Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1.

האם יש אמת בכך שרמקול קומפוננט נועד לעבוד עם מגבר ולא מתאים או לא יעיל בחיבור למכשיר פשוט

(כמו לדוגמא רדיו דיסק JVC בסיסי 50*4).

 

2.

הרמקולים מאחור מיועדים לנוסעים מאחור. אם מותקנת מערכת לנוסעים מקדימה בלבד (נניח...) אז

עדיף להשקיע את כל התקציב ברמקולים קדמיים איכותיים ואין צורך ברמקולים אחוריים כלל.

 

תודה מראש

פורסם

אני אנסה לתרגם ביטוי מסויים שממש מתאים למקרה :-D

 

"כאשר נשאלת השאלה ,בדרך הנכונה, אז חלק ניכר מהתשובה נמצא בתוך השאלה עצמה" (מקווה שהבנת)

 

1. כן - עדיף מגבר

2. כן - בהחלט!

פורסם
1.

האם יש אמת בכך שרמקול קומפוננט נועד לעבוד עם מגבר ולא מתאים או לא יעיל בחיבור למכשיר פשוט

(כמו לדוגמא רדיו דיסק JVC בסיסי 50*4).

2.

הרמקולים מאחור מיועדים לנוסעים מאחור. אם מותקנת מערכת לנוסעים מקדימה בלבד (נניח...) אז

עדיף להשקיע את כל התקציב ברמקולים קדמיים איכותיים ואין צורך ברמקולים אחוריים כלל.

תודה מראש

 

שאלה כללית מדי והתשובה היא ספציפית לכל אחד... אך עדיין אנסה לענות.

 

1: אין אמת, אך עדיף להגביר את הרמקולים בכדי להוציא מהם את הצליל הרצוי, מוגבר ואיכותי יותר מאשר המגבר הפשוט והחלש שמובנה במערכת (בלי קשר לחברה). אתה עדיין יכול לשמוע הבדל ברמקולים שונים גם בלי המגבר, הכל זה עניין של איכות החומרים והייעוד שלהם.

 

2: רמקולים אחוריים לא מיועדים לנוסעים מאחור אלא מיועדים למלא חלל במלואו (הרמקולים הדמיים מקדימה ואחוריים מאחורה וסאב להדגיש את הבאס של כולם), אין כאן מה עדיף, אלא יותר מה רצוי ולמה כל זה נועד.

אם אתה נהג יחיד ואין עוד אנשים איתך ואתה אוהב לשמוע משהו סולידי ולא בומבאסטי אז אכן אין טעם להשקיע גם ברמקולים מאחורה, אבל אם אתה אוהב צליל שיצא לך "מהתחת" אז כן כדי מאוד להשקיע.

 

הכל עניין של טעם וריח, ובמקרה שלנו החוש השמיעה...

G-Media

יעוץ והתקנת מערכות שמע, קולנוע ותקשורת.

www.g-media.org

052-5634010

פורסם

אני למשל ניסיתי בלי אחורים היה חסר לי אז החזרתי אבל זה לא נכון :-(

- alloy block,Vtec, Bosch Motronic ME7 fuel-injected

producing200HP 2.2-liter,Honda type R. Need we say more..

soon!....

×
×
  • תוכן חדש...