Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לבקרת אחיזה


עמית1984
שימו לב! השרשור הזה בן 7418 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום

לאחרונה אני שומע על הרבה אנשים שמסביבי שפוגשים ודיאות וקירות בגלל עיבוד אחיזה בסיבוב הרכב מחליק להם ומסתובב והם עפים מהכביש מכל התאונות הרכבים יצאו טוטלוס ולאנשים לא קרה כלום קצת כאבים בגב ובצוואר

ושאלתי אליכם אני נוהג ברכב עם בקרת אחיזה נגיד ואני נכנס למצב של עיבוד אחיזה מה אלי לעשות להמשיך בנהיגה רגילה או שאלי ללחוץ בחוזקה על הברקס או להוסיף גז מה אלי לעשות במצב ונגיד אני יכנס לסחרור והמערכת תכנס לפעולה?????

מנסיון עבר המערכת נכנסה והחזירה את התחת חזרה למסלול אבל זה היה במהירות של 20 קמ"ש נגיד ואני נמצא במהירות של 90 קמ"ש??????

עמית

נולדתי עם הגה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מערכות בקרת האחיזה עוזרות להרבה אנשים... יש אלו שהן רק יפריעו להם.

מטרת המערכות האלו הם לא לעזור בנהיגה אלא להציל אנשים, נאמר ועלית על כתם שמן, המערכת תציל אותך... אם ניסית לנסוע מהר ולהחליק או משהו כזה זה עלול להרוס לך...

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

דבר ראשון הרכב שאני נוהג בו הוא טויוטה אוונסיס שנת 2002

שנית אני לא משתולל עם הרכב אני שואל בקשר למקרה ואני יעלה על כתם שמן או החלקה לא רצויה עד היום לא קרה לי מקרה קיצוני אבל תמיד כדאי ללמוד איך מערכת פועלת ואיך כדאי להתנהג איתה.

ועם רוצים להשתולל אז בכל רכב עם הבקרה יש אופציה לבטל אותה וככה ניתן להשתולל חופשי למי שלא ידע.

עמית

נולדתי עם הגה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מערכות בקרת האחיזה עוזרות להרבה אנשים... יש אלו שהן רק יפריעו להם.

מטרת המערכות האלו הם לא לעזור בנהיגה אלא להציל אנשים, נאמר ועלית על כתם שמן, המערכת תציל אותך... אם ניסית לנסוע מהר ולהחליק או משהו כזה זה עלול להרוס לך...

 

:?::?::?:

 

לידיעתך, בלחיצת כפתור ניתן לבטל את בקרת האחיזה.

 

 

:roll:

172

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

לאחרונה אני שומע על הרבה אנשים שמסביבי שפוגשים ודיאות וקירות בגלל עיבוד אחיזה בסיבוב הרכב מחליק להם ומסתובב והם עפים מהכביש מכל התאונות הרכבים יצאו טוטלוס ולאנשים לא קרה כלום קצת כאבים בגב ובצוואר

ושאלתי אליכם אני נוהג ברכב עם בקרת אחיזה נגיד ואני נכנס למצב של עיבוד אחיזה מה אלי לעשות להמשיך בנהיגה רגילה או שאלי ללחוץ בחוזקה על הברקס או להוסיף גז מה אלי לעשות במצב ונגיד אני יכנס לסחרור והמערכת תכנס לפעולה?????

מנסיון עבר המערכת נכנסה והחזירה את התחת חזרה למסלול אבל זה היה במהירות של 20 קמ"ש נגיד ואני נמצא במהירות של 90 קמ"ש??????

עמית

 

קודם כל הדבר הכי חשוב שאתה יכול לעשות זה לא להיכנס למצבים האלה... בטח לא ב90 קמ"ש... תלמד להעריך את החורף ואת הגשם ותדע שלמרות שאנשים חושבים שרכב זה דבר יציב הוא יכול לאבד אחיזה מהר מאוד בגשם אז תלמד לא להיכנס למצבים כאלה...

אם אתה רוצה לדעת מה לעשות במצבים כאלה שום דבר שיגידו לך בפורום פה לא יעזור לך להבין מה לעשות... צריך נסיון... צריך ללמוד וצריך להתאמן... אז אם הבטיחות חשובה לך ואתה רוצה לדעת מה לעשות במצב זה או אחר הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות זה לקחת קורס נהיגה מתקדמת באחד מהמקומות שמציעים קורסים כאלה כמו "אלטרנתיבי" או "מסלולים" ולהתאמן על מה שלמדת כך שכשתיכנס למצב כזה אז כבר באופן אינסטנקטיבי תדע מה לעשות... אני חייב להגיד שלי זה עזר מאוד.

X כ"ס יפניים = X כ"ס צרפתי כפול 1.5

 

1.כועס ומנצח, כועס ומנצח - כמו חתול

2.כרגע למדתם שיעור מהיר איך הופכים לימון ללימונדה

(ממיטב אמירותיו השנונות של מודי בר-און בעת שידור חצי גמר אליפות "ניין בול" בספורט +5)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום תומר

מה שמלמדים בקורס נהיגה מתקדמת זה איך לצאת מהמצב הזה שברכב אין מערכת בקרת אחיזה, לפי מה שאני יודע המערכת לוקחת את אחד הגלגלים הקדמים ונועלת אותו ואז היא הופכת אותו לציר ומשחקת במקביל עם שאר הגלגלים על ידי ברקס וככה היא מחזירה את הרכב חזרה למסלול, זה מה שלמדתי מקריאה באתרים ובמידע על רכב , ושאלתי אליכם

מה אלי לעשות ברגע שהמערכת נכנסת לפעולה להמשיך בנהיגה רגילה או ללחוץ על ברקס??

ואני לא מתכוון לנסות לבדוק את המערכת וגם לא רוצה לכנס לכאלה מצבים אבל מספיק פעם אחת שזה יקרה מה אלי לעשות?

עמית

נולדתי עם הגה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אינך משתולל ומלכתחילה אין לך שום רצון להיכנס להחלקה, תמשיך בנסיעה רגילה ובטוחה !!!

מערכות הבטיחות האילו נועדו ותוכננו לנהגים בעלי יידע וניסיון בסיסי, כך שאין צורך בידע מוטורי או ניסיון מוטורי מוגזם.. (בלי שום קשר אני ממליץ לכולם לעשות קורס נהיגה מתקדמת !!).

 

בקיצור, בנסיעה בטוחה ורגועה אין לך ממה לחשוש בנוגע לכביש רטוב או כתמי שמן.. סע רגיל

והאוטו כבר יעשה את שלו...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי

תודה רבה על העצה ואני מקווה שאני לא יכנס לכזה מצב בחיים ועם כן אני ימשיך לנהוג כרגיל ואני יתן לרכב לעשות את שלו

עמית

נולדתי עם הגה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7418 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...