Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ככה משפרים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

כשכל שינויי נבדק במסלול , בזמני הקפה, מבינים עד כמה העסק לא פשוט ומתסכל.

10 עמודים מרתקים מתעדים תהליך הנפרש על מספר שנים בשיפור מיני .

ללחוץ על תמונת המיני בצד שמאל של העמוד

05/19/06 (updated 5/20) Well, there's theory and then there's the real world. After putting all the effort and cash into springs and camber plates, I was expecting that they would a) keep the tires from blistering and b) improve lap times. Uhm... not quite. At the end of the first session, my brand-new, heat cycled left front looked like this.

m056.jpg

 

Yep, another blister, in just one session. To add insult to injury my lap times were actually slower with the best of just 1:33.8

 

m053.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בגדול, הבחור התקין:

גשר בין שני המגדלים, שהוא הודה+ביצע בדיקות המוכיחות שלא עושה הרבה

לאחר בעיות צמיגים, חיזוקי שלדה תחתונה+פלטות קאמבר+קפיצים\בולמים, רק ע"מ לגלות שהבעיה שלו היא עודף לחץ אוויר:oops:

אין שיפורי מנוע.

לפי עדותו של בעל האתר הוא עומד עם המיני שלו במסלולים עם כל מיני מכאניקות יקרות ומשופרות, לא ברור איך עם ה170 כ"ס שלו אבל לבריאות.

בנוסף, הוא מזכיר תופעה שנקראת mushrooming, שאמורה לקרות בראש הstrut towers.

למישהו יש מושג לגבי התופעה? הסתכלתי על מספר תמונות אבל לא ממש ברור לי מה אני רואה:?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיספסת את הנושא, הנקודה היא לא איזה חלק לשים באוטו , אלא איך בודקים שיפורים .

מה באמת עובד ובאיזו יעילות .

בכביש מפותל מספיק 170 כ"ס על מיני זה לא מעט .

הנושא של מכניקות יקרות מושפלות ע"י רכבי ספורט עממיים חדש לך ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק.

תהליכי האנליזה היו מקצועיים ביותר, לא זה העניין.

העניין הוא שלא בוצע שום כיוון של אף אחד מהאייטמים מהרגע שהורכב, ולמען האמת כל ההשיפורים (לפי עדותו) לא באמת תרמו להתנהגות, ונועדו לפתור את בעיית הצמיגים.

בנוסף, אני (ואין לי רקע בעניין כלל) לא מאמין שמיני לוקחת STI משופרת(פי שתיים כוח זמין+התנהגות מעולה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף, הוא מזכיר תופעה שנקראת mushrooming, שאמורה לקרות בראש הstrut towers.

למישהו יש מושג לגבי התופעה? הסתכלתי על מספר תמונות אבל לא ממש ברור לי מה אני רואה:?

 

באופן עקרוני מדובר על מצב בו הכוחות המועברים מהמיתלה לשילדה בראש ה - STRUT יוצרים עיוות בצורת "פיטריה" (כלומר הפח בראש ה - STRUT נדחף מעלה).

ניתן למנוע ע"י עיבוי / חיזוק ראש ה - STURT TOWERS באמצעות פלטת מתכת שתפקידה לפזר את העומס.

106GTI - Deus ex machina

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן - לא כ"כ נדיר גם בצרפתיות ספורטיביות ד"א.

סטראט עוזר למנוע חלק מהתופעה (כי הצלחות שלו יושבות מחוזקות בידיוק על האיזור הזה)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...