Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני משתמש ב-MOBIL 1 10W40 בלבד ובפעם האחרונה קניתי אותו בסניף אוטו דיפו במערב ראשון (בתוך אייס) .

דרך אגב המחיר הוא 199 ש"ח.

מקווה שעזרתי , אורי.

אורי,

בעקבות ההמלצה שלך קפצתי לשם לבדוק אם אכן יש - והתאכזבתי

יש רק את ה Mobil Super S בצמיגות 10W40

המוכר אמר לי שאף פעם לא היה להם את ה Mobil 1 בצמיגות הנ"ל אז איך יכול להיות שקנית את זה משם?

לנטרה 95'

חדש בפורום :-)

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אחינו, כולה יונדאי לנטרה 95 , זה לא מרצדס חדשה ולא פולקסוואגן טוראג'.

 

נכון יש שיגידו שאוטו מתיישן צריך לפנק אותו ,

 

אבל מספיק שמן 10/40 של דלקול בדרגה SJ ב60 ש"ח , או LM צבע זהב ב80 ש"ח.

 

תקפיד להחליף כל 10,000 ק"מ ואם אתה נוסע הרבה בעיר ורוצה לפנק את האוטו תחליף כל 7500 +מסנן מקורי.

 

מיותר לקנות שמנים מיוחדים במעל 80-90 ש"ח .

פורסם

קודם כל אני באמת ממש מצטער שהיגעת לשם ולא מצאת את השמן , אבל למען הסר ספק אז צילמתי את השמן ,הייתי מצלם גם את החשבונית אבל כבר אין לי אותה. אני מאמין שכנראה הבחור שדיבר איתך לא מעודכן , למנהל הסניף קוראים שלומי ואני בטוח שהוא היה מפנה אותך למדף שבו נמצא השמן אני בכל אופן קניתי שם . מחר כנראה אני אהיה שוב בסניף אני מוכן לבדוק שוב ולשלוח לך הודעה אם יש את השמן. (התמונה בקובץ המצורף, אתה יכול לראות את המחיר במדבקה למעלה).

Photo0051.jpg

פורסם

ori sahar

 

אף פעם לא ראיתי MOBIL1 באייס כמו שאתה מתאר. "דלקול" הם מייבאים אותו מארה''ב ומוכרים אותו בצמיגות 0W/40 המיותרת ב-200 ש''ח.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

אורי סהר,

השמן בתמונה הוא לא 10W40, אתה מבלבל בין 0W40 ל 10W40

זה אכן Mobil 1 אבל לא בצמיגות שאני צריך.

לנטרה 95'

חדש בפורום :-)

פורסם

אגב, קצת מרגיז הקטע של המיכלי 4L שבהם משווקים שמני MOBIL.

במקרה של הרכב שלי מדובר על כ-5 ליטר שמן במנוע,ולכן אני נאלץ כל פעם לקנות 2 מיכלים, אחד של 4 ליטר ועוד אחד של 4 ליטר בשביל התוספת הקטנה. (זה מגיע גם במיכל של ליטר שעולה כמעט כמו 4 ליטר)

זה קצת מרגיז לכן אני שוקל בפעם הבאה לרכוש שמן מסוג אחר, לא פחות איכותי, שמגיע במיכל 5L.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, אתה בכל מקרה שומר את המיכל השני להחלפה הבאה אז מה זה משנה כל כך?

לנטרה 95'

חדש בפורום :-)

פורסם
אגב, קצת מרגיז הקטע של המיכלי 4L שבהם משווקים שמני MOBIL.

במקרה של הרכב שלי מדובר על כ-5 ליטר שמן במנוע,ולכן אני נאלץ כל פעם לקנות 2 מיכלים, אחד של 4 ליטר ועוד אחד של 4 ליטר בשביל התוספת הקטנה. (זה מגיע גם במיכל של ליטר שעולה כמעט כמו 4 ליטר)

זה קצת מרגיז לכן אני שוקל בפעם הבאה לרכוש שמן מסוג אחר, לא פחות איכותי, שמגיע במיכל 5L.

 

למה זה צריך להרגיז? רק פעם הראשונה אתה קונה 2 ג'ריקאנים, 3 החלפת שמן עתידית צריך לקנות רק ג'ריקאן 1.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

אוקיי דיברתי כרגע עם נציג מחלקת השיווק של דלקול והוא אמר לי שהם לא מייבאים לארץ את ה Mobil 1 10W40

אבל הוא אמר שכל רכב שלוקח שמן בצמיגות 10W40 יכול לעבור גם לשמן בצמיגות 0W40

 

האם זה נכון? והאם זה מומלץ לעבור להשתמש פתאום ב 0W40 אחרי כל כך הרבה שנים עם 10W40?

לנטרה 95'

חדש בפורום :-)

פורסם
תן לי את כל המספרים של ברקוד מהאריזה

 

5055107427392

 

בגב האריזה יש מדבקה לבנה שצריך להסיר אותה כדי לראות שרשום בפנים MADE IN TURKY

 

זה השמן

08032009133944.jpg

CoupéF7R

פורסם
אוקיי דיברתי כרגע עם נציג מחלקת השיווק של דלקול והוא אמר לי שהם לא מייבאים לארץ את ה Mobil 1 10W40

אבל הוא אמר שכל רכב שלוקח שמן בצמיגות 10W40 יכול לעבור גם לשמן בצמיגות 0W40

 

האם זה נכון? והאם זה מומלץ לעבור להשתמש פתאום ב 0W40 אחרי כל כך הרבה שנים עם 10W40?

 

לדעתי ההמלצה הנ"ל לא טובה. היצמד להוראות היצרן. בנוסף, מנוע ישן יכול לפתח בעיית נזילות לאחר מעבר לשמן דליל מידי.

פורסם
5055107427392

 

בגב האריזה יש מדבקה לבנה שצריך להסיר אותה כדי לראות שרשום בפנים MADE IN TURKY

 

זה השמן

 

לפי הברקוד זה בריטניה

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
לפי הברקוד זה בריטניה

 

זה הברקוד (הבינלאומי) של המוצר, וכתוב מיוצר בטורקיה. יש עוד super-S 10W40 (שנראה בדיוק אותו דבר), רק שעל זה רשום Made in EU, והברקוד שונה.

CoupéF7R


×
×
  • תוכן חדש...