Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נמצא בשלבי בנית מערכת כאשר יש לי ב 206 מערכת של קלריון 676, ואני מחפש לבנות מערכת ברמה גבוהה (SQ) וכעת בשלבי חיפוש מגבר, סאב וקומפוננט. הסאב הולך להיות JL AUDIO 10w1v2-4

בנוגע למגבר האפשרויות הן מגבר אחד איכותי של 4 ערוצים או 2 ערוצים ומונו. אשמח לקבלת חוות דעת על

מונובלוק ECLIPSE XA-1000 ,

מגבר 4 ערוצים SOUNDSTREAM XTA 720.4 ,

HIFONIX ZXI6006 מגבר 2 ערוצים

פורסם

לא ברור איך בחרתה את החלקים הנ"ל ,או מה התקציב שלך.

אבל הכי קל זה לקנות מגבר 4 ערוצים איכותי של 100RMSX4 {סאנדאון100.4\RS4\NAKAMICHI PA4100 פאס}

מחיר מוערך בין 1500-2000 שח

{את השניים המודגשים יש משומשים בפורום מכירה אודיו}

לחבר לו בגישור סאב: 12W3v3-4 מחיר מוערך 1500 שח

http://mobile.jlaudio.com/products_subs.php?series_id=25

וסט קידמי קומפוננט איכותי HAT קלארוס מחיר 1950 שח

×
×
  • תוכן חדש...