Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, הייתי היום בבדיקה של פיאסטה 2000 מנוע 1300 ידנית , יד 1 השכרה,ויד שניה פרטי.

האוטו עשה 152K,חשוב לציין שאני נהג חדש וצעיר,שלא מבין פשוט כלום מהבדיקה ואני צריך את חוות דעתכם. המחירון אחרי רכב השכרה הוא 16.5 ורציתי לדעת כמה אפשר להוריד אחרי הבדיקה, אם שווה בכלל לקנות, ואם כן מה לא טוב באוטו? (אמרו לי שהכי חשוב זה החלודה במנוע,המצמד, הרפידות והמצבר?)

תמונה: http://img26.imageshack.us/img26/3664/bdika.jpg

פורסם

הרכב לא נשמע כמו מציאה.

ראשית כל, בטופס הבדיקה מצויין שיש חלודה בגוף הרכב אבל לא מצויינת חומרתה. חלודה היא בעיה שעלולה להיות קשה ויקרה מאוד לטיפול.

שנית, מערכת הקירור ברכב מוזנחת ועפ"י הבדיקה המנוע עבר התחממות יתר. גם רדיאטור החימום הפנימי מנותק ובנוסף המנוע שורף שמן. אלו לא סימנים חיוביים במיוחד.

נוסף על כך יש הוצאות נוספות על יישור קו מסביב, כגון בולמ"ז או מצבר שכנראה יגמר בקרוב.

 

לא מציאה גדולה. במידה והחלודה אינה במצב חמור וניתנת לטיפול שטחי יחסית אפשר בהחלט להוריד כמה אלפים טובים מהמחיר ולרכוש את הרכב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מה לדעתך ניתן לעשות כדי לברר את רמת החלודה? המוסכניק אמר שאת הקלאץ צריך להחליף ,אבל בנסיעה איתו הרגשתי שהקלאץ בסדר=/ חוץ מכמה פעמים שזרקתי אותו...

אתה בכלל ממליץ להמשיך להתמקח או לחפש כבר יפנית ולסגור עניין(כמו שכל העולם אומר...)?

ומה בקשר למזגן, שהמערכת חימום הפנימית בו מנותקת? הבודק אמר שזה הרבה כסף לסדר...

פורסם

אני לא יודע כל כך מה לומר על הבדיקה, אבל אני יכול להגיד לך בקשר לחימום הפנימי למשל, שאם יש נזילה איפשהו ברדיאטור חימום ובגלל זה זה נותק אז העלות לתיקון היא גבוהה- נראה לי בסביבות ה-1500+- (הרוב עבודה לפירוק הדשבורד).

הבדיקה לא נראית וואו, ולא בגלל שהרכב יפני- כנראה בגלל שהבעלים לא שמר עליו. ככה שלא תחשוב שבחירת רכב יפני משמעותה ראש שקט בכל מקרה- יש חשיבות גדולה לאיך בעל הרכב שמר עליו.

 

ממה שאני יודע מבחינת רישום בבדיקה (לכסת"ח) תמיד רושמים על מצמד גבוה, ולכן אלא אם כן הבוחן אמר לך בנימה אישית שהוא "גמור" לא הייתי משתגע מזה.

על פניו נראה כאילו שווה לאבד את סכום הבדיקה (כמובן לדעתי בלבד) ולעבור אלא- פיאסטה 2000 זה לא רכב נדיר- הקילומטרז' הסביר ולא יותר , החלודה, הרדיאטור חימום וההתחממות מנוע בהחלט עושים את שלהם..

פורסם
אני לא יודע כל כך מה לומר על הבדיקה, אבל אני יכול להגיד לך בקשר לחימום הפנימי למשל, שאם יש נזילה איפשהו ברדיאטור חימום ובגלל זה זה נותק אז העלות לתיקון היא גבוהה- נראה לי בסביבות ה-1500+- (הרוב עבודה לפירוק הדשבורד).

הבדיקה לא נראית וואו, ולא בגלל שהרכב יפני- כנראה בגלל שהבעלים לא שמר עליו. ככה שלא תחשוב שבחירת רכב יפני משמעותה ראש שקט בכל מקרה- יש חשיבות גדולה לאיך בעל הרכב שמר עליו.

 

ממה שאני יודע מבחינת רישום בבדיקה (לכסת"ח) תמיד רושמים על מצמד גבוה, ולכן אלא אם כן הבוחן אמר לך בנימה אישית שהוא "גמור" לא הייתי משתגע מזה.

על פניו נראה כאילו שווה לאבד את סכום הבדיקה (כמובן לדעתי בלבד) ולעבור אלא- פיאסטה 2000 זה לא רכב נדיר- הקילומטרז' הסביר ולא יותר , החלודה, הרדיאטור חימום וההתחממות מנוע בהחלט עושים את שלהם..

תראה, אני ממש לא מתחרט על כך שהוצאתי 400 שקל, זו לו הבעיה פה... אז לפי המלצתך, אתה אומר להמשיך לחפש?

×
×
  • תוכן חדש...