Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמנות חדשות .....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוי, איך שאני אוהב צמיגים שמנמנים לב.מ.וו הישנות.... :yum:

 

norm_E1A854E1F2CE45C08269CBABC59CD5B7.JPG

הראל.

 

רק חבל שהרכב בתמונה עבר ניתוח להסרת כלייה.... חסרה לו אחת מקדימה... :?

 

או שפשוט איחדו את שתיהן?

פורסם
רק חבל שהרכב בתמונה עבר ניתוח להסרת כלייה.... חסרה לו אחת מקדימה... :?

 

או שפשוט איחדו את שתיהן?

 

בימר בעור סיאט :lol:

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
ידידי, אני חושש שטעית בפורום.

מקסטיונינג זה השכנים ליד.... :twisted:

 

אני אישית לא אהבתי אף אחד מהרכבים בתמונות.. :shock:

הוא כבר פירסם את זה שם.

 

norm_A29A852AF26A400A9872B856FD7883DE.JPG

 

ממש משעמם לאנשים בימינו...

והילדים בזהב חושבים שיש לו טורבו לפי השעונים שהוא שם באוטו.

:biglaugh:

פורסם
אוי, איך שאני אוהב צמיגים שמנמנים לב.מ.וו הישנות.... :yum:

 

norm_E1A854E1F2CE45C08269CBABC59CD5B7.JPG

הראל.

 

רק חבל שהרכב בתמונה עבר ניתוח להסרת כלייה.... חסרה לו אחת מקדימה... :?

 

או שפשוט איחדו את שתיהן?

 

הסבר? :)

פורסם

התמונה של הבימר העלתה בי זיכרון מעניין.. ביליתי את הסופ"ש בנצרת וטיילתי בסביבה.. לא ראיתי כמות כזאת של אלפות (נדירות), בימרים ו-VR6 בחיים שלי... אבל אלפות ספרינט מלוקקות ובימר פשוט מלהיבים.. מזל שאני הולך לראות את זה כל סופ"ש, ובאסה שאין לנו פה!

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

 

הסבר? :)

 

לב.מ.וו בד"כ מקדימה יש בגריל שני ריבועים ("כליות").

 

לזאת יש רק ריבוע אחד.

 

"כליות"?

לפי מה שאני יודע ביפאן מכנים את BMW בתור "המכונית עם הנחיריים".

172

פורסם
התמונה של הבימר העלתה בי זיכרון מעניין.. ביליתי את הסופ"ש בנצרת וטיילתי בסביבה.. לא ראיתי כמות כזאת של אלפות (נדירות), בימרים ו-VR6 בחיים שלי... אבל אלפות ספרינט מלוקקות ובימר פשוט מלהיבים.. מזל שאני הולך לראות את זה כל סופ"ש, ובאסה שאין לנו פה!

 

 

הם היו פה פעם ועברו לשם.....בדרכים חוקיות ובכאלה פחות חוקיות...

×
×
  • תוכן חדש...