Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים ,

מי זה שאני דיי הרבה זמן אני לובש גינס ליוויס 507 קלאסי כחול ככה ואני מת לקנות עוד כמה(אני פשוט אוהב בגדי בוקרים),אבל אין לי מושג איפה לקנות גינס של ליוויס במחיר שפוי ,למשל באיזור שלי (חיפה) בגראנד ראיתי אחד שאני רוצה ב600:shock:שקלים.

חשבתי אולי להזמין גינס כזה בEBAY יוצא איזה 55 דולר עם משולח לארץ.

משהו פה אולי יודע איפה אני יכול לקנות גינסים כאלה בארץ במחירים שפויים?

 

תודה מראש(וכן אני יודע שזה נשמע קצת הזוי).

 

אדי.

פורסם

לא כדאי להזמין מ-EBAY ג'ינסים

יכול להיות שהגזרה שתזמין לא תהיה מתאימה לך.

 

אני לא קונה ג'ונסים עד שאני לא מודד

 

למזלי שאחי הגדול טס לתאילנד, ניצלתי את זה שלי ולי יש אותן מידות...שלחתי אותו עם 1000 שקל...חזר עם מזוודה מפוצצת ג'ינסים ובגדים

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

+1

 

ירכא לא רעה בכלל. בעבר אפילו פעלה שם מתפרה מטעם היצרן...

 

הם היו מוכרים גינסים מקונטיינר בצומת התחתונה של ירכא.

Passt scho...

פורסם

אין בירכא 507

גם לא 516

ומי שלובש 507 אמור לדעת את זה.

 

 

אני את ה516 שלי מזמין מחו"ל - בעיקר צרפת, אנגליה, איטליה וגרמניה.

בארה"ב המחירים שלהם מרקיעי שחקים כי הייצור הופסק.

 

את ה-507 עדיין מייצרים עבור השוק האמריקאי והם נמכרים בגרושים בחנויות [20-30 דולר במייסיז \ מרקס אנד ספנסר או חנויות ליוויס]

 

הזמנה של הג'ינס דרך EBAY היא הדרך הפשוטה ביותר בהנחה שאין לך מי שיביא לך את המכנסיים בעצמו.

אם תרצה שמות של מוכרים אמינים ששולחים לארץ בזול - שלח ה"פ

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...