Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי מגבר של סוני Sony XM-754HX ...הנה קצת מפרט עליו:

http://ampguts.realmofexcursion.com/Sony_XM-754HX/

רציתי לדעת עם שווה להישאר איתו ולחבר לו מערכת...אני עדיין לא יודע מה בדיוק אני מתכוון לקנות אבל אני חושב שאני יקנה לו זוג קומפוננט כנראה JBL וסאב של פיונר משהו כמו 600 800 וואט

 

רציתי לדעת עם שווה להישאר עם המגבר הזה

ועם בכלל באופן כללי הוא שווה משהו

פורסם

זה נראה כמו מגבר טוב, בסגנון OLD SCHOLL :-D. אין לי נסיון אישי איתו אבל לדעתי זה לא "עוד" מגבר של סוני.

 

לגבי הרכיבים שאתה רוצה לחבר עליו, קומפוננט JBL - איזה דגם בדיוק?

ועל הסאב של פיונייר - תוותר כבר מעכשיו, יש טובים ממנו במחיר זהה.

 

איזה HU יש לך?

פורסם

להתקין מגבר אתה בטח תעשה גם אם תחליט שאתה לא רוצה את המגבר הזה בסופו של דבר..

 

אז התקנה תבצע,תשמע,מתאים-מתאים.לא-לא.

 

נק' חשובה,חשוב לדעת איזה סט את רוצה באוטו,זה יותר רלונטי אם להישאר עם המגבר הזה או לא.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

לפי הנתונים היבשים שלו הוא נראה מגבר מצויין, לדעתי אתה תהיה מרוצה ממנו.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

טוב קודם כל תודה רבה לכם על העזרה

הרדיו דיסק של פיונר http://www.tomcar.co.il/index.php?productid=404

לגבי הרכיבים האחרים אני לא כל כך בטוח ומבין מה הכי טוב לי עם אתם יכולים להמליץ לי על משהו אני ישמח

לגבי הקומפוננט אני מתכוון לשהשקיע בערך בסביבות ה 600-650 שקלים

הסאב גם משהו כמו 700 שקלים

אני ינסה לחפש ולעלות לפה מה שניראה לי ...עם תוכלו להמליץ לי על משהו זה יהיה נהדר

תודה רבה בכל מקרה!

פורסם

בקשר לגודל של הקומפוננט יש לי מצובישי לאנסר 2005 מישהו אולי יודעכמה אינץ הרמקולים הקידמיים?

 

בכל מקרה אני חושב של 6.5 אז בינתיים מצאתי את הזוג הזה של JBL

http://www.zap.co.il/compModels.aspx?modelid=472469

 

עם תוכלו להמליץ לי על סאב כלשהו...למה אין לי מושג מה לבחור

 

תודה רבה!

פורסם

תודה רבה ...אני מבסוט שאני לא צריך לקנות מגבר !!!

אני חושב אני ילך פעמיים על ה JBL

רק רציתי לשאול עם מישהו יודע כמה אינץ הרמקולים הקידמיים במצובישי לאנסר (http://www.livecity.co.il/image/users/73145/ftp/my_files/%D7%9C%D7%A0%D7%A1%D7%A8%20%D7%97%D7%93%D7%A9(1).jpg

 

תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...