Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רכב משנת 95, מעל 200 אלף ק"מ, בדיקת הגזים שלו מעולה. המנוע לא תמיד מניע מייד.

היום החלפתי את גומיית מכסה שסתומים ונגלתה לעיני בוצה נכבדה.

המוסכניק המליץ לי לבצע פלאשינג אך לא היה לי זמן.

הוא ניסה לנקות כמה שניתן אך הזהיר שהפילטר שמן יסתם.

נסעתי ללא בעיות והחניתי את הרכב.

לאחר כמה שעות התחלתי לסוע ולאחר שתי דקות נורת לחץ שמן דלקה.

החניתי את המכונית מייד לשינת לילה :-)

 

עכשיו אני מתלבט האם להחליף שמן+פילטר או לבצע פלאשינג.

 

אני מניח שה"בוצה" חוגגת לה ויכול להיות שהיא סותמת עכשיו חלק ממעברי השמן.

 

אשמח לשמוע דיעה מניסיון.

פורסם

השאר את הרכב במנוחה כללית - אל תניע ( יש לך בעיית שימון במנוע :idea: עם סיכוי לנזק )

 

צור קשר עם המכונאי שלך - או הזמן שרותי גרר , שיקחו את הרכב למוסך .

 

הטוב ביותר - לפרק את אגן השמן ולנקות את משאבת השמן + לנקות בלחץ את מעברי השמן .

כולל פירוק מכסה השסתומים העליון וניקיון נוסף שם

 

אח"כ - לסגור אגן , ומכסה שסתומים , למלא שמן מנוע לא יקר , ופילטר שמן חדש .

 

כעת לדעתי אין לך ברירה - אתה חייב לבצע פלאשינג להסרת שאריות בוצה במנוע .

 

אחרי הפלאשינג - לרוקן שמן מנוע ולהחליף פילטר שמן שוב - ואז למלא שמן מנוע איכותי המתאים למנוע .

אל תקח סיכון - תן למכונאי מנוסה לבצע את כל הטיפול .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תודה על העצה. עשיתי את כל מה שתיראת אך לא היה צורך בפלאשינג.

את המשאבת שמן המוסכניק ניקה בחומר מיוחד.

עכשיו הרכב נוסע ומרגיש נקי :-)

פורסם

טוב שכך.

 

לעניין הכותרת שלך, אנא גש לקישור שבחתימתי לכללים והנחיות לכתיבה בפורום הטכני. כדי שלהבא, תכתוב על פי הכללים.

 

שים לב לדרישות, למשל, סוג רכב מדוייק.

 

תודה ושבת שלום.

 

דני-ההנהלה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...