Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה זמן הייתי ביד אליהו ובחוץ חיכתה קורבט,

טוב בקיצור, אני יודע במכוניות שביבוא אישי יש סיומת משו כמו 01 או משו בסגנון

ולקורבט היה סיומת 15,

זה הגיוני?? יש עוד סיומות למכוניות ביבוא אישי??

 

צירפתי גם תמונות, אוהד

**מחקנו לך את התמונות. אין להעלות תמונות עם מספרי רישוי גלויים ללא אישור הבעלים. הנהלת הפורום. **

פורסם

היו ימים בהם למשטרה(רכבים סמויים) ולייבוא אישי היו את הסיומות 15, 00, 60 וכדומה.

 

כיום המספרים הם קצת מעורבבים יותר.

 

גם ליבואני הרכב מוקצים היום מספרים לפי סדרות, כך שאפשר למצוא סיומת כמו 66 על רכבים רבים ושונים.

פורסם

אוקיי הבנתי,

אז איזה מספרים היום/בעבר נתנו למכוניות ביבוא אישי?

 

וגם אם זה מוקצה לכל חברה מספרים מסוימים מהם?

פורסם

יש הרבה סיומות ליבוא אישי: 00,15,14,57,60,61,68

נראה לי שכתבתי את כל הסיומות.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

אני זוכר את הרכב הזה עוד מלפני 5 שנים כשהבעלים היה גר בקרית אתא. טוב לראות שהרכב עדיין על הכביש.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

דרך אגב, אין כזה דבר סיומת ל"יבוא אישי".

יש כזה דבר סיומת ל"רישוי עצמי", משמע שאת הרישוי לרכב הזה עשה בעליו ולא יבואן.

בתקפוה שבה נותנים את אותה סיומת קורבט 69 מארה"בביבוא אישי, M6 חדשה מגרמניה ביבוא אישי,ניידת עם מספר אדום שמתאזרחת, רכב מדינה,מונית שמתאזרחת ורכב דיפלומטי שמתאזרח, כולם מקבלים את אותה סיומת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

00: רישוי מחדש



14: רישוי מחדש עם תחילית 9

15: רישוי מחדש

57: רישוי מחדש עם תחילית 9

60: רישוי מחדש עם תחילית 9

61: רישוי מחדש עם תחילית 9

68: רישוי מחדש עם תחילית 9

היו ימים בהם למשטרה(רכבים סמויים) ולייבוא אישי היו את הסיומות 15, 00, 60 וכדומה.

אף פעם

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אף פעם

 

60 ו 00 אתה בעצמך ציינת שהייתה סיומת של רישוי עצמי.

סיומת 15, בניגוד מוחלט למה שאתה מטעה אנשים, בהחלט שימשה לאורך שנים רבות לציון רישוי עצמי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אף פעם

אם לא יודעים לא חייבים להגיד סתם

 

שכן שלי הוא קצין במשטרה ובעבר הוא היה מדורניק

הוא היה נוסע על לגאסי לבנה עם מספר 00 בסוף של המשטרה (סמויה)

אחרי זה שהוא נהיה קצין הוא קיבל פאסאט לבנה עם מספר 15 בסוף

והיום יש לו הונדה אקורד כסופה עם מספר סידרתי

×
×
  • תוכן חדש...