Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

שמי יריב, מנהל השקעות מהמרכז.

אני מעוניין בקניית רכב יד שנייה מבעלות פרטית בלבד (לא חדש/ליסינג)

רציתי לבקש את עזרתכם לגבי דגמים מומלצים ופרטים נוספים אשר יעזרו לי בבחירה מתאימה.

נתונים נוספים :

  • תקציב - כ-100,000 ₪ +.

  • שימושים – נסיעות יומיות עירוניות ושבועיות בינעירוניות (לים המלח ולצפון)

  • מאפייני רכב חשובים שאני בודק (לפי סדר)– כוח/מהירות, אמינות, נוחות, צורה חיצונית, בטיחות, שוק/מחיר/שמירת ערך.

  • מאפיינים נוספים להשוואה – קונסולה פנימית, תוספות, משענת בין המושבים, בידוד רעשים בנהיגה מהירה.

  • מאפייני נהיגה שלי מהירות, רצון לשילוב של כוח ויציבות ביחד עם נוחות.

  • דגמים אופציונאליים שלדעתי רלוונטיים :
    • שברולט מליבו 2008 LT
    • סובארו 2005 B4 3.0
    • פונטיאק סיטיאס 3.6 2005
    • וולוו S80 T6 2005



איני בטוח כי הערכתי לגבי מחירי שוק עכשוויים הינה מדויקת ולכן אשמח לקבל התייחסות לנושא זה או לחילופין תיקון במודל המתאים (אני כן עוקב ורואה שאין ביקוש לרוב הדגמים הנ"ל וכי הם מופיעים זמן רב בלוחות השונים)



להלן ניתוח קצרצר שעשיתי לגבי דגמים אלו:

חסרונות

יתרונות

אמינות לא ברורה (???), שמירת ערך,טכנולוגיה ???

חדש,חזק, אחריות יצרן, נוחות, מנוע שקט, נעים ומרווח, צורה חיצונית

מליבו

שוק חלש, מודל ישן

מהירות, התנהגות כביש, אמינות, צורה חיצונית

סובארו

"צעקני" מדי, אמינות לא ברורה (???), מודל ישן, עלות תיקונים

מנוע חזק מאוד, מהירות, תוספות, צורה חיצונית

פונטיאק

אמינות לא טובה, עלות תיקונים (טורבו)

מהירות, נוחות, צורה חיצונית

וולוו

 

שאלותיי :

  • האם הניתוח נכון ? תוספות או שינויים ? מחירי שוק ?
  • דגמים נוספים רלוונטיים ?
  • אינפורמציה אחרת חשובה .

בברכה ותודה רבה

יריב

פורסם

ערוך בצורה נעימה יותר :





שלום לכולם,

שמי יריב, מנהל השקעות מהמרכז.

אני מעוניין בקניית רכב יד שנייה מבעלות פרטית בלבד (לא חדש/ליסינג)

רציתי לבקש את עזרתכם לגבי דגמים מומלצים ופרטים נוספים אשר יעזרו לי בבחירה מתאימה.

נתונים נוספים :

  • תקציב - כ-100,000 ₪ +.

  • שימושים – נסיעות יומיות עירוניות ושבועיות בינעירוניות (לים המלח ולצפון)

  • מאפייני רכב חשובים שאני בודק (לפי סדר)– כוח/מהירות, אמינות, נוחות, צורה חיצונית, בטיחות, שוק/מחיר/שמירת ערך.

  • מאפיינים נוספים להשוואה – קונסולה פנימית, תוספות, משענת בין המושבים, בידוד רעשים בנהיגה מהירה.

  • מאפייני נהיגה שלי מהירות, רצון לשילוב של כוח ויציבות ביחד עם נוחות.

  • דגמים אופציונאליים שלדעתי רלוונטיים :
    • שברולט מליבו 2008 LT
    • סובארו 2005 B4 3.0
    • פונטיאק סיטיאס 3.6 2005
    • וולוו S80 T6 2005



איני בטוח כי הערכתי לגבי מחירי שוק עכשוויים הינה מדויקת ולכן אשמח לקבל התייחסות לנושא זה או לחילופין תיקון במודל המתאים (אני כן עוקב ורואה שאין ביקוש לרוב הדגמים הנ"ל וכי הם מופיעים זמן רב בלוחות השונים)

 

להלן ניתוח קצרצר שעשיתי לגבי דגמים אלו:

 

שאלותיי :

מליבו


חסרונות - אמינות לא ברורה (???), שמירת ערך,טכנולוגיה ???

יתרונות - חדש,חזק, אחריות יצרן, נוחות, מנוע שקט, נעים ומרווח, צורה חיצונית

סובארו

חסרונות - שוק חלש, מודל ישן

יתרונות - מהירות, התנהגות כביש, אמינות, צורה חיצונית

פונטיאק

חסרונות - "צעקני" מדי, אמינות לא ברורה (???), מודל ישן, עלות תיקונים

יתרונות - מנוע חזק מאוד, מהירות, תוספות, צורה חיצונית

וולוו

חסרונות - אמינות לא טובה, עלות תיקונים (טורבו)

יתרונות - מהירות, נוחות, צורה חיצונית

  • האם הניתוח נכון ? תוספות או שינויים ? מחירי שוק ?
  • דגמים נוספים רלוונטיים ?
  • אינפורמציה אחרת חשובה .

בברכה ותודה רבה



יריב

פורסם

מאיפה הצלחת להשיג מאליבו 2008 ב100K ש''ח!? אם זה המצב אז מבחינתי הייתי הולך על מאליבו. אמריקאיות בנויות במיוחד לנוחות בנסיעות ארוכות, מכונית שמשלבת בין יופי למרווח פנימי עצום. לדעתי זאת הבחירה (כל עוד מדובר בדגם החדש כן?)

:turn-l: יש לי סחרחורת.
פורסם

במאליבו התנהגות הכביש שואפת ל-0. יש קצת כח אבל ניתן להשתמש בו רק בקו ישר. אם אתה נוסע כל יום בכביש הסרגל אז היא אופציה, אחרת אל תיגע.

 

ה B4 חזקה מאוד, כנ"ל ה- S80, הS80 יותר מפוארת אבל יקרה לאחזקה.

 

בפוונטיאק לא הייתי נוגע, אין כמעט כאלו לכן האמינות לא ברורה, אבל בטח אין לה שוק.

 

היתי מציע לך עוד 2 אופציות:

 

1. וולוו S60 T5, זריזה לפחות כמו ה S80, יש לה 250 כ"ס והיא פחות בעיתית ויותר זולה לאחזקה מה S80.

2. אוקטביה RS, חזקה, נוחה, חסכונית. תקרא עליה קצת ותראה...

 

בהצלחה

פורסם

עדיין לא הבנתי איך אפשר להשיג את המכוניות הללו בתקציב שאתה נותן. ואת האוקטביה RS בכלל איך אפשר להשיג בכללי?

:turn-l: יש לי סחרחורת.
פורסם

Laurence, הרכבים שברשימה (למעט, אולי ה-B4) הם רכבים אוטומטים. האוקטביה RS היא ידנית, לא מה שהוא מחפש כנראה.

יריב, כשאתה כותב פונטיאק סיטיאס, הכוונה לקאדילאק CTS?

פורסם

תודה רבה על התגובות!

 

הכוונה לקדילאק - סליחה.

 

העדפה שלי היא אכן אוטומט.

 

יכול להיות שהערכתי נמוכה מדי למחיר המליבו אך היא נבעה ממספר סיבות :

- מחירון רכב 112-124 אלפי ש"ח

- שוק כללי לא טוב

- ביקוש נמוך מאוד לדגם זה כך שאין הרבה עסקאות

- עסקת מזומן אשר חוסכת את מחיר הכסף - סוכניות הרכב מציעות במימונם את הדגם הנ"ל

בעסקאות ליסינג מימוני שונות למספר שנים כאשר הן משלמות מעל 10% (על כל שנות העסקה) ממחיר הרכב עבור המימון

 

שבת שלום

×
×
  • תוכן חדש...