Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב שלום,

יש לי לנטרה 95' ואני רוצה לפנק את המנוע.

 

אני מחפש Mobil 1 10W40

לינק לשמן

הייתי אתמול באוטו דיפו חולון ולא מצאתי את השמן המדובר, היה להם רק את ה Mobil S בדרגת צמיגות הזו.

לנטרה 95'

חדש בפורום :-)

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום רב !

השמן נמכר ברשת אייס.

היום ביקרתי במקרה באייס, ונתקלתי בשמן מתוצרת מוביל 1, כמדומני במחיר של 120 שקל לא ידוע לי האם הוא מכיל 4 ליטר או 5, לא התעמקתי לא במחיר ולא בכמות.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה תוכל להגיד באיזה סניף ביקרת? כי אצלי בחולון זה סניף אייס ביחד עם אוטו דיפו ואין שם את השמן הזה.

לנטרה 95'

חדש בפורום :-)

פורסם
צביקה תוכל להגיד באיזה סניף ביקרת? כי אצלי בחולון זה סניף אייס ביחד עם אוטו דיפו ואין שם את השמן הזה.

 

שלום רב !

אני מדבר כמובן על סניף אייס בנתניה, במתחם ביג פולג גנדן, סמוך לאיקיאה.

אני מניח שהשמן אמור להמצא בכל הסניפים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

השמן נמכר ברשת אייס.

היום ביקרתי במקרה באייס, ונתקלתי בשמן מתוצרת מוביל 1, כמדומני במחיר של 120 שקל לא ידוע לי האם הוא מכיל 4 ליטר או 5, לא התעמקתי לא במחיר ולא בכמות.

בברכה

צביקה

 

אף פעם לא ראיתי MOBIL1 באייס כמו שאתה מתאר. "דלקול" הם מייבאים אותו מארה''ב ומוכרים אותו בצמיגות 0W/40 המיותרת ב-200 ש''ח.

 

כל השאר הם MOBIL של EXXON מסינטטי מלא S עד מינראלי. תוצרת בריטניה ופולין. במחירים 120-160 ש''ח.

 

לפותח השרשור: למה אתה נעול דווקה על זה, אם לא מייבאים אותו? מה רע בחצי-סינטטי ממותג אחר? העיקר לא למשוך עם ההחלפות.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

Burzum,

אני לא נעול על Mobil 1 אבל אני ממש לא אקח Mobil S כי אני לא יודע מה זה המוצר הזה...באף מקום באינטרנט לא מצאתי איזכור למוצר שנקרא Mobil S, לעומת זאת ל Mobil 1 יש אזכורים בכל מקום. ובכלל Mobil זה מותג בין הכי ידועים בעולם, הייתי מעדיף Amsoil אבל הבנתי שאין אותו בארץ.

שקלתי גם לקנות Valvoline אבל מחמת כמות הזיופים שמתסובבים בשוק העדפתי ללכת על Mobil.

 

אגב בלינק שהבאתי רשום שהשמן הוא סינטטי מלא

Fully synthetic formula with SuperSyn Technology

לנטרה 95'

חדש בפורום :-)

פורסם
Burzum,

אני לא נעול על Mobil 1 אבל אני ממש לא אקח Mobil S כי אני לא יודע מה זה המוצר הזה...באף מקום באינטרנט לא מצאתי איזכור למוצר שנקרא Mobil S,

 

:shock:

 

http://www.autobarn.com.au/products/10/68/1731584/

 

 

שקלתי גם לקנות Valvoline אבל מחמת כמות הזיופים שמתסובבים בשוק העדפתי ללכת על Mobil.

 

זה שמועות?

 

אני משתמש ב-VALLVOLINE לצי הרכבים של החברה על בסיס קבוע. מדובר על מספר רכבים. DURABLEND 10W/40 של 5 ליטר עולה בסביבות 110-120 שקל.

 

לאחרונה אני גם משתמש ב-EUROL TURBOCAT 10W/40 שמן הולנדי מקורי, מגיע בג'ריקאן 5 ליטר במחיר של 70 ש''ח.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

MOBIL S זה שמן מצויין, אני משתמש בו כבר מספר שנים. ( 5w40 )

גם בצ'מפיון עד לא מזמן היו שמים אותו בטיפולים למנועי ה1.8T. (במחיר מופקע להפליא)

http://www.mobil.com/Poland-English/Lubes/PDS/GLXXENPVLMOMobil_Synt_S_5W-40.asp#ProductDescriptionTitle

 

תסתכל באיזה תקנים תומך ה MOBIL S ותבין שאין שום הבדל,רק הבדלי מיתוג בשל ארץ ייצור שונה (ה S מיוצר בפולין למיטב ידיעתי)

 

בשביל יונדאי לנטרה 95, הייתי משתמש ב LM 10-40 זהוב (או זה עם התוסף) או ESSO יחד עם פילטר מקורי,

לא צריך סתם להשתולל. עדיף לבצע החלפות שמנים תכופות יותר עם שמן יותר זול אבל לא פחות טוב, מאשר לקנות מוביל 1 ב300-350 בלי הצדקה. (אלה המחירים באוטו דיפו ללא מבצע לפי מה שראיתי פעם אחרונה)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
תסתכל באיזה תקנים תומך ה MOBIL S ותבין שאין שום הבדל,רק הבדלי מיתוג בשל ארץ ייצור שונה (ה S מיוצר בפולין למיטב ידיעתי)

מישהו יכול לאשר את זה?

האם אכן אין הבדל בין Mobil 1 לבין Mobil Synth S ?

לנטרה 95'

חדש בפורום :-)

פורסם

אני משתמש ב-MOBIL 1 10W40 בלבד ובפעם האחרונה קניתי אותו בסניף אוטו דיפו במערב ראשון (בתוך אייס) .

דרך אגב המחיר הוא 199 ש"ח.

מקווה שעזרתי , אורי.


×
×
  • תוכן חדש...