Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים

אני כרגע מתלבט איזה רכב הולך לשרת אותי כמה שנים טובות (שנתיים ) בערך אולי קצת יותר .

 

הנקודה המרכזית זה שהוא היה זול לתחזוקה . אבל שהיה לו איזה שהיא הנאה . ולא משעמם.

 

אני מאוד מפוצל אז צריך סבלנות.

 

 

מצד אחד אמינות של לנטיס מצד שני שינהג כמו איביזה

או מצב אחד אמינות כמו לנטיס אבל שהיה 4X4 (עובר בקרוב לצפון היה הרבה אטרקציות)

 

הרכב חייב להיות ידני.!

 

 

 

אז מה שעולה לי לראש זה ככה :

 

אודי A-3 שנת 99 מנוע 1800

גולף 1600 -1800 שנת 99

לאנטיס 1800 99 -2001 (ואני לא מאמין שאני רושם את זה )רק ידני.

סובארו אימפרזה (גראנד לאונה) ידני

פורד מונדאו 2000-2002 אוטומט מנוע 2000 גם יכול להיכנס לתקציב

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

4X4

ניסאן טראנו קצר 96-97 דיזל 2700 עושה 12 ל1

טריוס 98-2000 ידני (למרות שאני לא מתלהב מהצורה של הרכב הוא צר !)

 

 

 

התקציב שלי הוא עד ל 35K :-(

 

 

מה אתם חושבים .:?:

 

הנסיעות שלי הם בעיקר בתוך העיר . :idea:

שבקרוב שאני עובר לצפון אז הוא היה אמין לחזור למרכז מידי פעם .

(חזרה לעתיד):-D

 

 

 

ממש תודה על היחס .

 

אבל שוב להיות סבלניים ולא לתקוף אני יודע שהכל פה מפוצל ושונה אחד מהשני .

צד אחד אומר אמינות מזדה לא יקר טפל וסע .

 

אבל מצב שני אני לא להנות מהנהיגה.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

Guest ספורטמוטורי
פורסם

מיצובישי קולט 1.6 ידנית משנת 97.

 

היתה לי אחת,אוטו יפה אמין חזק ומהנה

פורסם

תודה על התגובה לא אוהב את הרכב

נהגתי אליו בעבר לא עושה לי את זה.

והוא בולע דלק שזה לא נורמאלי .

 

 

 

מה עם שברולט אוואו? בתקציב הזה אני יכול לקנות גם 2005 אבל הוא 1400 השאלה עם הוא לא יח... קוביות שאני יעלה בצפון איזה הר .?

פורסם

לשברולט אל תתקרב, לא בטיחותית ולא מומלצת בכלל.

 

בכללי אם אתה מחפש אחזקה זולה כדי שתוותר על אאודי פולקסווגן ומותגי יוקרה למינהם, גם ג'יפונים לא ממש חסכוניים בדלק.

לגבי המונדאו הדעות חלוקות לגמרי, אבל הרכב לא ממש צעיר זה יותר רכב לפנסיונרים\מנהלים.

 

ג'יפונים כבר אמרתי לוותר, הטראנו אמין מאוד אבל הוא אוהב דלק, מאוד.

לא יודע לגבי האחזקה של הטריוס, אבל חוץ מהגובה שלו הוא מכונית פרטית לכל דבר, אל תנסה להיכנס איתו לשטח כי הוא בקושי עולה על מדרכה.

 

לגבי הלאנטיס והאימפרזה, שניהם אמינות מאוד, חסכוניות בדלק וטיפולים, חלפים בשפע, הראש שלך יהיה שקט מבחינת האמינות אבל הוא יהיה טרוד במחשבות על הגב הכואב, לא רק שיהיה קשה למצוא סובארו שמורה.

פורסם

קודם ממש תודה על התגובה.

 

עכשיו לענייננו:

לא כל כך דיברתי על צריכת דלק .

ואם הרכב יעשה 9 במקום 12 אז לא נורא .

 

אם אתה אומר שהטראנו אמינות אז למה לא ?

דרך אגב. האימפרזה לא רחוקה מהצריכת דלק של הטראנו אלא אפילו אולי דומות בגירסה של הדיזל שמגיע ל 10 ל1

 

 

והשברולט חוץ מבטיחות למה לא מומלץ? אתה לא יכול להגיד סתם .

יש סיבה ?!

 

 

תודה רבה

נתי.א

פורסם

חוץ מבטיחות?

מה לגבי העובדה שהאויאו היא לא ממש שברולט אלה דייהו בתחפושת?

תריץ חיפוש דובר הרבה על הרכב, בגדול חברי הפורום לא ממליצים אני יודע שאני לא הייתי מתקרב אל הרכב.

 

לגבי הטראנו דלק זה לא הכל, החלפים יקרים יותר מהאימפרזה אל תשווה פרייבט לג'יפ והביטוח יקר יותר.

 

אני רואה שבחתימה שלך יש 205 gti, היא לא מספיק זולה ומהנה בשבילך או שזה לא הרכב שלך?

פורסם

היה הרכב שלי.

נהנתי איתו שנה וחצי .. עד השמים .

 

אני מדבר על אמינות.

זאת אומרת שלא כל יום יצוץ לי בעיה אחרת . ולא כל גיחה לאילת .. או לצפון אני יצטרך לפחד לרדת עם הרכב .

שהרכב יפגין אמינות .

 

אני אומר את האמת מהאימפרזה אני ממש לא מתלהב .

רובם עברו חיים קשים . הוא משעמם . וצריכת דלק גבוהה לאומת רכב משפחתי .

 

והביטוח הוא לא הכי גבוהה בעולם זה 5500 למקיף +חובה לטראנו.

זאת אומרת שהוא יותר גבוהה ממקיף של לנטיס

2001 ב200-300 ש"ח לא נורא . כן . לאומת ג"יפ.

 

מקווה שתסכים אם חלק מהדברים .

פורסם

אז אתה מחפש רכב שייתן פלפל, אבל אתה שואל על אויאו לאנטיס ואימפרזה?:|

 

הרכב היחיד שאני מצליח לחשוב עליו במקרה הזה הוא איביזה סיגנו, מודל 01-02, דגם הסיגנו הוא מאובזר בדגמי האיביזה (חוץ מדגמי הספורט), 100 כ"ס, מנוע 1.4\1.6 ידני או אוטומט ואופצייה של בחירה בין 3 דל' ל5.

יחסית ליפניות הנהיגה מהנה מאוד.

 

או שתשקול פולו 16v 1.4

פורסם

צ'מע -

אם לא מפריע לך העניין של הדלק - אז תל על הטראנו. לדעתי היא יותר אמינה מהאחות תרזה. היה לי טראנו 3 שנים - כמעט בכיתי שכנפרדתי ממנה - אבל רק כמעט - כי הבאתי אחת חדשה במקום :)

פורסם

צ'מע הטראנו לא כזאת זללנית כמו שעושים אותה .

הדיזל בנסיעה רגועה ומשולבת יכול להגיע ל 10-12 ל 1

הבעיה זה למצוא אחת שמורה .

פורסם

פורד פוקוס, סביבות שנת 2001-2, אמינות טובה, ויותר מהנה לנהיגה ממרבית המכוניות שנזכרו כאן. אם תצליח למצוא ידנית, על אחת כמה וכמה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

טראנו (או כל רכב שטח קשוח אחר, לצורך העניין) יעלה לך יותר באחזקה שוטפת מכל שאר האפשרויות שהזכרת.

אם תיקח אותו לשטח מידי פעם הוא לא ישעמם אותך, אבל זה יעלה לך כסף.

אישית הייתי בוחר בספוראטז' במקום הטראנו, אבל זה לא שהטראנו הוא רכב גרוע, בכלל לא. לדעתי הספורטאז' נותן תמורה טובה יותר לשקל בזכות מחיר מחירון מגוחך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

זה היה השיקול שלי בעבר . אבל מה עם צריכת הדלק שלו שהוא כמו של GMC

הוא מגיע ל 6 ל1 והוא לא כל כך דומה לג'יפ אולי בביצועים . הוא נראה כמו MPV טיפוסי.

 

אז למה אתה לא אוהב את הטראנו ?

 

והמחירים לא מגוחחים .

ספורטג' שנת 96 -97 ידני .

מגיע ל 40 K

אוטומט אני לא נוגע.

פורסם
פורד פוקוס, סביבות שנת 2001-2, אמינות טובה, ויותר מהנה לנהיגה ממרבית המכוניות שנזכרו כאן. אם תצליח למצוא ידנית, על אחת כמה וכמה.

 

מנוע 2.0 מהנה לנהיגה יחסית למתחרות, אבל עדיין אני בדעה של האיביזה.


×
×
  • תוכן חדש...