Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מר מיכאל קרמי היקר (וכנראה גם הדיסלקט),

אולי הפעם היית חייב להגיב אבל גאון גדול לא יצאת בתגובה שלך, אז אם למדת לקרוא אי פעם, אנא הראה לי ברוב טובך איפה קראת את צמד המילים "עבודה זרה".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

עידן, ככה זה כשהזהב השחור הופך לזהב אמיתי על קירות בתי מלון.

 

זו בדיוק הבעייה,מחיר הזהב השחור ירד משמעותית,אל תטעו, גם בדובאי יש מיתון (נכון,מיתון שם זה לא המיתון בארץ, אבל יש מיתון).

 

אז אחד מישראל יוחד להסתובב שמה בלי בעייה?

 

לא,כי בעלי דרכון ישראלי בעקרון לא מורשים להכנס לדובאי.

 

בעלי דרכון ישראלי לא יכולים להיכנס לדובאי,רק בעלי דרכונים זרים.

 

נכון ולא נכון-אמנם ישראלים באמת לא יכולים להגיע לדובאי, אבל מזה 3 שנים שישראלים מגיעים לדובאי בצורה מאורגנת לפחות פעם בשנה (אנוכי ביקר שם לא מזמן).

הביקור למטרות עסקים ללא החתמת דרכונים עם איסורים כאלה ואחרים.

 

אז זה מצידי כמו שכם, ועוד מדינה שממנת את אלה שיורים עלינו כל יום.

 

שתיהיה בריא, השטויות שאתה לפעמים כותב...

 

1.בתור אחד שראה את שכם מבפנים אני מבטיח לך שדובאי זה לא שכם.

2.דובאי לא מממנת טרור ויותר מזה, עד כמה שזה תלוי בה- הפלסטינאים יכולים ללכת לקיבינימט,מבחינתם אם הפלסטיניים היו נמחקים איכשהו מכדור הארץ,הם האחרונים שהיו מזילים על כך דמעה (ואת זה אני אומר לך משיחות עם מוסלמים "דובאיים").

3.תיהיה בטוח בכל שהסכמי השלום הבאים שיהיו למדינת ישראל יהיו עם מדינות כמו דובאי,קטאר,ערב הסעודית וכו', אלה המדינות המוסלמיות המתונות שהלוואי שיהיה איתם שלום,אשמח מאוד לבקר במדינות האלה.

 

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
מר מיכאל קרמי היקר (וכנראה גם הדיסלקט),

אולי הפעם היית חייב להגיב אבל גאון גדול לא יצאת בתגובה שלך, אז אם למדת לקרוא אי פעם, אנא הראה לי ברוב טובך איפה קראת את צמד המילים "עבודה זרה".

מיכאל כרמי לא קרמי

הייתי בטוח שכתוב עבודה זרה , זה לא משנה כי עדיין הצגת את הדברים בזלזול מבלי להבין את פשרם, ותעשה לי טובה בוא לא נכנס לויכוח עכשיו

 

נ.ב בתור מנהל פורום הייתי מצפה ממך לסגנון כתיבה אחר

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

הצגתי את הדברים בזלזול כי בדוגמא הספציפית שנתתי יש טעם לזלזול.

מצד שני לא אמרתי, "יש לך כיפה אז אתה חרה אנושי" ואני גם ממש לא חושב ככה, שזה מה ש VOLK עושה בקשר לכל איסלמי באשר הוא.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ביגרה, אמרתי בנושא אחר שאם יש בעזה איזה אבא שמחנך את הילדים שלו לאהוב כל בנאדם, וולמוד הרבה ולהיות אנשים טובים, והוא בעצמו מתפרנס רק בכבוד ולא רוצה לפגוע אף אחד, מצידי תביא אותו לחיפה שיחייה פה, כי אין לי בעייה עם אנשים טובים.

 

אבל אתם בעצמכם אמרת שלמי שיש דרכון ישראלי לא נכנס לשם, הם לא אוהבים ולא רוצים ישראלים, אז בשהילי הם לא אנשים טובים.

 

ואם הם מתונים שישנו את השיטה שלהם, ואז נראה באמת מה הם.

פורסם

VOLK,

 

כמה דברים לי אלייך:

 

1.אתה לא טס לדובאי לא בגלל ששונאים אותך שם,אתה לא טס לשם כי אין יחסים דיפלומטיים רשמיים בינם לבין ישראל.

 

2.דברים לא מתנהלים בצורה של "אז שישתנו ואז נראה",הכל הרבה יותר מורכב.

 

3.האנשים שיצא לי לפגוש שם וגם פה בהונג קונג מאוד נאורים, אלה אנשים שאם תישב איתם לשיחה אחד על אחד הם לרוב יצדדו דווקא בישראלים כי גם מבחינתם הפלסטינאים מהווים סוג של מטרד,בייחוד מכיוון שישראל אומנם נראית כמו נקודה על כדור הארץ אבל בכל מקום בעולם יהודים מחזיקים בעמדות מפתח וכל הסיפור הזה עם הפלסטינאים מקשה עליהם לנהל מסחר תקין עם ישראל (ובהחלט מתנהל מסחר בין דובאי לישראל,פשוט הכל עובר דרך צד שלישי).

 

 

צד מהגישה הלוחמנית של "אם אני לא יכול לטוס לשם אז הם לא טובים בשבילי".

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

בואו נזכור גם שהדובאיים, חוץ מהעובדה שהם מוסלמים, הם גם אנשי עסקים עם אינטרס אמיתי לעשות עסקים עם ישראל והיהודים.

הם לא שונאים אותנו באמת אבל הם חייבים להתעלם מאיתנו בהמון מישורים כדי שהיחסים שלהם עם מדינות הקרובות אליהם יהיו תקינים.

פורסם

גאונות לשמה: רכב שכולו כרום, בארץ שבה יש גשם אחת לכמה שנים, בפינה הפון-צפון-מזרחית של הבית ברחוב X מספר 13 בדיוק לחצי דקה.

לא הייתי רוצה שאחד כזה יופיע מאחורי ביום קיץ. אפשר להשתזף ממנו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ככה שבינתיים, בשדה התעופה בדובאי, יושבת להן אלפי מכוניות *חדשות* עם המפתחות בפנים...

 

בגלל זה שחר פאר לחוצה אש על הטורניר :lol:

פורסם

לא הייתי רוצה שאחד כזה יופיע מאחורי ביום קיץ. אפשר להשתזף ממנו.

לא יודע להשתזף אבל כשאחד כזה בא מולך מאחורי הפינה והשמש מאחוריך בטוח אפשר להתעוור מזה :roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אוייש זה מזעזע ...

לצפות רכבים בכרום :shock::shock::shock:

 

נאורות - הפרדת מוחלטת של דת ממדינה ומתן חופש פולחן

מדינה לא תהיה נאורה כל עוד יש בה נורמות שנובעות מתכתיבים דתיים..

לא כל הדתיים ששומרים שבת מקפידים על אי פתיחת בקבוקי קולה , אי חיתוך נייר טואלט וכו'

אלה שכן מקפידים , ה"נאורות" שלהם מקבילה ל"נאורות" שיש בטהרן..

 

דיי כבר לדחוף פוליטיקה לכל שרשור ..

2001 Opel Astra 1.6

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הם כל כך עשירים שהם ייבשו חלקת ים ענקית והפכו אותה למין יבשת בצורת עץ :shock:

7.jpg

 

הם לא ייבשו חלקת ים, את אי הדקל והאיים בצורת כדור הארץ והמדינות הם בנו בעזרת ספינות ששאבו חול מקרקעית הים. החול שנשאב נפלט מצינורות לכדי הצורות הללו בעזרת הרבה טכנולוגיה ומחשבים.

http://www.youtube.com/watch?v=wlfwumKgKko&feature=related

 

Cut_Out_The_Universe_S.jpg


×
×
  • תוכן חדש...