Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניראה כמו קומפורט אצלי ברכב אין את זה , אבל זו מנורה שמראה שכרית אויר של הנוסע הקדמי מנותקת , והיא דולקת כשמנתקים כרית אויר של נוסע קידמי כאשר מרכיבים כיסא לתינוק במושב קידמי . בצד שמאל של ההגה יש מקום להכנסת מפתח הרכב לביטול כרית האויר בהעברה למצב OFF תידלק המנורה .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם
ניראה כמו קומפורט אצלי ברכב אין את זה , אבל זו מנורה שמראה שכרית אויר של הנוסע הקדמי מנותקת , והיא דולקת כשמנתקים כרית אויר של נוסע קידמי כאשר מרכיבים כיסא לתינוק במושב קידמי . בצד שמאל של ההגה יש מקום להכנסת מפתח הרכב לביטול כרית האויר בהעברה למצב OFF תידלק המנורה .

 

 

אתה בטוח??!

פורסם

הוא התכוון לכפתור שליד המנורה, לא למנורה של כרית האוויר הקדמית.

לגבי הכפותר - אני לא מכיר אצלי אין כזה כפתור, איזה גירסא של מאזדה יש לך?

פורסם
אתה בטוח??!

 

פתח ספר רכב ותיראה מה כתוב , מה גם יש תמונות .

אבל נראה לי שאצלך זה מחובר לאיתורן כשאתה לוחץ המערכת מתריעה ובמוקד שולחים ליבדוק אם הכול בסדר אצלך .

תגיד אתה גר בשטחים ? אם לא לא חבל להרכיב איתורן או שקנית את הרכב ככה מיד שניה ?

אולי הרכב מיבוא אישי .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

גם לי אין במזדה כפתור זה , כמו שקודמי כתב קרא בספר הנהג ותודיע לנו מה הוא ולמה הוא משמש.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם
גם לי אין במזדה כפתור זה , כמו שקודמי כתב קרא בספר הנהג ותודיע לנו מה הוא ולמה הוא משמש.

 

מה שכתבתי זה מה שכתוב בספר רכב ויש גם תמונה , אבל כנראה של דגם אחר של מאזדה כי בתמונה מופיע בצד שמאל של הפנל שני כפתורים מרובעים באמצע הכפתור העגול שזה מה שרשום אליו (מנורת ביטול כרית אויר נוסע) ומצד ימין מצת לסיגריות .

גם אצלי ברכב אין את הכפתור הזה .

אולי זה פנל של מאזדה ספירט או דגם אחר .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

לפי הלוח מחוונים ניתן להסיק שהמאזדה היא שנת 07-08 והלחצנים בהגה מראה שהיא או קומפרוט או ספיריט בקומפרוט אין כפתור כזה בספיריט אין לי שמץ

פורסם

כפי שאתה רואה אין כפתור כזה במאזדה 3 בארץ,אולי זה ייבוא אישי?,האם קנית את הרכב מסוכנות?(כיד ראשונה),או מאדם פרטי?(לא חדשה) יכול להיות שהוא הוסיף משהו.

112-2.jpg

interior_wa.jpg

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם
מזדה ספריט

לא מהיבואן

יש בה איתורן. האם קשור?

 

אתה שואל או אומר , לגבי הרכב שלך או ביכלל ? כי לפי ההגה לא ניראה שהרכב שלך דגם ספירט .

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

×
×
  • תוכן חדש...