Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר לדעת למה אתה רוצה למכור?



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין שום סיכוי שתחזיר את ההשקעה ואם הרכב לא עושה לך בעיות אל תמכור פשוט תפסיק להשקיע ובנתיים תחסוך, ברגע שתמכור אתה תתחיל להצטער על זה ולא תהיה דרך חזרה .

Peugeot 208GTI

פורסם

אךך הרגתם אותי, אני אמרתי איך שאני חוזר הביתה אני מפרסם את הרכב.

אבל במקום להיכנס ליד 2 קודם נכנסתי לפה ועכשיו בכלל אני לא יודע מה לעשות.

 

קודם כל תודה על התגובות.

כמה תשובות :

ככל שהרכב יישאר אצלי יותר, אני בטוח ימשיך להשקיע ואין מצב שאני לא מחליף ג'אנטים{ה-O.Z קורצים לי}.

חשבתי שאם אני ימכור עכשיו, אני יוכל אולי להחזיר חצי מההשקעה.

אם אני מוכר, אני לא קונה רכב אחר עכשיו אולי אולי איזה אונו או פונטו זמנית.

בעקרון מה שחשבתי לעשות, זה לקנות איזה טוסטוס רק בשביל להגיע לעבודה ולחזור.

 

בקשר למי אני מוכר, אפשר להגיד שאני לא ישן טוב בלילה, אם אני ידע שהיא בידיים לא טובות.

בנוסף לשיחה פעם בשבוע שהקונה יקבל ממני ושלא נדבר על ביקורים.

 

ו ל-haimy תתפלא כמה אפשר לאהוב חתיחת ברזל.

אני יספר לך סיפור קטן, נתחיל מזה אני בן 22 עובד בתור ברמן במסעדה {דוניה רוסה:wink:}.

השעות עבודה שלי הם הכי מוקדם זה 11 בבוקר, אז ככה שבכלל אני לא רגיל לקום מוקדם{וגם לא אוהב}.

11 בבוקר בשבילי זה כמו 4 בבוקר בשבילכם, ככה שכמעט כל פעם שאני עובד בוקר אני מאחר.{יש לי פה עדים}

 

בשבוע וחצי שהרכב היה בפחחות וצבע, כל יום אבל כל יום ההייתי מתעורר בשבע וחצי כמו בזנט על הרגליים.

בלי שעון מעורר, בלי שמישהו יעיר אותי, כלום פשוט קם לבד.

ואז מתארגן, שותה קפה וב-שמונה וחצי אני במוסך עם העובדים, היו ימים שהגעתי לפניהם.

 

עוד דוגמא, חברה שלי לשעבר, הייתה צריכה להתחנן בשביל שאני יקום בבוקר לקחת אותה.

 

אז איך אפשר להסביר את זה???{חוץ מזה שאני צריך בדיקה אצל פסיכיאטר}

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

יעקב למה סרט, פעם קודמת שהלכתי לאשר את ה- 15, ראיתי שאני יכול עד 16 205/45/16.

ל- 25 ו ה- ZR, אפשר עד 17 או אפילו 18.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
אני לא סגור אם ל200 יש אישור מעל 15 אבל אם בדקת זה משהו אחר.

אני עדיין לא הצלחתי לאשר 17 ל600 .

16 בוודאות מאושר, 17 גם באקורדים הישנות אין אישור כי הן לא בנויות לגודל הזה, אבל אפשר לעשות שם איזה קומבינה ולאשר, אם אני לא טועה כדי לאשר את ה17 ו ה18 ב25 או בZR צריך להחליף את כל המתלה הקדמי, תבדוק אולי תחליף למתלה קדמי של רכב חדש יותר זה יעזור(לא בצחוק בכלל)

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

אני לא חושב שזה שיקנה ממך את הרכב יעריך את השיחות השבועיות שלך או הביקורים.

 

הדבר היחידי אולי שיכול לעבוד במצב כזה זה למכור לחבר שבמקרה ממש מחפש משהו בסגנון.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

מצטרף לרעיון של להישאר עם הרכב.

 

נראה לי שהבעיה שלך היא דחיית סיפוקים.

 

אם אתה בבעיות כלכליות, אל תקנה את הג'אנטים החדשים. ככה כבר חסכת לטווח הקרוב המון כסף.

אתה לא צריך להמשיך להשקיע בו כרגע. המצב של האוטו טוב.

 

אם תמכור, לא רק שמישהו בסוף יוציא נגדך צו הרחקה על הטרדה (אם הייתי מקבל שיחה ממי שמכר לי את האוטו או ביקור פתע, זה מה שהייתי עושה), אלא גם שאתה תאבד הרבה יותר כסף ואחר כך גם תרגיש על הפנים כי מכרת אותו.

 

אז כתשובה לשאלה שלך:

 

איך מוכרים את הרכב היקר לכם מכל? פשוט לא מוכרים אותו! רגשית וכלכלית זה רעיון גרוע.

פורסם

16 זה הגודל המקורי של ה600 טורבו, 17 אינץ' מתאים יופי לTI ולא צריך להחליף כלום, מה גם שהקוטר הכללי לא משתנה בגלל החתך הנמוך אבל בארץ כמו בארץ ...

 

16 בוודאות מאושר, 17 גם באקורדים הישנות אין אישור כי הן לא בנויות לגודל הזה, אבל אפשר לעשות שם איזה קומבינה ולאשר, אם אני לא טועה כדי לאשר את ה17 ו ה18 ב25 או בZR צריך להחליף את כל המתלה הקדמי, תבדוק אולי תחליף למתלה קדמי של רכב חדש יותר זה יעזור(לא בצחוק בכלל)

Peugeot 208GTI

פורסם

אם אתה רוצה למכור למה הפחחות לפני שבוע?

אם אני מוכר אותו, הוא יימכר למי ששילם את המחיר שאני מבקש, אח"כ שיעשה מה שהוא רוצה...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אכן בעיה לא פשוטה שגם אני נאלצתי להתמודד עמה בעבר.

נאמרו בשרשור הזה הרבה דברים, חלקם נכונים וחלקם אפילו יותר נכונים. למעשה, אף אחד לא טעה, מכיון שבסופו של יום, מדובר כאן בהשקפות סובייקטיביות, ואי אפשר לומר על השקפה מסויימת שהיא שגויה, לפחות ככל שזה קשור למקרה הספציפי הזה.

 

בכל אופן, אני למדתי שאם כבר למכור רכב מושקע, אזי רק לטובת רכב אחר שיצדיק את זה.

שים לב: "רכב אחר שיצדיק את זה" הוא לא בהכרח רכב שעבר את אותה ההשקעה שהרכב שלך עבר. הכוונה היא לרכב שידוע בוודאות שאתה רוצה ושברור לך שתוכל לכייף עמו לא פחות מהקודם.

במהלך חמש השנים בהן החזקתי את הרכב הקודם, נתקלתי רק בשלושה רכבים כאלה. שניים מהם אפילו היו יותר ישנים ממה שהיה לי, אבל זה לא הפריע לי, ולו רק מכיון שפוטנציאל הפאן שלהם הוא אדיר.

את הראשון פיספסתי מכיון שהוא נמכר לפני שאני הצלחתי למכור.

השני הוא זה שגרם לי לפרסם את הרכב שלי למכירה.

השלישי הוא זה שבא במפתיע, טרף מחדש את הקלפים, ותוך כחודש הפך לרכב הנוכחי שלי :-D

 

אם זה מעניין אותך, השניים הראשונים היו אלפא 75, כאשר הראשון הוא TS מלוקקת במיוחד. את הנוכחי אני מניח שאתה כבר מכיר.

 

אל תצפה לקבל מחיר שישקף את ההשקעה שלך. אף קונה באשר הוא לא יפצה אותך על כך.

היה לי המזל למכור לאדם מבוגר, שעל פניו לפחות נראה שהוא לא יתעלל ברכב. למרות שהרכב היה במצב מצוין ואפילו עבר טסט בבוקר העברת הבעלות, זה לא מנע ממנו להוריד לי מהמחיר שביקשתי. אומנם בשורה התחתונה זה עדיין יצא מעל המחירון (ונומינלית אפילו יותר ממה שאני עצמי שילמתי עליו ביום בו רכשתי אותו), אבל זה לא משקף אפילו את קצה הקרחון של ההשקעה שאני שמתי שם.

 

עליך להיות מוכן לאפשרות שאם ברצונך למכור, הרי שברגע המתאים, כאשר יבוא האדם שיהיה מוכן לשלם לך את המחיר שביקשת, יהיה עליך לעשות זאת. למזלי, נכון להיום ידוע לי על כארבעה-חמישה אנשים שונים (אחד מהם הוא זוגתי) שכבר ביקשו ממני ליצור עמם קשר במידה וארצה למכור. מי כמוך יודע שאין זה המצב הרגיל, וכי לרוב, כאשר מדובר בדגמים פחות נפוצים, על המוכר להתאזר בסבלנות. כאשר יבוא הקונה שישלם, מכור לו. לכסף אין ריח.

 

לסיכום: אם יש לך על הכוונת תחליף ראוי, קבל החלטה, קשה ככל שתהיה, ולך איתה עד הסוף. בכל מצב אחר, לא יהיה לך כל רווח מהמכירה הזאת - לא באופן חומרי ולא באופן נפשי. שלוט קצת בהוצאות, עבור את התקופה הקשה, ואחריה או שתחזור להשקיע כמו שאתה אוהב, או שפשוט הרכב הבא כבר ימצא אותך מעבר לפינה.

 

מה שלא תעשה, שיהיה לך בהצלחה.

 

נ.ב.: הג'אנטים הנוכחיים לדעתי מאוד הולמים את הרכב. אומנם זה ענין של טעם, אבל אני ממליץ לך להשאיר אותם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מצטרף להמלצות שאומרות לא למכור, פשוט מאוד תרגע עם ההוצאות על השיפורים, רק טיפולים הכרחיים, שלא תבין לא נכון אני לא אומר שתתקמצן על הרכב, מה שצריך עושים , טיפול בזמן ,תיקונים שפיתאום צריך וכד' ,אבל בעניין השיפורים והתוספות והקשקקושים פשוט עזוב.

 

תאמין לי שליפני שנה וחצי אכלתי סרט עצבני על למכור את שלי וכל מי שראה שידרתי לו בעקיפין שאני לא ממש מת ולהוט למכור ואפילו לא קרוב , אז למה סתם וג'עאראס?

עזוב רד מהעניין, הבעיה שלך היא שאתה צריך להתחלי ללמוד לחסוך ולא להשקיע את הכל ברכב, תחסוך לאט לאט ובסוף שיהיה לך מספיק לרכב אחר ואתה תתחיל לחפש ותיתפס על משהו אז ירד לך מהרכב שלך , אפילו אם תהיה לך האפשרות לקנות עוד אחד עד שתמכור את הנוכחי, זה מאוד יעזור לך ל"התגבר" על עצם מכירת הבובה האהובה שלך.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
אתה לא רוצה למכור לילד ?

ילד דאווינצ'יק כמוך הוא הצ'אנס היחיד שלך לנסות לשכנע בערך כל ה"שיפורים" ואולי להחזיר חלק מההשקעה.

כל אדם יותר מבוגר ייתרחק מאוטו כזה ובודאי שלא יישלם מחירון.מבוגר מעדיף אוטו מקורי ,סולידי,כמו שתוכנן ויוצר ע"י המהנדסים ברובר (אע"פ שבצדק הוא ז"ל) ,לא ע"י "משפרים" שיודעים יותר טוב מהמפעל.

אם תקבל את המחיר המתאים מה אכפת לך אם הוא יישרוף אותו דקה אחרי ? זה חתיכת ברזל,לא אשה או אפילו כלב שמחזיר אהבה.

 

אין לי מושג מה אתה עושה בפורום של חובבי רכב.

כל עוד אתה מתייחס למכונית בתור חתיכת פח, ובטוח שהשיקולים של המהנדסים במפעל הם לתת לך את הטוב ביותר, ברור שתהיה נגד כל שיפור וברור שהנאה מהנהיגה (גם בצורת מהירות) רחוקה ממך והלאה.

 

כלי רכב (מכונית/אופנוע וכו') הוא אחת המכונות הבודדות שהמציא המין האנושי אשר מסוגלת לייצר באדם רגשות, יש כאלה שנשבעים שהמכונה גם מחזירה רגש (למרות שהגיונית זה לא נכון, בכ"ז יש לא מעט המשוכנעים בכך).

עובדה היא שכלי הרכב מסוגל לייצר התרגשות, פחד, קנאה, אהבה ועוד. עובדה היא שאנשים בכל העולם מוכנים להשקיע הרבה כסף במכונה ולשנות את מאפייניה תוך שהם יודעים מראש שההשקעה לא תחזור אליהם באופן חומרי.

 

לפי שיטתך, כולם היו צריכים לנוע בהסעות המוניות או לשבת בתוך קופסה של מטר על מטר וחצי, באותו צבע, באותה צורה, עם אותם אביזרים, לנסוע באותה מהירות ולשמור על אותם מאפייני נהיגה.

 

מכונית (או כלי רכב אחר) הם אחד הביטויים היותר מובהקים של האינדיבידואליות ושל היותו של האדם יצור אינטליגנטי. נכון הוא שחלק מהיצורים האנושיים עושים שימוש לרעה ביכולת הביטוי הזו - אבל כאן בדיוק נכנס תפקידה של מערכת החוק והאכיפה (כל עוד היא נמצאת במטרה לשמור על הסדר ולפעול לטובת הכלל, ולא כאמצעי גביית מיסים).

 

די ברור שצורת המחשבה החשוכה שלך מובילה לרצון לכפות על אחרים להתנהג כמו רובוטים קטנים מפס הייצור, ולא כאנשים חופשיים. לבטח אתה גם חושב שעל המין האנושי גם לזיין אך ורק כדי להתרבות, או ללמוד בכל בתי הספר את אותה תורה, להצביע לאותה מפלגה ולהתלבש עם אותם בגדים (מדים?).

 

אתה כמעט מעורר את רחמיי, עד שאני נזכר במקומות אחרים בהם צורת מחשבה כמו שלך הייתה השלטת. :?

 

 

 

אגב, אהבה למכונית לא מתבטאת רק ב"שיפורים". יש לי מכונית שעומדת כבר הרבה שנים ומחכה לתורה בשיפוץ. היא מגיעה ביום טוב ל-80 קמ"ש, בירידה. יכולתי מזמן למצוא לה קונה, לחתיכת הברזל, אבל משום מה יש לי רגש אל ערימת החלודה הזו. לא מצפה ממך להבין.


×
×
  • תוכן חדש...