Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת טעיתי - עם מגיני רוח זה עלה לי בזמנו 133 K ש"ח (המחירון הרשמי עלה מאז ב-6000 ש"ח). בסופו של דבר הזמנתי בסוכנות המרכזית ברחוב המסגר. הייתה אז הנחה של 5000 ש"ח על רכבים בצבע האדום שבמלאי. לאחר המיקוחים הסכימו לגלגל את ה"מבצע האדום" גם על צבע הבורדו (כי הרי אין היברידים אדומים), אבל אז הסתבר שאין אף רכב כזה במלאי. הרכב הגיע כעבור חודש וחצי, לטענתם הישר מהעוניה, כמובן שאין לי שום דרך לבדוק את הדברים.

 

מה אוכל להמליץ לגבי הסוכנויות... לדעתי אין הבדל, לכי איפה שנותנים הכי הרבה. רק כדאי להיתעקש לקחת את הרכב במרכז המסירה ולא בסוכנות, כי הרי שם קל יותר לטפל בליקוים למינהם אם חלילה יתגלו (ולרכב שעמד בחוץ שנה תמימה כנראה לצערי יהיהו). אמליץ גם להתייץ עם מביני דבר לגבי ההשלכות של העמידה הנ"ל, אולי כדאי להחליף שמנים, אולי אפילו איזה גומיות.

 

לגבי האחריות... לפי ספר הרכב האחריות על המערכת ההיברידית היא 8 שנים או 160 K קם (אגב, זה לא מופיע בדפי המידע, רק בספר הרכב). סיוויקים משווקים בארץ מאז 2006 ולא שמענו על בעיות או מחלות, פרט למקרים של אלה אשר הכניסו את בעלי המקצוע המקומיים מתחת לפנל הרכב עם התקנות כאלה ואחרות. הייתי אפילו מעריך כי ההיברידים חפים ממחלות שאופייניות לסיוויקים תוצרת תורקיה (החלונות הנתקעים, רעשי הצמיגים וכו).

 

בסופו של דבר במחיר שכזה הרי מדובר בחבילה מצויינת, אולי הכי משתלמת שישנה בשוק בסגמנט המשפחתומטי, קל וחומר שפורסים לך תשלומים, הטבה בעלת ערך 4-ספרתי. כך שאם הרכב מתאים לך - לכי על זה.

פורסם

לקנות הונדה זה "לצאת פראיר" פר הגדה.משלמים הרבה ומקבלים מעט, ולמה זה?כי זה עונדה.במחירים האלה כבר עדיף משמעותית לקחת את הגולף,פוקוס 2 ליטר,לחכות למאזדה 3 2 ליטר ועוד ועוד...במחירים יותר נמוכים האפשרויות רבות עוד יותר.

פורסם

בא נשאל אותך שאלה... כמה יעלה לי גולף עם חבילה כזאת: מחליף ל-6 דיסקים MP3, בקרת אקלים, חישוקים קלים, טסות מקוריות, בקרת שיוט, שליטה מההגה על מערכת השמע ועל ההילוכים, חימום מושבים ויש עוד מלא דברים ששכחתי... קצת יותר מ-130 K ש"ח, נכון? ומה עם החיסכון, עם הביטוחים? מה עם ירידת הערך? גולף הוא רכב מעולה לאנשים עניני טעם, ואינני חס וחלילה מודיד מסגותיו. אבל אין זה אומר שמותר לנו לזבל את הפורום בשטויות.

פורסם

לא צריך להחליך שום שמנים ושום גומיות ברכבים שנמצאים בארץ.

 

לקנות הונדה זה לצאת פראייר פר הגדרה? מה אתה אומר.

ולקנות מזדה 3 ב-120 אלף שהליסינג משלמים על אוטו רכב 80 אלף זה לצאת כריש-פטיש, לא?

 

חוצמזה, הבחורה כבר הסבירה, שבהונדה נותנים לה תוכנית מימון אטרקטיבית שאין במקום אחר. לכן היא כן רוצה ללכת על הונדה.

חוצמזה, גם ההורים שלה קנו ויש לה עוד הנחה וגם ניסיון טוב.

 

ואתה יודע מה? יותר מזה, בא לה. היא מתחברת לרכב. וזה הכי חשוב.

יש דברים קטנים שעושים אותנו מאושרים, היא מצאה את זה בהונדה.

 

ושלא תחשוב שאני איזה מכור הונדה או משו, ממש לא, אני גם לא רואה את עצמי קונה רכב חדש כזה,

שלא תהיה אי הבנה, אם היום אני הולך לרכוש רכב חדש, ההתלבטות היחידה שלי תהיה איזה מנוע אני קונה באוקטביה החדשה (אם יש לי מספיק כסף ל-TDI או שאני מסתפק בבנזין).

 

פרוטי - לכי תעשי מבחן יחד עם תותי בסיויק הייבריד, ואז תהיי חכמה יותר.

עד אז חבל לך על הזמן.

 

כמו כן אולי שתביאי עניין בהייבריד יהיה אפשר לכופף את המחיר שלה קצת. עד לא מזמן היה מבצע דלק לשנתיים חינם, זה עדיין בתוקף?

×
×
  • תוכן חדש...