Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צפופה היא לא, בגירסאת ה3 דל' ייכנסו 2 מבוגרים בנוחות, לנהג יש מספיק מרווח.

 

לגבי טיפולים אני חושב שיחסית למתחרות היא יקרה רק בגלל העובדה שהיא מקונצרן ואג אבל זה שווה בדיקה, תריץ חיפוש.

לגבי צריכת הדלק גם תריץ חיפוש, ותחפש את דגם הסיגנו 1.6.

 

הרכב מרגיש מעולה על הכביש.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה היה השיקול שלי בעבר . אבל מה עם צריכת הדלק שלו שהוא כמו של GMC

הוא מגיע ל 6 ל1 והוא לא כל כך דומה לג'יפ אולי בביצועים . הוא נראה כמו MPV טיפוסי.

 

אז למה אתה לא אוהב את הטראנו ?

 

והמחירים לא מגוחחים .

ספורטג' שנת 96 -97 ידני .

מגיע ל 40 K

אוטומט אני לא נוגע.

 

ב40K אפשר למצוא יופי של ספוראטז' קצר ידני מסביבות המודל 2000-2002.

הוא לא ממש חסכוני בדלק, זה נכון. אבל אתה לא באמת חושב שטראנו בנזין יהיה חסכוני ממנו בצורה משמעותית, נכון?

 

לא אמרתי שאני לא אוהב את הטארנו. אני חושב שאם אתה הולך לכיוון של רכב קצר הספורטאז' נותן יותר תמורה לשקל, זה הכל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

היי, מה לגבי ג'ימני ?

ג'יפון עם עבירות שטח לא רעה בכלל, תחזוקה מאוד מאוד זולה, אין כיף בכביש (בכלל בכלל) אבל יש כיף גדול בשטח.

 

שווה לשקול את זה.

לי יש ג'ימני, זה הרכב היחידי שאני מצליח להחזיק כבר תקופה ונהנה ממנו ואוהב אותו ומחפש לשפר אותו :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

היי אור .

התקציב שלי כרגע לא מאפשר את הג'מני. (תאמין לי שהייתי לוקח אחת בלי לשאול פה בפורום)

הוא ידידותי.

 

עכשיו אני יצמצם את האופציות .

אני חושב בכיוון של

לנטיס 99-2001 מנוע 1800

או

איביזה ספורט . (למרות שאין לי מושג על אמינות . )

אני רואה שהרכב לא כל כך מסובך לטיפולים והוא נראה אופציה טובה .

או

ניסאן טראנו דיזל 2700 קצר . 96-97 (שנותן לך חיוך שאתה עולה אליו)

 

עכשיו נכנס החלק שלכם . חברה .

מה אתם אומרים ?

איביזה ? מזדה לנטיס ?

מה יפגין יותר אמינות + צריכת דלק סבירה ?

 

 

תודה רבה

נתי.

פורסם

תוכל לחפש שברולט קוואליר ידנית, רכב שצריכת הדלק שלו היא בין 1:10 ל- 1:12 מחוץ לעיר ובנסיעה של 90 קמ"ש אפילו צריכה טובה יותר.

הרכב הזה יספק לך כח זמין, נוחות והנאה מהנסיעה כמו גם שהנסיעה לא תעייף אותך, לרכב טמבונים חזקים ותאורה מוגנת יחסית כך שחניה בעיר לא תעלה לך יותר מדי כסף, כמו גם שהאוטו אמין בניגוד למה שחושבים, תלוי באיזה מצב קנית אותו.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם

קוואלייר? מה נסגר איתך ?

רכב מיושן וכבד . אמין ? הוא בסדר לא הכי אמין בעולם .

ידני נדיר בארצנו . וממש לא הטעם שלי.

אבל תודה בכל אופן

פורסם

היי, ג'ימני מתחיל ב35, גיר רגיל יש בשוק בשפע, המחירים שדורשים ביד2 הם לרוב בגדר דמיון פרוע של בעלי הרכב, אם תסתכל יש שם רכבים שמנסים למכור הרבה זמן ובסוף מתפשרים.

יש כאן בפורום בחור בשם לידור שקנה עכשיו אחת, אתה יכול לשאול אותו כמה הוא סגר את העסקה.

 

חוצמזה, שווה לחסוך עוד טיפה ולקנות את הרכב, מי שמכיר אותי יודע שאני לא אומר את הדברים האלו בדרכ על רכבים שהיו או יש לי ואני לא משוחד, אבל אני פשוט מאוהב ברכב הזה ונהנה ממנו ברמה שאין לתאר, אפילו שאני נאלץ לנסוע חוקי על הכביש.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

מה שאתה אומר הוא מאוד מציאותי .

 

ביד 2 יש הרבה דמיונרים .

אני יתן לך דוגמא .

ניסאן טראנו 95 ידני בנזין . 42אלף ? מה מה קרה ? ועוד ללא שיפורים ?

מזדה לנטיס 2001 יד 3 150 אלף קילומטר . 45 אלף ? מה מה קרה ?

אני יכול עוד להמשיך .

אבל הבעיה שאני תלוי ביד 2 ובעוד אתרים שונים ומגוונים .

 

כמובן מדובר פה על הידנית !!!!!!!!!!!!

רשמת לי מקודם נוחות כביש (גרועה) זה בעיה בשבילי .

אני נוסע הרבה בעיר ומחוץ לעיר .

ת"א - קריית שמונה .

נסיעה כזאת יכולה להיות מתישה!!

מה מבחינת גודל פנימי . אני בחור גדול . השאלה אם לנהג וזה שליידו יש מקום .

כי מאחורה לא כל כך מעניין אותי.

מה מבחינת אמינות ?

יש משהו מיוחד ברכב ראיתי קצת מידע שעדיף לקחת את הג'מיני על שרשרת טיימינג ולא רצועה .

האם יש מחלות מיוחדות ?

טיפולים יקרים ?

צריכת הדלק ?

 

 

ושוב תודה רבה

נתי.

פורסם

אז קח איביזה 3 דל', הרכב נוח ומרווח מקדימה לא תתעייף בנסיעה ותרגיש נהיגה, ולגבי המחיר השוק של הרכב בקרשים אתה רוכש שנת 01 ב22k, וכל זה בגלל שמועות.

פורסם

היי, הכל שאלה כמה אתה גדול.

שמע, האוטו בכביש אם הוא על בולמים מקוריים קופצני, אם הוחלף סט קפיצים ובולמים לקינג+מונרו או לאולדמן, זה לא יהיה נורא כ"כ, אני נוסע עם הרכב המון, בין אם כביש בין אם שטח.

 

העדיפות למנוע שרשרת נובעת בגלל שאין צורך להחליף טיימינג כל 4 או 5 שנים, מה גם שמרווחי הטיפולים גדלו ל15K במקום 10K עם הרצועה.

 

מחלות ? לא שאני יודע על משהו חריג/יקר

אמינות ? ממה שאנשים מדווחים, האמינות מעולה, כיאה לרכב יפני.

טיפולים ? 1 ל15K (או 10K אם קנית מנוע רצועה) טיפול פשוט של 350 שח.

במנוע שרשרת, יש פלאגים ל60 אלף ק"מ, שזה הדבר הכי חריג שתחליף ברכב.

 

לגבי הנוחות, אני החלפתי כסא נהג ברכב, מרוצה עד הגג מהשינוי, כל הבעיות שלי נגמרו.

שורה תחתונה אני ממליץ שתשב ברכב, תראה איך זה מסתדר לך, אם מסתדר טוב תעשה סיבוב להתרשם מהנסיעה ותראה איך אתה ממשיך.

אני יכול להגיד לך שמידי פעם אני מתבאס על האוטו בגלל שלא כיף לנסוע איתו על 120 (3500 טורים), אני אומר שאני אמכור ואקנה פרייבט, אבל כשאני מריח שטח אני שוכח הכל.

 

ככה זה הכל תלוי בשריטה.

 

טראנו ב42 ? חלומות באספניה.

יש לי חבר שמנסה למכור אחת 95 קצר מוגבה מאוד, הוא לא מצליח למכור והאוטו שלו מושקע מאוד.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אוקי. אני שבוע הבא ילך לראות אחת. ואולי לעשות סיבוב.

האמת 3500 טורים ל 120 קמ"ש זה לא כזה נורא .

כשאני נוהג עם האסקורט אריקה שלי . 1600 שנת 96 במהירות של 120 קמ"ש

אני מגיע גם ל 3500 טורים .

 

אבל המהירות המיירבית שלו זה לא 140 ?

 

אם הג"יפון לא יתאים נראה איזו טראנו.


×
×
  • תוכן חדש...