Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בסיוויק 94, מנוע D16Z9 VTEC.

לפני מספר שבועות נסעתי באוטו כשלפתע נדלקה הנורה של השמן ונכבתה לסירוגין במהלך הנסיעה :?. עצרתי בצד, בדקתי שמן, היה חסר ממש מעט אז מילאתי את החסר. המשכתי לנסוע ושוב נדלקה הנורית והפעם המנוע התחיל לנקוש. הרכב נגרר למוסך מוכר. המוסכניק בדק אותו ואמר שהבעיה היא בלחץ השמן, ושכנראה הרשת באגן השמן נסתמה. אכן זה היה המקרה, הרשת פורקה, נוקתה כמו שצריך וחזרה למקום. מאז האוטו נוסע טוב אך ישנה בעיה, בעת התנעתו בבקרים, המנוע נוקש בדיוק כמו שנקש כאשר הייתה הבעיה, ואחרי מספר שניות מפסיק לנקוש.

שאלתי היא: מדוע המנוע נוקש כאשר מותנע בבוקר, וכיצד ניתן לתקן זאת?

תודה מראש. :multi:

פורסם

הרמתי את מכסה השסתומים ע"מ לקבל תמונה כללית של הצטברות פיח, שומן, לכלוך, במנוע, שכן אם ישנו לכלוך באיזור זה של המנוע, קרוב לוודאי שכך המצב גם בתוך המנוע. אנא תנו חוות דעת שלכם לגבי מצב הצטברות הלכלוך, והאם ישנו צורך בניקוי המנוע, והאם יכולה להיות זו הבעיה?

DSC00316.jpg

DSC00318.jpg

DSC00317.jpg

DSC00321.jpg

פורסם

דעתי הצנועה:

המנוע שלך שחור משחור, וכנראה לא הוקפדה בו סדרת טיפולים כנדרש (מתי החלפת שמן בפעם האחרונה?).

הוא מלא בוצה, שדורשת ניקוי יסודי, לא ע"י פלאש מנוע, אלא ניקוי יותר חודרני. פלאש במקרה הזה רק יספח את כל הבוצה למסננת באגן השמן, או גרוע מכך, יסתום מעברי שמן קריטיים בשסתומים ובמיסבים.

 

מצא לך בעל מקצוע טוב ומקצוען, זו עבודה לאחד כזה.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

בכל מקרה תכננתי לבצע את העבודה אצל המוסך, אך רציתי לדעת בפירוט מה לבקש ממנו לעשות.

הציעו לי לרוקן מיכל FLUSH מסוים (אני משער K44) לתוך תא השמן, להתניע את הרכב מס' דקות, לאחר מכן לרוקן את כל השמן, לנקות מסנן אגן שמן שוב, ולמלא שמן חדש (כמובן שהמכונאי עושה הכל). האם זו האופציה טובה? או אולי היא כלל לא תעזור עם רמת הלכלוך הזאת? אם לא, מהי הדרך לנקות את המנוע? פירוקו לגורמים וניקוי יסודי? :shock:

פורסם

אחי אני יגיד לך בפשטות כמו שקרה לשני חברים שלי רוב הסיכויים שקראנק הלך.

תבדוק עם בלחיצה נדיבה על הדוושה יש נקישה עם כן רוב הסיכויים קראנק

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

הנקישות מופיעות רק בעת התנעת הרכב בבוקר (או לחילופין אחרי כ-12 שעות בערך מאז ההתנעה האחרונה)

פורסם

1 - לפרק את אגן השמן ולנקות את משאבת השמן + לנקות בלחץ קיטור את מעברי השמן .

כולל פירוק מכסה השסתומים העליון וניקיון נוסף שם ( האזור שצילמתה )

 

אח"כ - לסגור אגן , ומכסה שסתומים , למלא שמן מנוע לא יקר , ופילטר שמן חדש .

 

2 - כעת לדעתי אין לך ברירה - אתה חייב לבצע פלאשינג להסרת שאריות בוצה במנוע .

 

3 - אחרי הפלאשינג - לרוקן שמן מנוע ולהחליף פילטר שמן שוב - ואז למלא שמן מנוע איכותי המתאים למנוע .

אל תקח סיכון - תן למכונאי מנוסה לבצע את כל הטיפול .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
בכל מקרה תכננתי לבצע את העבודה אצל המוסך, אך רציתי לדעת בפירוט מה לבקש ממנו לעשות.

הציעו לי לרוקן מיכל FLUSH מסוים (אני משער K44) לתוך תא השמן, להתניע את הרכב מס' דקות, לאחר מכן לרוקן את כל השמן, לנקות מסנן אגן שמן שוב, ולמלא שמן חדש (כמובן שהמכונאי עושה הכל). האם זו האופציה טובה? או אולי היא כלל לא תעזור עם רמת הלכלוך הזאת? אם לא, מהי הדרך לנקות את המנוע? פירוקו לגורמים וניקוי יסודי? :shock:

שלום רב,

44K זה תוסף דלק ולמיטב ידיעתי אין להוסיפו לשמן המנוע כדי לא לגרום נזק

בברכה:עופר

פורסם
1 - לפרק את אגן השמן ולנקות את משאבת השמן + לנקות בלחץ קיטור את מעברי השמן .

כולל פירוק מכסה השסתומים העליון וניקיון נוסף שם ( האזור שצילמתה )

 

אח"כ - לסגור אגן , ומכסה שסתומים , למלא שמן מנוע לא יקר , ופילטר שמן חדש .

 

2 - כעת לדעתי אין לך ברירה - אתה חייב לבצע פלאשינג להסרת שאריות בוצה במנוע .

 

3 - אחרי הפלאשינג - לרוקן שמן מנוע ולהחליף פילטר שמן שוב - ואז למלא שמן מנוע איכותי המתאים למנוע .

אל תקח סיכון - תן למכונאי מנוסה לבצע את כל הטיפול .

 

אייל .

 

תודה על התגובה, זה כנראה מה שאעשה.

 

האם מישהו יכול לעמת את הטענה של הבחור מעלי?

  • ספונסר פורום
פורסם

לצערי המצב חמור יותר ממה שתואר בשרשור.

 

בתמונות שצרפת רואים הווצרות בוצה,מה שלא נפוץ במנועים אלו,מה שמעיד על אי החלפת שמנים בזמן ו\או שימוש בשמן מאיכות ירודה.

 

כרגע הנזק כבר קיים,בבוקר המנוע דופק כי מרווחי הסיכה במייסבי גל הארכובה גדלו ,ןמניסיוני הרב במנועים אלו,החלפת מייסבים לא פותרת את הבעיה,הבעיה היא בגל הארכובה(קרנק).

 

התכונן להחלפת מנוע.

 

בברכה,אורן

פורסם

מה הבעיה החלפת מייסבים בלבד? איזו תקלה תצוור לאחר מכן?

אם אני אחליף את הקראנק לאחד תקין + מייסבים חדשים האם התקלה תפתר? האם לשם ביצוע המשימה נרדש פירוק המנוע ממקומו?

 

תודה לכל מי שעוזר.

פורסם

ידעתי שאני צודק שני חברים שלי החזירי את נשמת המנועים שלהם ושניהם היו מטופלים טיפ טופ

זה נראה לי הבעיה בהונדה הרשת במשאבת השמן נסתמת בדופקת את המנוע.

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

נסה קודם לבצע ניקיון במנוע - כמו שכתבתי בתשובה הקודמת :idea:

אם אין ברירה - עוברים לשלב החלפת או תיקון קרנק "גל ארכובה"

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • ספונסר פורום
פורסם
מה הבעיה החלפת מייסבים בלבד? איזו תקלה תצוור לאחר מכן?

אם אני אחליף את הקראנק לאחד תקין + מייסבים חדשים האם התקלה תפתר? האם לשם ביצוע המשימה נרדש פירוק המנוע ממקומו?

 

תודה לכל מי שעוזר.

 

לרוב הבעיה היא בקרנק עצמו,והחלפת מייסבים בלבד לא פותרת את הבעיה,אם תחליף לקרנק במידות המקוריות,+מייסבים חדשים,הבעיה תיפתר,וכן,לצורך החלפת גל ארכובה יש צורך בפירוק המנוע מהרכב,אם המנוע עשה כבר יותר מ150 אלף ק"מ,אני הייתי ממליץ על החלפה.

אורן

×
×
  • תוכן חדש...