Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין בייעוץ על רכב מסוג אאודי 80 גרסת קופה מנוע 1800 .

איך הוא בכללי , האם הוא אוטו בעייתי ?

האם החלפים שלו זהים לאאודי 80 רגילה ?

איך הוא מבחינת חשמל , גיר וחלודה ?

ושאלה קצת שלא קשורה האם ב.מ.וו 318 מאותו מודל יש לה התנהגות ואחיזה כמו האאודי ?

נ נח נחמ נחמן מאומן

אין עוד מלבדו !

תן חיוך-הכל לטובה !

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל תאמין שיכולים לתקן

מאחר שהכל מאיתו יתברך בוודאי הכל לטובה !

פורסם
מעוניין בייעוץ על רכב מסוג אאודי 80 גרסת קופה מנוע 1800 .

איך הוא בכללי , האם הוא אוטו בעייתי ?

האם החלפים שלו זהים לאאודי 80 רגילה ?

איך הוא מבחינת חשמל , גיר וחלודה ?

ושאלה קצת שלא קשורה האם ב.מ.וו 318 מאותו מודל יש לה התנהגות ואחיזה כמו האאודי ?

 

כמו האודי?!

למה לא עדיפה בהרבה?!

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

AUDI 80 CUOPE מכונית חביבה, דינמית הBMW עדיפה, אלא אם כן אתה בחור בר-מזל ונפלה בחלקך גרסת הקוואטרו של האאודי...

פורסם

הקופה זהה מכאנית לחלוטין לדגם ה-4 דלתות (מלבד דגם הקוואטרו כמובן). לטעמי, היא יפה יותר מאשר הב.אמ.וו. מאותן שנים, מרגישה "מוצקה" יותר אבל אין ספק שדינאמית היא נחותה יותר, במיוחד לאור המנוע החלש (90 כ"ס ב-1800). בסה"כ - אם הרכב שמור (חלקי הפנים יקרים למדי), זהו רכב יפה במחיר שצריך להיות אטרקטיבי. ספורטיבי? לא ממש...

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

×
×
  • תוכן חדש...