלוננים' למה הקליאו נמכרת בהרבה מעל המחירון. המחירון של 01 הוא 30K+- להזכירכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שיהיה נכון זה לומר שרבים בפורום הזה שמים דגש על יכולת דינמית של מכונית, ובכזו השוואה ה-106 בעבר והקליאו היום הן בהחלט סוג של benchmark לרכבים ספורטיביים במחיר עממי יחסית. אבל זה טוב שיש קולות אחרים - גיוון זה דבר חיובי.

 

 

יפה מאוד,

רומן, כמקום שנמצאים בו הרבה חובבי הגה, זה נכון ובסדר שיהיה "הייפ" מהרכבים העממים המספקים הרבה הנאה מהנהיגה.

 

ה-106 ראלי שכה הוללה כאן בעבר ממש ממש לא הייתה אוברייטד,

היא באמת הייתה נפלאה לנהיגה.

 

כך גם הקליאו כיום רק עם תוספת של מנוע ובטיחות.

 

-

 

אם תרשו לי לספק הגדרה פשטנית (מאוד) ל"מכונית ספורטיבית" - מכונית שיכולותיה הדינמית מאפשרות נהיגה ספורטיבית מהנה ותחת שליטה מיטבית בידיו של נהג מיומן. במובן זה גם 207 GTI וגם קליאו ספורט הן מכוניות ספורטיביות, אך הקליאו מציעה יכולת שליטה עדיפה משמעותית בידיו של נהג מיומן ולכן תהיה מהנה יותר עבורו. בנהיגה יומיומית, אגב, ה-207 עדיפה משמעותית.

 

רוני

 

קניתי,

 

רומן ונטלי תקראו ותפנימו.

 

ומעבר לכך, רוב מה שרציתי להגיד כתב רוני במילים יפות ומתאימות יותר.

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מנויי על אוטו כבר המון שנים, וגם למוטו נגמר לי המנויי.

אבל לצורך הויכוח,

מדוע המבחן של אוטו נחשב לאמין יותר או מדוייק יותר מכל מבחן רכב בעיתון רכב זה או אחר?

אני שואל במיוחד לאור העובדה שהתוצאות שונות ממבחן למבחן ומכתירות מנצחת (מסלול) שונה.

הרי על התוצאות האלה מתבססת כל התאוריה "ספורטיבי יותר = זמני הקפה טובים יותר".

אז מה? פעם זו ספורטיבית יותר ופעם זו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

aa123 - מודלים 98-99 נסחרים סביב הערך הזה.

 

Liran xsi - הייפ זה בסדר בפורומים שמוקדשים למותג או אפילו לדגם מסויים. לא בפורום כללי.

 

הראלי אוברייטד ועוד איך (עם כל אהבתי לרכב, באמת). היא מכונית לנישה מאד צרה ועצם עניין זה יש לה חסרונות רבים (תת כוח, פנים ספרטני, נוחות גרועה - בכל זאת, היא הרי לא סופר 7). זה בוודאי לא הופך אותה למלכת ההוט-האטצ' שעשו ממנה. היא הרי אפילו לא ה-106 הטובה ביותר (GTI)! נפלאה לנהיגה? מסכים. עד כדי ההייפ שלה? ממש לא.

 

הקליאו אוברייטד, אבל פחות. פשוט לה יש מתחרות של ממש, פחות בארץ ויותר בחו"ל (טובות יותר או פחות זה כבר נתון לשיקולים וסדרי עדיפויות סובייקטיביים). אם תרצה, זה לא שהיא אוברייטד פרופר כמו שהיא אוברפרייסד. אני מבין שיש לזה קשר עם תגובת נגד (די מוצדקת) למר לוי יצחק, אבל בכל זאת, חרף היותה רכב מעולה ובוודאי מהנה ביותר היא לא פרארי ושום התפלפלות או מבחן דרכים לא יהפכו אותה לאחת.

 

רומן ונטלי תקראו ותפנימו.

 

מעבר לעובדה שהטון שלך לחלוטין לא לעניין, קראתי ואפילו הגבתי והמסקנות שאני הסקתי מהגדרתו של רוני שונות מאלה אליהן הוא הגיע (לא במקרה הספציפי הזה, כי לא נהגתי על המכוניות, אלא ברמת העיקרון). כבר כתבתי על זה ואני לא אחזור שנית.

אולי, כמו שכתבת, אתה באמת צריך לשקול להשתמש במילים מתאימות ויפות יותר.

 

YaronJO - המסלול של אוטוקאר היה רטוב, זה של אוטו יבש. מכונית כמו אותה 106 ראלי תתן בראש להרבה מכוניות חזקות וטובות ממנה בג'ימקאנה של הילוך ראשון ותזכה למנות גדושות יותר ויותר של חצץ ככל שהמהירות הממוצעת של המסלול תעלה. האם כל זה אומר שפעם זו תהיה ספורטיבית יותר ופעם האחרת? לא בטוח. זה פשוט אומר שאי אפשר לפשט את המונח נהיגה ספורטיבית להגדרה בודדת של כמה אתה יכול או נהנה לשחק עם הרכב וכמה הוא ניאות לזרוק זנב בעזיבת גז. המכלול רחב ביותר - ועבור נהג X מכונית אחת תהיה ספורטיבית יותר כשעבור נהג Y תהיה זו מכונית אחרת. עד כמה קשה לקבל את זה?

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוונה במרמור הייתה שלי נראה שפשוט לא אהבת את זה שאני מצביע על "פמפום" כשאני בעצם אומר בדיוק את מה שאתה אומר, רק פחות פוליטיקלי-קורקט.

 

לגבי יד מכוונת וגלויה - כן, זה בדיוק מה שאני אומר. בדיוק כמו שבזמנו היד הזאת נטתה לכיוון ה-106 ראלי ואני מניח שתתחיל להטות את הכף לטובת המיאטה או ה-STI או כל רכב אחר אליו ישדרגו בוגרי הקליאו RS, גם אם זאת תהיה NSU פרינץ TTS. לא נעים? בהחלט. אבל נכון ואפילו מתפקד מעולה, כפי הנראה.

 

:mm_yeah::mm_yeah:

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

aa123 -

 

הקליאו אוברייטד, אבל פחות. פשוט לה יש מתחרות של ממש, פחות בארץ ויותר בחו"ל (טובות יותר או פחות זה כבר נתון לשיקולים וסדרי עדיפויות סובייקטיביים). אם תרצה, זה לא שהיא אוברייטד פרופר כמו שהיא אוברפרייסד. אני מבין שיש לזה קשר עם תגובת נגד (די מוצדקת) למר לוי יצחק, אבל בכל זאת, חרף היותה רכב מעולה ובוודאי מהנה ביותר היא לא פרארי לא חושב שיש מי שחושב כך ושום התפלפלות או מבחן דרכים לא יהפכו אותה לאחת.

 

?

מתומחרת ביתר - לפי מה קבעת?

 

יד נעלמה ומכוונת משפיעה על כל בעלי הקליאו להציע את מרכולתם ביקר, נניח, אבל אם יש אנשים שמוכנים לקנות במחירים "הגבוהים" האלה לטענתך אז היא לא מתומחרת ביתר אלא בדיוק במחירה הנכון.

 

מחיר שוק = מממוכר ברצון לקונה ברצון. מחירון יצחק לוי = ???

 

למה בעלי 147 או גולף GTI לא הקימו יד מכוונת ?

 

משהו דפוק במחירון של יצחק והסיבות ממש ממש לא חשובות.

 

השטח מדבר והוא מלמד על עסקאות במחירים גבוהים בהרבה ממחיר המחירון.

 

האם המכונית שווה את המחיר בו היא נמכרת ? התשובה היא בשאלה ובדבריך שלך שמרקרתי לך בסגול.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.5% זה ממש לא מעט. קבוצות מרוץ היו הורגות על פחות.

 

ביתר הדברים נגעת בדיוק בנקודה אותה אני טוען כל הזמן ואליה משום מה לקח 3 עמודים (ואין ספור שרשורים קודמים) להגיע. אין קורלציה ברורה בין ספורטיביות והנאה מנהיגה.

 

אם כבר פיפט גיר - בהסתמך על חוות דעתם (לא נהגתי על אף אחת מהן, אז נניח לצורך הדוגמא שלי) הייתי בוחר באיוו X על פני ה-STI הנוכחית באם הייתי קונה רכב כביש. אם הייתי צריך רכב ספורט, למטרות ספורט, הבחירה הייתה הפוכה.

 

כן, אבל אתה שוב מפספס את הנקודה - זה ממש לא חשוב מי מהירה יותר על המסלול, מכיוון שאנחנו נוסעים על הכביש. וגם אם אין קורלציה ברורה בין ספורטיביות והנאה מנהיגה, זה לא אומר שיש דרך מדויקת לקבוע אם מכונית היא ספורטיבית יותר או פחות. שני הדברים נוגעים לתחושות ולכן קיים קשר ביניהם.

 

ושוב אתה נופל עם ה"למטרות ספורט" - אתה טוען שלמטרות כאלה אתה היית בוחר את ה-STI, אני טוען שבכל המקרים ה-EVO תהיה עדיפה לנהיגה ספורטיבית - על הכביש או על המסלול. בדיוק כמו הקליאו מול ה-207.

 

לא מנויי על אוטו כבר המון שנים, וגם למוטו נגמר לי המנויי.

אבל לצורך הויכוח,

מדוע המבחן של אוטו נחשב לאמין יותר או מדוייק יותר מכל מבחן רכב בעיתון רכב זה או אחר?

אני שואל במיוחד לאור העובדה שהתוצאות שונות ממבחן למבחן ומכתירות מנצחת (מסלול) שונה.

הרי על התוצאות האלה מתבססת כל התאוריה "ספורטיבי יותר = זמני הקפה טובים יותר".

אז מה? פעם זו ספורטיבית יותר ופעם זו?

 

המבחן של אוטו בפירוש לא מדויק או אמין יותר -הוא נחמד מבחינה אקדמית, בדיוק כמו שהזמנים של טופגיר מעניינים או הזמנים של אוטוקאר או פיפת גיר (טוב, הוא נחמד קצת פחות - גם כי יש לנו מכוניות הרבה פחות מלהיבות...)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5438 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...