Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמת אי אפשר לראות כי לא מצאתי בחיפוש.אני שואל אם אפשר לשים 6.5 בתוך ה5X7 המקורי,לא אם אפשר לשים 6.5 בבניה,כי בבניה אני יודע שאפשר לשים.אבל עם בניה הרמוקלים כ"כ בולטים שכל ילד בן 17 שיעבור ליד האוטו הוא פוטנציאל לגניבה.

פורסם

באיזי מודל מדובר?

מזדה 323 1998 המידות מקדימה הן 6.5 שזה יושב בול אבל צריך הגבה כדי שלא יפגע החלון במגנט הרמקול

פורסם

באמת?באסה.אגב התקשרתי לתומר מתומקאר ברינתיה והוא אמר לי שאפשר רק אם נחתוך קצת את הצד של הרמקול ונחתוך מהפח של הרכב.

פורסם

בגלל זה ההתקנות של תומר תוארו בפורום בצורה כזאת ציורית

ומה אחר כך הרמקול יתפס רק באמצעות 2 ברגים? ומאיפה ברמקול הוא רוצה לחתוך?:shock:

 

אלי

 

פורסם

אם עד עכשיו היה לי ספק קל בנוגע לטיב ההתקנה בתומקאר, הרי שעכשיו כבר אין.

נשמע כמו מתכון בטוח להרס\נזק, לא הייתי שולח לשם אפילו לא את חמותי להתקנה.

 

בהצלחה.

פורסם

כשאני התקנתי אצלי שש על תשע הרמקול לא נכנס גם עם הגבההכי הוא היה נוגע בדלת,אז לא היה בררה אלא לחתוך.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אולי לא הסברתי את עצמי נכון

גם הגבהות הם בניה. לא חייבים להכנס לבניות פיבר מטורפות

אבל גם בניה קטנה של הגבהה ל6.5 צריכה להעשות כהלכה

לא רק לחתוך פח ורמקול

 

אלי

 

×
×
  • תוכן חדש...