Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

אני מעוניין למכור את הרכב, הבעיה היא שאני לא מהתותחים בזה, איך אוכל למכור את הרכב במחיר הכי גבוה שאפשר, מה אני צריך לעשות; מה להגיד לקונה וכו', עזרתכם נחוצה, אני אפרט קצת על הרכב שתדעו מה הבעיות שיש לי ושמונעות ממני למכור את הרכב במחיר גבוה :

 

מאזדה 6 דגם לקצ'ורי 5 דלתות

שנת 2004

קילומטרז' 148K ק"מ

אוטומט מנוע 2000

יד ראשונה

מחירון הרכב; 76500

 

מנוע הוחלף: מנוע קיים כרגע הוא שנת 2008 עשה עד עכשיו 25K ק"מ

פנס אחורי צריך להחליף אותו + תיקון צבע

זרועות אחוריים עליון ותחתון צריך להחליף אותם עולים בחברה כ- 4000 ש"ח

שריטות בחלק מפלסטיקת הרכב הפנימית.

ניקוי ריפוד פנימי.

 

תודה לעוזרים

פורסם

תספר את כל מה שאתה יודע על הרכב לקונה . תקבע לעצמך מחיר מינומום ותזדיין בהרבה סבלנות. במקומך הייתי מתקן את הליקויים הקוסמטיים ושומר את הקבלות , התחושה של הקונה טובה יותר כאשר הרכב נראה יפה ומסודר

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

תחליט על מחיר יעד שאתה לא מוכן לרדת ממנו, ובסוף תמכור. העיקר שהמחיר יהיה הגיוני.

 

בכל מקרה, מחירון או קרוב אליו לא תקבל על רכב כזה. יש לו ק"מ גבוה.

 

לדעתי לקבל מחיר טוב לרכב הזה הוא לגרד את ה70 מלמטה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

איך יכול להיות שמחיר המחירון כ"כ נמוך?

מחיר הרכב בקנייה היה קרוב ל -160 אלף שקלים אם לא יותר.

 

למה המנוע הוחלף?

המנוע אומנם עשה די הרבה ק"מ יחסית לשנת הייצור, אבל עדיין מנוע צריך להחזיק עוד עשרות (אפילו מאות )אלפי קילומטרים.

פורסם

כן יודע אל תפזר מלח על הפצעים, כשההורים רכשו את הרכב הוא עלה 161000 ש"ח וכשאני קניתי מההורים עלה 85000 ש"ח ועכשיו הוא ממשיך לצנוח.

 

מנוע הוחלף כי אח שלי נסע ברכב 400 ק"מ ולא שם לב שצריך לבדוק שמן. ואז...

פורסם

תכין הסבר אמין לסיבת החלפת המנוע, עם כל הניירות שמוכיחים טיפולים מסודרים עד הקילומטראג' שאתה טוען שהאוטו עשה. מנוע כזה מחזיק חצי מיליון ק"מ בשימוש ותחזוקה איכפתיים.

פורסם

אני במקומך הייתי מצחצח את האוטו, זה מראה על רצינות, אם הרכב יהיה מלוכלך אנשים לא יאהבו להסתכל עליו.

בקשר לחלקים שצריך לתקן, תסביר לקונים הפוטאנציאלים בידיוק מה צריך החלפה/תיקון כדי לא לגרום לסיבוך משפטי.

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם

שריטות בחלק מפלסטיקת הרכב הפנימית.

ניקוי ריפוד פנימי.

 

תודה לעוזרים

 

קח את הרכב ל'אוטופיקס' כדי שיעלימו את השריטות האלה, אתה חייב (כפי שכבר רשמו החברים האחרים) להביא את הרכב למצב קוסמטי טוב ככול האפשר.

 

את החלפת המנוע אפשר לשווק כיתרון כיוון שאפסת את הבלאי של המנוע (אבל לא של שאר המכלולים).

פורסם
כן יודע אל תפזר מלח על הפצעים, כשההורים רכשו את הרכב הוא עלה 161000 ש"ח וכשאני קניתי מההורים עלה 85000 ש"ח ועכשיו הוא ממשיך לצנוח.

 

מנוע הוחלף כי אח שלי נסע ברכב 400 ק"מ ולא שם לב שצריך לבדוק שמן. ואז...

 

זאת לא הסיבה.לא צריך לבדוק שמן.גם לא מים.לא אחרי 400 ק"מ ולא אחרי 4000 ק"מ. זה לא זיל צבאי.

ברכב מודרני יש התראת שמן נמוך והוא לא אמור לרדת כמו פעם. (בכריזמה 2003 שלנו עם 77000 ק"מ מעולם לא ירד השמן יותר מהאמצע בין MIN ל-MAX עד שהגיע להחלפה שנתית של שמן איכותי, מעולם לא הוספנו כלום , מעולם לא היתה אף תקלה.מתפקד בדיוק כמו שהיה חדש)

אם תגיד שמישהו אהב לראות את המחוגים הרבה באדום יישמע יותר סביר.

שוטה מי שייקנה את הסיפור והאוטו.

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אם המצב שמן מבחינת כמות לא אופטימלי בקלות אתה הורג מנוע.

 

אני הרגתי מנוע של גטס,שהיה חסר לו קצת.

 

השתוללתי עם האוטו עד שהרכב הגיע למצב של חוסר שימון בזמן שאני נוסע בזווית בכיכר :roll: חוסר שימון... משם מנוע תפוס זה לא רחוק.

פורסם
מנוע הוחלף: מנוע קיים כרגע הוא שנת 2008 עשה עד עכשיו 25K ק"מ

 

סביר שהמנוע שהורכב אצלך ירד למעשה מרכב אחר שככל הנראה עבר תאונה והושבת.

כמה ק"מ עבר המנוע על הרכב האחר ואיזו אסמכתא יש לך לאמת זאת?

כמה ק"מ אתם נסעתם על המנוע הזה?

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...