Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=247399

למי שזוכר זה היה השירשור הקודם.

הוא די נעלם בדפי הפורום ועדיין לא הוסקה מסקנה חד משמעית.

 

המתמודדות הסופיות, מגאן קופה 1.6 (2.0 לא בחשבון היא יקרה מידי)

פולו 16v נאמר שהמנוע לא נושם יקרה לאחזקה יחסית.

איביזה סיגנו 1.6

לאנטיס F

ומתמודדת חדשה מיצובישי קולט (יש לה בכלל סיכוי?)

 

דגשים: ידני, אחזקה זולה, חזק יחסית התנהגות טובה, נסיעות עירוניות לרוב.

פורסם

קראתי את הת'רד הקודם שלך מההתחלה ועד הסוף ואני פשוט לא מוכן לשערורייה הזאת.

או שאתה מוריד את הלנטיס או שאתה מוסיף את הקסארה. אמנם יהיה מאוד קשה למצוא אחת ידנית, אבל, וזה אבל ממש גדול, אם תצליח, חבר שלך יהיה מרוצה. בתור בעלים של אחת כזאת (1.8, ולצערי אוטומט). היא:

- מרווחת, מאובזרת ומחושמלת (חלונות, מרא*ה*, הגה כח)

- נראית לא פחות טוב מהלאנטיס ולעניות דעתי גם יותר טוב מהפולו והאיביזה. למרות שהמגאן קצת עולה עלייה מבחינה עיצובית(ה..פוזה הזאתי שכולם מדברים עלייה)

- מספקת טונות של פאן (התנהגות)

- במנוע 2.0 16 שסתומים (137(?) כ"ס) גם תאוצה מהמקום לא רעה ותאוצות ביניים מעולות (אני שופט לפי שלי)

- כמובן כל אבזור הבטיחות הנפוץ של סוף המאה ה-20 תחילת ה-21, ABS, כריות אוויר

- אמינות, אפילו מאוד (כמובן שאם מטפלים בה כמו שצריך, שוב שופט לפי שלי)

- והכי חשוב, עולות פחות מחפיסת סיגריות (במיוחד עכשיו שעלו המחירים)

מה שכן החסרונות שלה הם:

- צריכת דלק לא מצויינת, אך עם זאת סבירה בהחלט, בערך 1:10 1:9 (בעיר)

- ועלות חלפים שעוזרת להוריד את החיוך מהפרצוף

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אם אתה לא מאמין לי תקרא מבחני רכב, זה הדבר היחיד שהיא טובה בו, לא באמת כן? אבל זה אחד הפלוסים הכי גדולים שלה (ואני מסכים במאה אחוז על משפחטומתית, בגלל זה אמרתי לחפש ידנית)

בהצלחה

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

קסארה ידנית לא מונעת בדיזל זה נדיר, גם ככה הקסארה הוא לא רכב "פוזה" מאיזה שהיא בחינה.

 

הקופה נשמעת סבבה אני יבדוק מה לגבי זה.

 

כל הרכבים שפה בהחלט עונים על הפוזה, ככה שנשאר רק לעשות מיונים על פי התמורה לשקל.

מי תיתן הכי הרבה הנאה, מי תהיה הכי זולה?

פורסם
קסארה ידנית לא מונעת בדיזל זה נדיר,

זה לא רק נדיר, זה מאוד נדיר, בגלל זה הזהרתי מראש

 

גם ככה הקסארה הוא לא רכב "פוזה" מאיזה שהיא בחינה.

אני יודע, על אותו משקל כמו הלאנטיס, זאת הסיבה היחידה שנכנסתי לזה, כי אם הוא חשב על הלאנטיס, כדאי גם לשקול קסארה

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

7 עמודים של חפירות בשרשור הקודם ועדיין לא הצלחתם להחליט איזה רכב מתאים לחבר שלך? :roll:

 

שיחפש כמה מועמדות, את האחת שתיהיה במצב הכי טוב שירכוש, אלו לא רכבים שקל למצוא במצב טוב.

פורסם

קולט - 113כ"ס, 9.6ש' למאה. לדעתי מזמן היתה צריכה להיות אופציה. מנסיון רב של חבר שהיתה לו כזאת, היא מאוד אמינה (סופר לנסר), חסכונית בדלק, חלקים זולים וזמינים. היא גם יותר חזקה ומהירה מהאיביזה הפולו והלאנטיס. התנהגות סבירה ובטוחה, אבל לא ממש ספורטיבית (קפיצים קשיחים, נוחות בינונית).

CoupéF7R

פורסם

אז שינוי קטן של מתלים בולמים ועוד כמה דברים קטנים ואתה אומר לי שהקולט לא תראה שום פולו או איביזה ואפילו מגאן קופה בסיבוב? או יותר נכון ברמזור?

 

מוזר שאף אחד לא המליץ עלייה בשירשור הראשון.

 

ולגבי קולט, בתקציב אפשר להשיג בלי בעיה את הצורה החדשה, אתה ממליץ או שעדיף את הישנה ולשמור את העודף לשיפורי התנהגות?

×
×
  • תוכן חדש...