Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעבר כאשר הייתי מתניע את הרכב היה יוצא המון עשן לבן , ענני עשן.

 

כל שבועיים בערך הייתי מוסיף 200-300 מ"ל שמן מנוע עד להגעה לקו המקסימום.

 

לא הוספתי כחודש ויותר ועכשיו המדיד נמצא מעט מעל המינימום , מצב לא משתנה , והרכב לא מעשן.

 

נורת לחץ השמן נכבית כעבור 2 שניות.

 

האם להישאר כך ולא להוסיף שמן?

 

אולי הרכב לא מעשן בבוקר מכיון שנהיה יותר חם?

יש סיכוי שהמדיד מזייף?

פורסם

תופעה מוכרת

בימים קרים בדקות הנעה ראשונות יש שריפת שמן גדולה בחללי הצילינדרים(או באחד מהם).

 

בקיץ כמו היום התופעה נעלמת,מוכר לי מאוד ממכוניות ישנות שהיו לי.

 

נובע מבלאי מואץ בקילומטראז' גבוה מאוד בדרך כלל,או משימוש בשמנים זולים או ממוחזרים

 

בכל מקרה נתקלתי באופן אישי בבעיה בכמה רכבים

 

לדעתי האישית אל תיגע בכלום,סע רגיל

פורסם
בעבר כאשר הייתי מתניע את הרכב היה יוצא המון עשן לבן , ענני עשן.

 

כל שבועיים בערך הייתי מוסיף 200-300 מ"ל שמן מנוע עד להגעה לקו המקסימום.

 

לא הוספתי כחודש ויותר ועכשיו המדיד נמצא מעט מעל המינימום , מצב לא משתנה , והרכב לא מעשן.

 

נורת לחץ השמן נכבית כעבור 2 שניות.

 

האם להישאר כך ולא להוסיף שמן?

 

אולי הרכב לא מעשן בבוקר מכיון שנהיה יותר חם?

יש סיכוי שהמדיד מזייף?

 

מענין לדעת מה המצב כעת

תן דיווח

תודה

פורסם

זה מה שיפה בפורד אירופה - אם האוטו לא מעשן הבעלים נלחץ:)

אם זה לא מעשן זה לא פורד :p

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

×
×
  • תוכן חדש...