Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי טויוטה קורולה 2003 עם המערכת המקורית והרמקולים המקוריים ונישרף לי הרמקול השמאלי הקידמי (6.5" אם אני לא טועה) אז אני רוצה להחליף את הזוג קידמיים ! על איזה רמקולים אתם ממליצים בתקציב של עד 350-400 שקל ? שיתנו איכות סבירה ובאס סביר בקיצור שיהיו יותר טובים מהרמקולים האורגינלים ....שמעתי שמדברים פה בפורום על קומפוננט מה ההבדל בינם לבין רמקולים רגילים ? יש אפשרות להרכיב אותם ללא מגבר ישר למערכת המקורית ? ויש ביכלל לתקציב שלי קומפוננט ?

מקווה שתעזרו במהרה למה מחר אני מתכנן להחליף את הרמקולים .....

פורסם

לך על JBL GTO .אים אתה לא מתכוון לשפר את המערכת אין טעם לשים קומפ.

הJBL יהיו בול בתקציב שלך.

HU:PIONEER COMP:RAINBOW AMP:BOSTON ACOUSTICS SUB:SOUNDSTREAM

פורסם

למה אין טעם לשים קומפוננט, מאיפה השטות הזאת?

בתקציב הזה תוכל לשים מורל פולס, יעבדו טוב גם ללא הגברה,

לדעתי נשמעים הרבה יותר טוב מהJBL.

 

 

אלי

 

פורסם

Assmann, אני לא יודע מאיפה אתה מוציא את השטויות האלו,

ניסיון באודיו נראה לי שאין לך, חוץ מכנראה מערכות בשקל וחצי לכן עדיף שלא תגיב.

 

מה זה בדיוק עובדים די גרוע? לא שומעים? מחרחרים? לא עוצמתיים?

אתה מצפה לשמוע בלי הגברה חזק כמו קומפוננט/רמקול אחר עם מגבר?

אילו קומפוננטים שמעת שיש לך דעה כזאת נחרצת וגם כמה דגמים?

 

הרשה לי לצטט אותך משרשור אחר שפורסם החודש לא מזמן:

 

"ברצוני להבין את ההבדל בין סוגי הרמקולים והאים באמת יש הבדל כה מהותי?

כמו כן איך להבין את עניין הWAYS של הרמקולים.

מודה לכולם מראש"

 

נשמע לך מוכר?

אם אין שלך שמץ של מושג מה זה קומפוננט, קואקסיאלי, 2-way,3-way וכו' על תטעה אחרים

ועל תגיב רק כדי להקפיץ את מונה ההודעות.

 

 

גם הרמקולים ש"המלצת" עליהם הם קומפוננט בו הטויוטר מחובר למיד באס

והקרוס הינו קבל החותך את הצלילים הנמוכים מלהגיע לטויטר.

לרמקול איכות שמע ירודה (לפחות מסדרת הGTO שיצא לי לשמוע רמקול אחד או שניים שלהם),

הטויטר צרחני ולא ראוי לדעתי להיקרא טויטר.

 

המורל עדיף בכל פרמטר, כן גם בלי הגברה, מנסיון.

 

 

 

אלי

 

פורסם

גבר אתה יכול להיות רגוע, כי זו דעה אישית בלבד ומניסיון אישי בלבד.

שמעתי מספיק מערכות "מטורפות" וזאת הסיבה שאני תקוע עים מערכת הOEM של הרכב.

וזה שאני צעיר בפורום לא אומר הרבה.

יום טוב שיהיה לך

HU:PIONEER COMP:RAINBOW AMP:BOSTON ACOUSTICS SUB:SOUNDSTREAM

פורסם

אה כן הJBL שהמלצתי זה לא קומפ.

חוץ מזה הסאונד הוא משהו סובייקטיבי לגמרי!

אז תשתחרר גבר.

HU:PIONEER COMP:RAINBOW AMP:BOSTON ACOUSTICS SUB:SOUNDSTREAM

פורסם

כלומר זה לא קומפוננט:

http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=1896

או זה אולי:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=453320

http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=7429

שמא זה (אני לא יודע, סדרת GTO רחבת היקף):

http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=9885

 

בטח סתם 2 רמקולים שמחוברים אחד לשני.

 

לפי מה שאתה כותב בפורום, הרבה נסיון אין לך, אז מאיפה בדיוק ההמלצות והנסיון האישי?

אין פה עניין להשתחרר, כשאתה מציע משהו לחבר פורום אחר, קח בחשבון

שמישהו באמת יקשיב לך ויזרוק כסף על משהו לא איכותי במקרה הטוב, זבל במקרה הרע.

לא היית רוצה להיות בצד השני, נכון?

 

 

אלי

 

פורסם

גבר הבנאדם דיבר על 6.5 אינץ אז המלצתי לו על הJBL ה לא קומפ.

כן ניסיון בתחום האודיו לרכב אין לי הרבה הניסיון שלי מגיע מאולפנים,הגברת אירועים הופעות והקלטות.(בעקר סצינת המטאל,ותאמין לי צריך שמיעה מצויינת מאוד כדי לעבוד עים מוזיקה מסוג זה)

אז איך נשמעת מערכת או רמקול בודד אני יכול להגיד.

כמו שאמרתי שמעתי הרבה מערכות ובמחירים של 10K וזה לא נשמע כמו שציפיתי מזה להשמע.

לכן אני כבר במשך כשנתיים חושב על מה באמת כדאי להשקיע.

דוג: אני מבין שאני חייב מגבר אבל לא מוצה את האחד ש"יעשה לי את זה".

אז יאללה גבר תשתחרר.

ובוא נמשיך להיות חברים בפורום ונתרום קצת ידע אחד לשני.

HU:PIONEER COMP:RAINBOW AMP:BOSTON ACOUSTICS SUB:SOUNDSTREAM

×
×
  • תוכן חדש...