Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, ממה שהספקתי לראות קיבלנו 10 נקודות מצרפת, נתנו להם 5.

עוד 4 ממונטנגרו, 7 מאנדורה, 1 משוויץ, מאנגליה אפילו לא נקודה:evil:, לא קונה יותר רובר.

עוד 5 מסלובקיה, מבוסניה 8 נקודות, אוקראינה 1, מהולנד כלום:twisted:, אסטוניה 5.

 

בקיצור על הפנים, סימנו מקום 16 מתוך 25 אחרי ש-42 מדינות הצביעו .

קיבלנו 53 נקודות בכללי, מקום ראשון נורווגיה עם 3XX נקודות.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

איפה כל דגלי ישראל שהיו באצטדיונים באמסטרדם?

אני דווקא חשבתי אוהבים אותנו שם.

 

גם בהצבעה, רוב המדינות חילקו את הנקודות הגבוהות, למדינות השכנות שלהם.

יוון לקפריסין, קפריסין ליוון וכו'.. בסוף היה איזה רצף של 10-15 מדינות, שלא קיבלנו מהם אפילו נקודה :snipersmi.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

ראיתי כל דקה מהקרקס הזה רק בגלל מופעי התאורה המטורפים.

ריצפת/במת לדים בגודל שכזה, בנוסף לכמות כו גדולה של רובוטים ובעוצמה כזו ועוד, זה לא דברים שרואים כל יום ובטח לא בערוץ 11.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

שום, אבל שום תירוץ שבעולם לא מכפר על העובדה שהשקעתם מזמנכם וצפיתם בקשקוש הטלוויזיוני הזה, שמזמן כבר איננו תחרות שירה אלא תחרות פופולריות מלאת פוליטיקה בין מדינות. הסיבה היחידה שידעתי אתמול בלילה מי ניצח היא כי לחברה שלי יש ידיד הומו, והאמת שגם זה לא תירוץ קביל. אני מתבייש בעצמי (ובכם).

 

עדיף כבר לראות אמריקן איידול, ולא ששם אין לא מעט גועל נפש - אי אפשר שלא לחוש קבס מלראות את גלי ההערצה של עשרות אלפי אנשים כלפי מישהו שעד לפני חודשיים היה תושב אלמוני לחלוטין של עירם וכל מה שהוא השיג בחייו זה הגעה למקום גבוה בתחרות שירה (ועל זה הוא מקבל יום בשנה על שמו, משל היה יצחק רבין, או ישו :-P )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

באמת זה הכל פוליטי.

הן בכוונה שרו ביחד, ערביה ויהודיה כדי להראות שהם "רוצים שלום" ואולי לנצח.

 

ארוויזיון אמור להיות אומנות, שירה ולא פוליטיקה מסריחה.

Kia Sportage, 2014 

 

  • אחראי פורום
פורסם

מה שמראה שגם גימיק דביק לא יעזור לנו במופע המטופש הזה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

1.לא בדיוק הגעתי לשלב התוצאות.

2.האוקראינית הייתה משהו משהו ולא בגלל השיר**

3.כמו שציינתי כבר קודם האפקטים היו מטורפים ויקרים להחריד.

 

 

**הבעיה היתה שלפי הפרצוף היא בחור.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
מה שמראה שגם גימיק דביק לא יעזור לנו במופע המטופש הזה.

כששלחנו קוקסינל זה דווקא עזר...:roll:....שלא לדבר על יזהר כהן...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • אחראי פורום
פורסם
כששלחנו קוקסינל זה דווקא עזר...:roll:....שלא לדבר על יזהר כהן...

 

ברומא התנהג כרומאי, לא ?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

היה ארויזיון!? טוב בקטנה...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

למען הסר הספק, לא ראיתי את זה בגלל השירים.

את האמת, מתי שראיתי את זה כבר התחילה ההצבעה, אבל כמה פה ניחשו יפה למה גם אני נשארתי לראות {ולא זה לא בגלל התפאורה}.

אני חייב לציין שהיו שם פצצות, ברמה שישבתי מול הטלוויזיה מהופנט.

גם בהצבעה לכל מדינה יש את השדר שלה, לנו כמובן שהיה איזה זקן אחד מערוץ 11, מצטער לא יודע איך קוראים לו.

אבל כמעט כל שאר המדינות, העלו בנות וכל אחת בצבע בשביל לומר את התוצאות.

אפילו הבנות מאזרביג'ן היו פצצות {רק שהם לא מתפוצצות:shock:}.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

×
×
  • תוכן חדש...