Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקרה שיצא לי לראות היום:

 

נסעתי בשדרות משה דיין (בראשל"צ, אם מישהו מכיר), בשעה 17 בערך. בשדרה יש נתיב תחבורה ציבורית שהיה פעיל באותה שעה.

כולם ע"פ החוק לא נוסעים בנתיב עד שמגיע יונדאי טוסון ועוקף את כולם מימין על הנת"צ, ונעמד ראשון בצומת.

יצא לי לעמוד ראשון בצומת בנתיב המקביל, ואופנוען משטרה במקרה היה במקום.

איכשהו, השיחה התחילה ככה "אתה רוצה לקבל דו"ח?! אתה בנת"צ"

הנהג התווכח ואמר שהוא לא, ובזמן שהרזמור אדום השוטר מסביר לנהג למה הוא כן בנת"צ, ואני לא מוצא כאן מקום לויכוח, כי באמת שאי אפשר לפספס את הסימון הצהוב הבולט של הנת"צ, ואת העובדה שאף רכב פרטי לא נוסע בו!

אבל משום מה, השיחה הסתיימה בזה שהשוטר פשוט נסע בלי לעשות כלום. ולא רק זה, ברגע שהרמזור הפך ירוק, הנהג ביצע פניית ימינה אסורה!במקום שאין פניה ימינה, תוך כדי בלימת חירום כי יש הולכי רגל שמריעים לביצוע העבירה כמובן...כהשוטר ראה והבליג.

 

במקום לומר לנהג "עצור אחרי הצומת בצד ימין של הכביש" (ויש אחרי הצומת תחנת אוטובוס, ככה שמפרץ יש), השוטר מתווכח עם הנהג ומבליג על עבירת תנועה חמורה שכמעט נגמרה בדריסה של מספר הולכי רגל.

 

אני לא מבין את ההתנהגות הזו, ואחר כך מתפלים שהולכי רגל נדרסים במעברי חציה, והתחבורה הציבורית איטית...

פורסם

מקרה שיצא לי לראות היום:

 

נסעתי בשדרות משה דיין (בראשל"צ, אם מישהו מכיר), בשעה 17 בערך. בשדרה יש נתיב תחבורה ציבורית שהיה פעיל באותה שעה.

כולם ע"פ החוק לא נוסעים בנתיב עד שמגיע יונדאי טוסון ועוקף את כולם מימין על הנת"צ, ונעמד ראשון בצומת.

יצא לי לעמוד ראשון בצומת בנתיב המקביל, ואופנוען משטרה במקרה היה במקום.

איכשהו, השיחה התחילה ככה "אתה רוצה לקבל דו"ח?! אתה בנת"צ"

הנהג התווכח ואמר שהוא לא, ובזמן שהרזמור אדום השוטר מסביר לנהג למה הוא כן בנת"צ, ואני לא מוצא כאן מקום לויכוח, כי באמת שאי אפשר לפספס את הסימון הצהוב הבולט של הנת"צ, ואת העובדה שאף רכב פרטי לא נוסע בו!

אבל משום מה, השיחה הסתיימה בזה שהשוטר פשוט נסע בלי לעשות כלום. ולא רק זה, ברגע שהרמזור הפך ירוק, הנהג ביצע פניית ימינה אסורה!במקום שאין פניה ימינה, תוך כדי בלימת חירום כי יש הולכי רגל שמריעים לביצוע העבירה כמובן...כהשוטר ראה והבליג.

 

במקום לומר לנהג "עצור אחרי הצומת בצד ימין של הכביש" (ויש אחרי הצומת תחנת אוטובוס, ככה שמפרץ יש), השוטר מתווכח עם הנהג ומבליג על עבירת תנועה חמורה שכמעט נגמרה בדריסה של מספר הולכי רגל.

 

אני לא מבין את ההתנהגות הזו, ואחר כך מתפלים שהולכי רגל נדרסים במעברי חציה, והתחבורה הציבורית איטית...

 

 

התחבורה הציבורית איטית בגלל חוסר השקעה בתשתיות של המדינה (אני עכשיו בדיוק מסיים על זה עבודה בכלכלה).

הולכי רגל נדרסים בגלל עבריני תנועה ולעיתים בגלל עבירות שהם עושים.

ומה שאתה ראית זה שוטר (רוב הסיכויים עילג) שלא מעניין אותו כלום חוץ מאיך להגיע הביתה כמה שיותר מהר

וללכת לראות TV/לאכול/לישון.

לצערי הרב אני ממש לא מתפלא ושמעתי כבר בעבר על מקרים דומים ואף יותר קיצונים.

HONDA CIVIC hatchback-RED

×
×
  • תוכן חדש...