Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל באי הפורום!

בשעה טובה ומוצלחת אשתי ואני מצפים לצאצא ועל כן מעוניינים גם לעבור לרכב אחר, בטיחותי יותר בעיקר.

ברשותנו אפלאוז 97 במצב ממש טוב וחסכונית אך ללא כריות אוויר ולי אישית תחושת הבטיחות באוטו לא עונה על ציפיותי לרכב עבור אשתי והתינוק.

אנו מחפשים רכב בתקציב של 17-23 אלף שקל, אוטומאטי, בטיחותי (כריות אוויר וכו'), חסכוני עד כמה שניתן ואמין, באזור ה1600 סמ"ק.

ממה שראיתי בינתיים מאזדה 323 97-2000 יכולה לענות על הדרישות אולם ראיתי גם הודעות מעניינות לגבי הסיטרואן קסארה כבעלת מחיר נמוך במיוחד עבור שנתונים יחסית גבוהים, רמת אבזור גבוהה ואמינות. וכן גם התחלתי לפזול לכיוון ה-306.

אשמח לחוות דעת מבוססות ביחס לכל הדגמים הנ"ל וכן הצעות נוספות שיכולות לענות לדרישותנו.

תודה מראש!

פורסם

פיג'ו 406 אוטומטי או ידני מנוע 1,800 או 2,000

לא תמצאו רכב יותר נוח ומרווח בטווח המחירים שלכם. מנוע גדול יותר לפי דעתי רק יתרון.

פורסם

לפני הכריות, בטיחות משיגים עם...

 

1. צמיגים באיכות טובה , מיצרן מוכר ולא פחות טובים ממה שהמכונית באה איתו במקור.

 

2. תחזוקה תקינה של הרכב.

 

3. קנה רכב עם ABS.

 

4. קורס נהיגה מתקדמת - רצוי.

 

5. קניית כסא בטיחותי וחשוב מכך, עיגון טוב ויציב של הכסא. התינוק, כמובן, מאחור, רצוי באמצע.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ומיותר לציין שהכריות הן לא בשביל התינוק. בטיחותו תלויה כאמור בכסא ובעיגונו לרכב, ובשלמות מרכב הרכב סביב המושב האחורי לאחר תאונה (ראה ציון "הגנה על ילדים" במבחני Euro NCAP).

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

אוקיי סבבה מבחינת הגלגלים ותחזוקה תקינה אין מה לדבר מבחינתי.

אבל השאלה העעיקרית היא לגבי דגם של רכב מה הכי כדאי לאור מה ששאלתי בהתחלה?

אגב ההתקציב עלה ל 30 אלף שקלים...

אשמח לתגובות מיותר אנשים..:)

פורסם

סיאט קורדובה או פאביה סטיישן

שתי מכוניות שהן בעצם פוקסווגן פולו. לשתיהן מקום נרחב למטען וזה חשוב כשיש תינוק ואחר כך פעוט. למכוניות יש ABS וכריות לרוב.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

תודה למגיבים,

האם אין לצרפתיות בעיות חשמליות, גיר אוטומאטי וכו'? איזה מחלות יש ל406 או נקודות ץורפה שיש להיות מודעים אליהן?

פורסם

אני הייתי הולך על מגאן אוטומט 1600 (אהה בעצם זה מה שקניתי בעצמי לקראת הלידה רק ידני)

גם 4 כוכבים וגם מרווחת ונוחה

רק דואג היטב שהגיר במצב טוב , ושהרכב לא הוזנח (ספר טיפולים)

אישית מעדיף את ה5 דלתות

ויש אותן במחירים מצחיקים

:wink:
×
×
  • תוכן חדש...